Arkadigt Motocross Madness-spel på gång

Robot
Arkadigt Motocross Madness-spel på gång

Microsoft lättar på locket till en gissningsvis lättsam fortsättning på de anrika crossliren.

#microsoft, #motocross-madness, #arcade-motorcross-madness


Medlem
Arkadigt Motocross Madness-spel på gång

Like! Jag minns när jag som liten kis fick tag i ett av de klassiska liren, och dess arkadkänsla var något jag är osäker på om jag än idag upplevt blivit trumfad. Ska bli intressant det här.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Äntligen!! Är så less på att alla motorcrosspel nuförtiden ska fokusera på realism, kul med något som inte är så "seriöst"

Medlem

Ash, ingen riktig uppföljare.
Orginalet var lagom arcade, men ett MER overkligt och framförallt med inslag av barnanpassat (jättehuvudena är nog inte det enda), nja.. ingen PC-förlust.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Skulle viljat ha sett Motocross Madness 3 istället, ack så roligt man har haft på LAN med föregångarna!

Inaktiv

Saknar MCM2, att bara åka runt fritt i en stor sandlåda och finna ett och annat "gap" eller hopp samt åka upp för berget i ändorna av sandlådorna.. Gamla minnen.. Alla titlar ska mjölkas, spel som film.. Kan man krama ur kunderna på lite extra så kör på!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Medlem

Monstertruck Madness please.. inte motocross

Medlem

blir ett givet köp om det håller bra klass som tidigare spel gjorde

Medlem

Motocross Madness var inte igår man spelade men kommer så väl ihåg hur grymt kul det var och öppet, för att inte tala om baneditorn och alla roliga tracks man kunde göra.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av Wobbler!:

Skulle viljat ha sett Motocross Madness 3 istället, ack så roligt man har haft på LAN med föregångarna!

Det finns ingen direkt uppföljare till Motocross Madness då Microsoft äger rättigheterna för namnet och Rainbow Studios, som utvecklade spelen, numera ägs av THQ, men MX vs ATV-serien kan vara värt att kolla in. Den serien utvecklas av Rainbow Studios och är av samma anledning som att Arma är den sanna uppföljaren till Operation Flashpoint, den sanna uppföljaren till Motocross Madness, där MX vs ATV: Unleashed kan ses som MM3

Medlem

awesome älskade 2an

Medlem

Älskade dem spelen. Att få åka i öknen i full hastighet var grymt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Ettan var helt klockren, tvåan var också helt okej. Kul!

Medlem

Vi spelade asmycket Motocross Madness på LAN, riktigt kul! För övrigt skulle jag gärna se en Moto Racer uppföljare också!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Sålänge man kan köra upp för bergskanterna på banornas ände och sedan bli katapultad över hela banan så är jag nöjd 8)

Medlem

Låter som något Xbox 360-exklusivt som inte har något med de tidigare spelen att göra, hoppas inte det. Finns så många överdrivna kassa crosspel där ute just nu som Fuel, Pure etc.

Inaktiv

Madness serien är inte... helt död då!
Fast, om den enbart kommer till Xbox live eller något löjligt kan den lika gärna vara det.

Jag kommer ihåg i ettan (eller var det tvåan?) när man tog sig upp för en klippväg och körde mot kartans kant och till slut kastades man tillbaka till banan - men det var det att man flög i två minuter innan man landade, d.v.s flera kilometer.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

1
Skriv svar