Square Enix: Activision var galna som övergav True Crime

Robot
Square Enix: Activision var galna som övergav True Crime

Efter att Square Enix plockade upp nedlagda True Crime: Hong Kong och nu släpper det under namnet Sleeping Dogs säger de att Activision var "galna" som ställde in spelet.

#square-enix, #activision-blizzard, #true-crime-hong-kong-2, #united-front-games, #sleeping-dogs


Square Enix: Activision var galna som övergav True Crime

Njae, nu ska de väl inte ta i så där.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Activision är väll galna hur man än vänder och vrider på saken =/

Medlem
Skrivet av Rasmus96:

Activision är väll galna hur man än vänder och vrider på saken =/

Fasen skönaste kommentaren idag

Medlem

"Historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect."

Nu du gubbe ska du inte ta i så du spricker. Den dagen Sleeping dogs är en trilogi som jag varvat 8 gånger kommer jag tro på det.

Medlem

Någon som spelat sleeping dogs på pc och kan säga hur det är ?

Medlem
Skrivet av WallinarN:

"Historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect."

Nu du gubbe ska du inte ta i så du spricker. Den dagen Sleeping dogs är en trilogi som jag varvat 8 gånger kommer jag tro på det.

Iofs hade mass effect gjort sig bäst att sluta efter 1:an då både 2:an och 3:an vart minst sagt betydligt sämre

Medlem

"striderna känns lika bra som i ett fighting-spel"
Buttonmashing är bra?

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av WallinarN:

"Historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect."

Nu du gubbe ska du inte ta i så du spricker. Den dagen Sleeping dogs är en trilogi som jag varvat 8 gånger kommer jag tro på det.

Iofs hade mass effect gjort sig bäst att sluta efter 1:an då både 2:an och 3:an vart minst sagt betydligt sämre

Smaken är ju alltid som den berömda baken, delad.
Jag personligen föredrar den andra och tredje delen faktiskt. Ja iaf 99% av del tre. varför det är 99% tror jag inte att jag behöver förklara så ingående.

Medlem

"... striderna känns lika bra som i ett fighting-spel, bilkörandet är lika bra som Need for Speed och historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect. Allt i ett enda spel."

Nu har chefen sagt att det är såhär och då är det så. Ifrågasätt inte chefen!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av WallinarN:

Smaken är ju alltid som den berömda baken, delad.
Jag personligen föredrar den andra och tredje delen faktiskt. Ja iaf 99% av del tre. varför det är 99% tror jag inte att jag behöver förklara så ingående.

Tvåans story var lite av ett skämt. Karaktärsgalleriet var däremot, för att vara ett spel, fantastiskt.

Medlem

med alla dom där lovorden så blir jag ju väldigt skeptisk.... gta v kommer ju snart, tror verkligen inte att detta kommer bli i närheten så bra som gta v lär bli.

Medlem

"Men den öppna världen känns som Arkham City, striderna känns lika bra som i ett fighting-spel, bilkörandet är lika bra som Need for Speed och historien är lika innehållsrik och intressant som Mass Effect. Allt i ett enda spel."

Ta nu inte i så att du bajsar på dig. True Crime hade sina stunder, men i det stora hela har hela serien varit medioker och hela tiden försökt hypa sig till samma nivå som GTA.. Vilket de naturligtvis aldrig lyckades med. Varför skulle en uppföljare vara bättre?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Konsten att maskera en ren ostig PR text som en nyhet.

Medlem

Att Activision är galna vet vi sen länge men Square Enix har också varit mentalt instabila det senaste decenniet...

Hoppas att Sleeping dogs blir ett bra spel.

1
Skriv svar