Undersökning om Indie spel

Medlem
Undersökning om Indie spel

Hej, jag är en student som går på Högskolan i Gävle och studerar datorgrafik. Skriver för tillfället examensarbete om indie spel och försöker ta reda på vad det är med indie spel som folk gillar alternativt ogillar och vad folk i framtiden skulle vilja se från indie spel. Så skulle vara tacksam om ni skulle kunna ta er tid att fylla i den. Är 5 frågor totalt så ska inte vara särskilt tidskrävande. Undersökningen är givetvis på engelska eftersom jag försöker distributera den på diverse engelska forum också (dock verkar de flesta forum ha förbud mot undersökningstrådar...)

Länk till undersökningen: http://kwiksurveys.com?u=indiegames

Själv gillar jag indie spel och den största anledningen är väl för att de oftast har större fokus på gameplay än grafik och diverse annat extra innehåll som inte ger någonting i sig till spelet egentligen.

Ni får gärna diskutera vidare på ämnet i tråden och ska sjäv försöka vara aktiv och diskutera själv, dock har jag en hel del skrivande att göra så vet inte hur mycket tid jag har till annat.

(Har läst forumreglerna och hittar inte något som skulle göra att denna tråd var emot reglerna. Men om det nu skulle vara så, så är det inte alls meningen att bryta mot dom och har inte något alls emot att ni stänger tråden om så är fallet.)

Medlem

Inskickad och klar. Lycka till med undersökningen!

Medlem

Var det inte en sån här undersökning för typ 2-3 månader sedan?

Aja, skadar inte med en till, jag fyller i


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Så här dags? När ska uppsatsen in egentligen? Vi lämnade in våra för två veckor sen... Framläggning nu i veckan.

Anyway, jag svarade och hoppas att det går bra med uppsatsen! Skulle uppskatta om du kunde lägga den på forumet när den är klar, alltid trevligt med lite läsning.

Lycka till!

Medlem

Kan väl säga att jag är ute i senaste laget, då deadlinen är väldigt nära nu. Dock så börjar jag tvivla på att jag skulle fått in mycket fler svar på undersökningen om jag börjat tidigare för många av forumen jag tänkt posta på hade förbud mot undersökningar, samt att jag inte fått särskilt många svar från de tidigare sidorna jag postat på. Verkar som om det varit mest från FZ och genom mina vänner som spridigt undersökningen bland sina vänner/guilds/klaner.

Har en känsla av att min handledare kommer att rekommendera mig att skjuta upp redovisningen till i höst dock.

Medlem

Inskickat, fast det kändes som en väldigt kort undersökning.

/ LordDaimos

Medlem

inskickat, lycka till med arbetet


signatur

-Talyren

Varsågod.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar