Se Arma 3 i ljus och mörker

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Golvis:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Tybalt:

Frågar ni mig så är det här ren spel-porr.
Ja det där med att skjuta unter vatten såg konstigt ut. Å andra sidan har de väl klivit in i framtiden en bit med ArmA3.

eller dagsatt läsa på lite angående vapen. Finns vapen som det inte går med och det finns dom det går att använda under vatten. Glock är en av alla som funkar, glocken är en så kallad amfibie och pallar med vatten när du avlossar ett skott.
Det kallas inte framtid för det och du bör läsa på lite

Ja det kanske fungerar med blöt pistol, men kolla in det här avståndet, http://www.youtube.com/watch?v=sbA4um6pORA

Detta kallar då inte jag effektivt och användbart, så ja detta är enbart för spelporren som han nämnde.

Glocken är byggd för att användas under vatten och ej i vatten, alltså kallad amfibie. Finns många vapen som är byggda för det, men används oftast via markstrider.

Älskar folk som ogillar. Tror ni att ni är kunniga efter ni spelat lite realistiska spel? Känns som jag har en större koll gällande detta, amfibie vapen byggs inte endast för det är häftigt att dom kan användas under vatten, så tänk om en aning folk

Men varför har du fått för dig att vissa tror sig vara kunniga eller att vi hävdar att glocken inte tål vatten.
Det vi hävdar är ju att det ser konstigt ut att kunna döda på det vattenavståndet i trailern, och att det endast handlar om att skapa spelglädje, vilket är helt ok för mig.
Du verkar lite hetsk att försvara din lilla glock


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av MrMyagi:

Skjuta under vatten? Testade inte Mythbusters det där?

De flesta direct impingement gas vapen klarar att skjuta under vatten, om än väldigt dåligt. Men sen finns det ju självklart vapen som kan användas ganska bra under vatten. Nu kände jag inte direkt igen vapnet som användes där men som sagt det finns vapen som klarar det ganska bra.

Vattnet tar upp kraften direkt av kulan. Spelar i stort sätt ingen roll vilket vapen du använder under vatten, kulan kommer inte långt. Däremot finns det vapen som klarar av vatten och kan skjutas under vatten. Dock som jag sa kommer inte kulan långt

Medlem
Skrivet av Golvis:
Skrivet av qun0:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Golvis:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Tybalt:

Frågar ni mig så är det här ren spel-porr.
Ja det där med att skjuta unter vatten såg konstigt ut. Å andra sidan har de väl klivit in i framtiden en bit med ArmA3.

eller dagsatt läsa på lite angående vapen. Finns vapen som det inte går med och det finns dom det går att använda under vatten. Glock är en av alla som funkar, glocken är en så kallad amfibie och pallar med vatten när du avlossar ett skott.
Det kallas inte framtid för det och du bör läsa på lite

Ja det kanske fungerar med blöt pistol, men kolla in det här avståndet, http://www.youtube.com/watch?v=sbA4um6pORA

Detta kallar då inte jag effektivt och användbart, så ja detta är enbart för spelporren som han nämnde.

Glocken är byggd för att användas under vatten och ej i vatten, alltså kallad amfibie. Finns många vapen som är byggda för det, men används oftast via markstrider.

Älskar folk som ogillar. Tror ni att ni är kunniga efter ni spelat lite realistiska spel? Känns som jag har en större koll gällande detta, amfibie vapen byggs inte endast för det är häftigt att dom kan användas under vatten, så tänk om en aning folk

Men varför har du fått för dig att vissa tror sig vara kunniga eller att vi hävdar att glocken inte tål vatten.
Det vi hävdar är ju att det ser konstigt ut att kunna döda på det vattenavståndet i trailern, och att det endast handlar om att skapa spelglädje, vilket är helt ok för mig.
Du verkar lite hetsk att försvara din lilla glock

Ja han gick verkligen ut hårt i denna tråd, lite pinsamt i mitt tycke.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Minns någon Delta Force från -98? Är detta likt det med realism osv? Minns Delta Force spelades av US marines eller nåt gick det ryktesvägen för det var så bra.

Medlem

Detta borde slå BF spelen!

12
Skriv svar