Far Cry 3-gänget taggar inför E3

Robot
Far Cry 3-gänget taggar inför E3

Spana in hur Ubisofts Far Cry-gäng förbereder sig inför den stundande gigantiska spelmässan.

#ubisoft, #far-cry-3, #assassins-creed-iii


Medlem
Far Cry 3-gänget taggar inför E3

Jag längtar verkligen efter det här. Bara Vaas är ju nästan anledning nog att köpa spelet
Men bara nästan.

1:an var ju bra även om det var en annan utvecklare. Gillade dock inte monsterdelen

2:an var ok och annorlunda med sin öppna afrikanska värld. Men kanske lite klumpigt utförd på vissa ställen.

I 3:an är de ju tropiskt igen. Lär de sig av misstagen från föregångaren kan detta blir hur bra som helst. Kan knappt vänta


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Ja det ser kul ut. Är bara inte fienden målsökande robotar som ser och skjuter genom vad som helst och som respawnar så fort du lagt ned vapnet, så kan det nog vara riktigt kul.

GIllade inte heller monsterdelen i 1:an. Det var roligt fram till man såg vad det var ungefär. Innan dess var det lite kuslig och bra stämning.

Gillar inte att de använde handkontroll när de spelade.. Hoppas det finns bra stöd för mus och tangentbord.


signatur

K9
:.:

Medlem

Undrar om de plockat bort alla respawn-checkpoints som blev tröttsamt efter ett tag i 2'an.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=A9QCXot9trA&feature=plcp

Efter att ha sett en sådan video försvann hypet direkt

Medlem

Har hela tiden trott att det här kommer att bli en flopp likt tvåan, och efter att ha sett Ztreeks länk så tror jag ännu mer på det...

Medlem
Skrivet av Jozo:

Har hela tiden trott att det här kommer att bli en flopp likt tvåan, och efter att ha sett Ztreeks länk så tror jag ännu mer på det...

Något jag gillar med den där youtubeanvändaren är att han är jättekritisk mot typ allt, noterar alla fel och berättar dem, dagens reviewers säger allt för bra om spel bara för namnet, >< plus att såna sidor har enorma mutor i röven.

Medlem

Går serien mot ett scriptat, quick time events-aktigt spel lär jag inte spela det. Vill jag se film tittar jag på film. Vill jag spela så vill jag verkligen spela ett spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag blandar jämt ihop far cry med crysis.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Jozo:

Har hela tiden trott att det här kommer att bli en flopp likt tvåan, och efter att ha sett Ztreeks länk så tror jag ännu mer på det...

Något jag gillar med den där youtubeanvändaren är att han är jättekritisk mot typ allt, noterar alla fel och berättar dem, dagens reviewers säger allt för bra om spel bara för namnet, &gt;&lt; plus att såna sidor har enorma mutor i röven.

Visst, håller med, MEN jag tycker ändå detta har potential och väntar på en recension


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Synd bara att det jag sett av deras MP är en variant av cod på små banor. Ser verkligen inte nyttan av att ha ett MP i detta spel.
Vill hellre se ett enormt stort SP som kan utvecklas med mer kartor o fortsatt handling av storyn.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Ser ut att vara ett skitspel ju


signatur
Medlem

Jag taggar också! Nästa vecka sitter man där med snacks + öl framför datorn

Tror FC3 blir ett helt okej spel, förväntar mig inget fantastiskt dock.

1
Skriv svar