Så kommer Blizzard putsa till Diablo 3

Robot
Så kommer Blizzard putsa till Diablo 3

Mer och bättre information, mäktigare legendariska föremål, finputsad Inferno-svårighetsgrad och mer därtill.

#diablo-iii, #blizzard


Medlem
Så kommer Blizzard putsa till Diablo 3

"Majoriteten av alla Hardcore-dödsfall (35 procent) sker i Act 1 på Normal-svårighetsgraden." -


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

buffa barbarian pleas, bara löjligt i inferno atm

Medlem
Skrivet av alllle123:

buffa barbarian pleas, bara löjligt i inferno atm

Barbs är väldigt OP i nuläget. Har inga problem i inferno med min barb.

Bara farma gear som gäller och välja rätt skill setup.

Medlem

2 little 2 late Blizzard.

Medlem
Skrivet av Hanga:

2 little 2 late Blizzard.

agreed.

Inaktiv

Jag rollade en barb efter att ha kört lite act 2 inferno med min wd.

BARBEN KROSSAR.
spenderade 300k och sedan var man en odödlig köttarmaskin.

Act 3 inferno, där är det ännu för svårt dock

Medlem

Inget om Stereo 3D


signatur

// Bacon <3

Skrivet av Tybalt:

"Majoriteten av alla Hardcore-dödsfall (35 procent) sker i Act 1 på Normal-svårighetsgraden." -

Visar ju bara att det finns 35% casual-spelare

Medlem

De kan fixa auto targeting systemet så det går att stänga av. Det är förjävla jobbigt att skjuta på något sen snabbt försöka springa iväg enbart att ha den jävla gubben skjutandes i ytterligare 1-2 sekunder.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv
Skrivet av alllle123:

buffa barbarian pleas, bara löjligt i inferno atm

Det är det absolut inte. Vad som däremot är löjligt är när man går in på blizzards barbar-forum och läser alla whineposts av dåliga spelare om hur dålig barbaren är i inferno. I 95% av fallen är det gnäll från dåliga spelare med alldeles för dålig gear, precis som det tas upp i den här nyheten.

Det är inget fel på barbaren eller inferno. Däremot är främst Wizard och Demon Hunter "trasiga" klasser som nu lyckligtvis kommer att patchas till så att inferno inte blir det easy mode som det är för tillfället.

Farma gear och hitta en passande build så är det inga större problem på inferno i act 2 och framåt. Men räkna inte med att du kan springa igenom inferno på samma sätt som hell.

Medlem

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Då tror jag du köpt fel spel.

Medlem
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

edit: Och detta kommer från en som spelade Diablo 1 som en galning och nattköade till Diablo 2. Blizzard må ha ägt Diablo IP:t, men de missade nått vitalt längs vägen som bröderna Schaefer m fl förmodligen tagit med sig till Runic Games.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

Då verkar det som att ni män inte vet vad poängen med Diablo är

Medlem

Finfint. Ser fram emot alla uppdateringar. Och de som säger att Barbs inte går att spela i Inferno - köp 1h/sköld, resistance gear, och googla tank builds så ska du se att du kan soloa nästan allt.

Medlem
Skrivet av Pahlin:

Då verkar det som att ni män inte vet vad poängen med Diablo är

Editerade mitt inlägg lite (verkar som databasen kämpar lite i motvind just nu). Jag personligen såg ett massivt (!) replay value i Diablo 1. Mörkt, enkelt upplägg som gillades starkt. Ta sig längre, och längre ner mot helvetet. Så fort de började med akter i Diablo 2 så föll mycket av replay value för mig. Det var för blandade miljöer med för styrd story som gjorde att omspelningar blev för tjatiga enligt min mening. Jag spelade dock D2 rejält mycket, men inget når de timmar som matats in i D1 genom åren. ("Godly Plate of the Whale", "King's Sword of Haste")

Skrivet av Toomsie:

Finfint. Ser fram emot alla uppdateringar. Och de som säger att Barbs inte går att spela i Inferno - köp 1h/sköld, resistance gear, och googla tank builds så ska du se att du kan soloa nästan allt.

Du har helt rätt. De jag sett som klagat är de barbs som vägrat byta till en defensive build.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag ser framemot uppdateringarna dock inte PvP, men jag är ingen pvp person heller men funktionen får såklart finnas för dem som gillar den biten.

Tappade lite intresset när allt var så dyrt för min demon hunter, men nu har jag fått intresse för en barb Ska in och kötta lite nu och se hur långt jag kommer innan det är dags för att nana ^^


signatur

"All that's left of proud Tristram, are ghosts and ashes."

Medlem
Skrivet av Hanga:

2 little 2 late Blizzard.

Trams. Spelet har varit ute i 2 veckor. TVÅ veckor. Det är väl fan bättre de gör något åt saker än att de bara struntar i det hela?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tycker de kan ägna tid åt buggar och alla deras "errors" Fick ett error 32105 nyss som känns väldigt surt för det sluka mitt gold

Medlem

"1.9 procent av alla karaktärer har låst upp Inferno-svårighetsgraden."

Går man in på det officiella forumet så kunde man tro att de flesta spelare parkerat där, 4/5 poster handlar om inferno känns det som.

Medlem

I am the 1.9 procent


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Vike:

I am the 1.9 procent

Hahaha, då har det kostat dig en del slantar med tanke på försäljningssiffrorna.

Medlem
Skrivet av Idono:

De kan fixa auto targeting systemet så det går att stänga av. Det är förjävla jobbigt att skjuta på något sen snabbt försöka springa iväg enbart att ha den jävla gubben skjutandes i ytterligare 1-2 sekunder.

Så jävla sant

Medlem
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

edit: Och detta kommer från en som spelade Diablo 1 som en galning och nattköade till Diablo 2. Blizzard må ha ägt Diablo IP:t, men de missade nått vitalt längs vägen som bröderna Schaefer m fl förmodligen tagit med sig till Runic Games.

Precis det jag tänkte skriva men så såg jag din kommentar.
+1!!!!!!

Tur att D2 fortfarande ligger uppe, skulle inte vara fel med en HD modd till det heller.

Sen targeting system NEJ åter igen diablo är inte wow.. Håll bara inne shift så går inte gubben framåt om ni missar?!
Show some skills please.

Medlem

Någon som kan tipsa om en bra build för wizard i inferno?

Medlem
Skrivet av Pahlin:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

Då verkar det som att ni män inte vet vad poängen med Diablo är

Hehe, poängen är väl att ha roligt? Jag fann motivationen att spela om spelet i D2, det roligaste i D3 hittills är auction houset...

Medlem

Spelet är väldigt obalanserat.. Jag är på act 4 inferno (barbarian) och ranged har så sjukt mycket lättare att farma eliter osv....

Medlem
Skrivet av Redstar:
Skrivet av Pahlin:
Skrivet av jonis:
Skrivet av Hanga:
Skrivet av Redstar:

Jag klarade igenom spelet på första svårighetsgraden för en vecka sen, sen dess har jag inte orkat starta spelet igen. Ser ingen idée med att spela om samma story ännu en gång.

Jag förstår dig. Spelet är inte speciellt bra, helt enkelt.

Instämmer även jag. Cutscenes tog mig igenom första genomspelningen. Har frenetiskt försökt hitta motivation att levla vidare men det går bara inte.

Diablo 3 känns som en välpolerad lyxförpackning utan innehåll. Fullständigt själlös.

Då verkar det som att ni män inte vet vad poängen med Diablo är

Hehe, poängen är väl att ha roligt? Jag fann motivationen att spela om spelet i D2, det roligaste i D3 hittills är auction houset...

Är beredd att hålla med om att det saknade något de tidigare hade, om det är spelet i sig eller om det är för att det finns ett så stort utbud av andra bra spel nu för tiden vet jag ej.

Föregångarna var magiska, 3an är bra men inte fantastiskt.

123
Skriv svar