E3 Topp 3

Skribent
E3 Topp 3

Ryktet gör gällande att det är E3 nästa vecka. "Okej, fränt!" tänkte jag och satte ihop min personliga topp tre. Och undrar naturligtvis, vad ser ni mest fram emot?

[ia=546126; large]
3. #Resident Evil 6 – cuz its cool with dead people
Sjunde co-op-himlen fanns i Afrika, tänka sig. Där upptäckte jag och min zombie/Jill-frälsta frände ett #Resident Evil 5 så uppskruvat och överdrivet att det var omöjligt att inte älska det sönder och samman. Jag menar, en final i en vulkan! "Oj oj, men det är ju inte som det en gång var" säger ni. Nej, men det är det å andra sidan nästan aldrig. Fast å ena sidan kanske sexan blir en perfekt fusion av oluststämningen från förr och den stilbildande zombieslaktaren från nu. Om inte annat är loggan redan legendariskt.

[ia=546127; large]
2. #Rayman Legends – cuz no limbs is awesome
Är #Rayman Origins det bästa plattformsspelet någonsin? Det kan vara så, det är nog till och med högst sannolikt. Allting klaffade: smällkaramellen till grafik, karnevalkalaset till musik, skrattchocken till spelglädje och hårslitningen till utmaning. Summan av fyra fullträffar är någon makalöst magiskt magnifikt. Om bara Legends är hälften av vad Origins var kommer det här gå igenom taket – och ända till stjärnorna.

[ia=546125; large]
1. #Assassin's Creed III – cuz history is fun
Assassin's Creed är störst och vackrast, men #Revelations var inte bäst. Den fanan bär fortfarande #Brotherhood med den äran. Men något man inte kan ta ifrån – faktiskt någon del i sagan – är hur välberättade de är. #Ubisoft lyckas alltid besvara tillräckligt många frågor och presentera nya, gäckande gåtor för att intresset ska hållas vid liv. När nu trean dessutom har den amerikanska revolutionen, himmelshöga träd och snötäckta vidder som bakgrund törs jag tro på en ny höjdpunkt för serien.

#blogg

Medlem
E3 Topp 3

4. Ass Creed 3
Edit: 3. GTA V, glömde bort det
2. Rayman Legends
1. Star Wars (om det är Jedi Knight).

Medlem

1. GTA V
2. GTA V
3. GTA V

Medlem

1-9000 Planetside 2

Medlem

Planetside 2 är min etta utan tvekan. Sällan jag ser fram emot ett spel så mycket som detta.

Medlem

1. Last of us
2. G.T.A V
3. Assassins Creed 3
4. Tomb Raider
5. God Of War
6. Half-Life 3 om det kommer men hoppas
7. Hitman
8. Black Ops 2

Medlem

3. Assassins Creed 3
2. Tomb Raider
1. GTA V

Medlem

Och Planetside 2 så klart, fan vad mycket spel jag glömmer bort.

Medlem

Jag ser mest framemot Castlevania: Lords of Shadow 2 C:
Längtat sålänge efter det nu!

Flakmonkey
Medlem

1. GTA V
2. Det nya mysteriska spelet från Avalanche Studios
3. Agent
4. Hitman: Absolution
5. Last of Us
6. Sleeping Dogs
7. Farcry 3
8. Assassins Creed 3
9. Sniper: Ghost Warrior 2
10: Resident Evil 6

1
Skriv svar