Medlem
Nyheter

Har redaktionen semester idag, eller varför kommer det inte upp nåt på sidan?

(ber om ursäkt ifall jag inte skulle lagt tråden här )

Medlem

Skulle tippa på att det antingen var en seg dag, alternativt brist på tips från medlemmarna (redaktionen kan inte hålla koll på hela världen samtidigt) ;p

Fast det dök ju upp ett gäng efter du postade det här å andra sidan, så vem vet ^^

Medlem
Medlem

Dom är rätt kassa på att ta tips från användare. Jag har linkat ett antal stora händelser men aldrig kommit upp. även fler som har klagat på det.. Så det är inte användarnas fel


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

"It takes two to deal with it."

Skämt o sido, så är det väl "ups and downs" hos dom som hos alla andra. Visst kan man tycka att en nyhetssida skall prioritera just nyheter, men det är väl flera som drar i dom åt olika håll så ibland så kommer rapporteringen lite på efterkälken.

Sedan kan jag, tyvärr, hålla med om att tipsfunktionen borde användas lite mer flitigt (av både användare och redaktionen). Ganska många nyheter som man skickat in som inte blev ngt. Samtidigt så var det ett tag fem D3-nyheter på förstasidan.

Jag antar att ration D3/andra spel hade varit lite bättre om fler nyheter och fler nyhetstips hade hamnat just då, men å andra sidan hade det blivit väldigt många nyheter just då vilket hade pressat ned de nyheter som kom tidigt så att dom nyheterna inte skulle få exponeras den tid som man vill.

Men det finns väl en marknadssnubbe/marknadssnubbinna som har kollat på vad folk läser och därmed vad dom skall skriva om.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Det kommer att se betydligt bättre ut på nyhetsfronten idag.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Det kommer att se betydligt bättre ut på nyhetsfronten idag.

Äh, det var nog inte menat som kritik egentligen...mer bara ett noterande ^^

Medlem

Inte mycket händer, nej. Synd att FZs forum är så pass inaktiva, blir helt dött här ibland.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Inte mycket händer, nej. Synd att FZs forum är så pass inaktiva, blir helt dött här ibland.

Jag pratade inte om forumet iofs

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Inte mycket händer, nej. Synd att FZs forum är så pass inaktiva, blir helt dött här ibland.

Var ju dock inte forumet jag pratade om

Redaktör

Det var ett gruskorn i FZ:s nyhetsmaskin. Vi har petat bort det och kör på i gammal god nyhetsspammarform.


signatur
Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av raefzm88:

Inte mycket händer, nej. Synd att FZs forum är så pass inaktiva, blir helt dött här ibland.

Var ju dock inte forumet jag pratade om

Nej, förstod det, och jag menade att om det inte dyker upp nyheter under en tid så borde det ju iaf bli mer diskussioner i forumen, tyvärr är ofta dött även där..

1
Skriv svar