Nunneslakt i Hitmans E3-trailer

Robot
Nunneslakt i Hitmans E3-trailer

Ett gäng lättklädda och tungt beväpnade nunnor bestämmer sig för att göra livet surt för Agent 47. Gissa vem som vinner?

#hitman-absolution, #io-interactive


Medlem
Nunneslakt i Hitmans E3-trailer

I can fap to this.

Medlem

Nytt lågvattenmärke.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Så jäkla långt kvar!

Medlem

Bara det inte är alltför många scriptade sekvenser och för actionorienterat så... Det känns tyvärr som att det kan bli så i och med att de nästan endast har visat klipp där han är en osårbar actionhjälte.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Bara det inte är alltför många scriptade sekvenser och för actionorienterat så...

http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-27-hitman-absolutio...

För sent för det bror...

Medlem

Ok, sluta skoja nu och visa mig den riktiga trailern!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Så otroligt töntigt.
Snygg film dock.

Medlem

Såna där nunnor hade gärna fått komma efter mig med.

Skrivet av Castor.T:

Nytt lågvattenmärke.

Ja tyvärr, det är inte så man minns eller vill minnas 47. Men se det såhär, Quentin Tarantino föll just av stolen av lycka.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag vet inte hur jag ska uttrycka vad jag tyckte om den trailern men den får 1/5 poäng.

Skiter i vad ni tycker. Tror det kommer bli asbra. Och alla som gnäller på action, självklart kommer man kunna smyga lika mycket som förr


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skiter i vad ni tycker. Tror det kommer bli asbra. Och alla som gnäller på action, självklart kommer man kunna smyga lika mycket som förr

Hur vet du det? Tyvärr är risken stor att det kan bli ett nytt Splinter Cell Conviction, där de har lagt in scriptade actionsekvenser titt som tätt där man måste skjuta alla man ser istället för att bara ta ut huvudmålen omärkt.

Det räcker med att ha sett demot där han är i ett gammalt bibliotek där Agent 47 till sist har en gisslan med 10 gubbar siktandes mot en för att göra en gammal Hitmanräv skeptisk...

Medlem

Skön trailer! Ser verkligen fram mot spelet.

Skrivet av Jozo:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skiter i vad ni tycker. Tror det kommer bli asbra. Och alla som gnäller på action, självklart kommer man kunna smyga lika mycket som förr

Hur vet du det? Tyvärr är risken stor att det kan bli ett nytt Splinter Cell Conviction, där de har lagt in scriptade actionsekvenser titt som tätt där man måste skjuta alla man ser istället för att bara ta ut huvudmålen omärkt.

Det räcker med att ha sett demot där han är i ett gammalt bibliotek där Agent 47 till sist har en gisslan med 10 gubbar siktandes mot en för att göra en gammal Hitmanräv skeptisk...

Jo men du tror väll inte dom gör sånt på varje bana. Dessutom fanns det ju såna händelser i blood money också, typ requiem sista begravningen där man skjuter allt o alla


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skiter i vad ni tycker. Tror det kommer bli asbra. Och alla som gnäller på action, självklart kommer man kunna smyga lika mycket som förr

Hur vet du det? Tyvärr är risken stor att det kan bli ett nytt Splinter Cell Conviction, där de har lagt in scriptade actionsekvenser titt som tätt där man måste skjuta alla man ser istället för att bara ta ut huvudmålen omärkt.

Det räcker med att ha sett demot där han är i ett gammalt bibliotek där Agent 47 till sist har en gisslan med 10 gubbar siktandes mot en för att göra en gammal Hitmanräv skeptisk...

Jo men du tror väll inte dom gör sånt på varje bana. Dessutom fanns det ju såna händelser i blood money också, typ requiem sista begravningen där man skjuter allt o alla

Vi kan bara hoppas. Kommentarer som att "vi vill göra spelet mer lättillgängligt" samt alla trailers/gameplays än så länge gör mig nervös, men förhoppningsvis har jag fel.

Skrivet av Jozo:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Skiter i vad ni tycker. Tror det kommer bli asbra. Och alla som gnäller på action, självklart kommer man kunna smyga lika mycket som förr

Hur vet du det?

Jag har fortfarande hopp för männskligheten + att jag är ganska säker på att jag läst att du kan stänga av all predator grejs och få silent assassin på banorna = inte bli sedd hörd o bara måltavlan dödad?!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

dom verkar ganska jävliga av sig, frågan är om dom är värre än nazistbrudarna i wolfenstein

Medlem

Hitman - Män som hatar kvinnor

Medlem

Tråkigt med förrenderade filmklipp, säger inte så mycket om spelet. Tror dock att det kommer bli som vilken generisk shooter som helst, tyvärr.

Medlem

Det är precis så här jag känner mig när Jehovas vittnen knackar på dörren.

Medlem

Skoj trailer, tror dock inte den har så mycket med spelet att göra egentligen. Kan vara en liten hyllning till Quentin..

Medlem

Fy fan, penisen slog i bordet!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

pallar inte skriva allt detta själv då jag såg någon som tog upp det jag ville ha sagt så här är det.

"People complaining about this trailer are just plain ignorant...

If you played ALL the games in the Hitman series, you will know that Agent 47 is a SUPER CLONE. Created in a lab by a MAD SCIENTIST, who used his own DNA and the genes of his five Foreign Legion comrades-turned crime lords to build a SUPER CLONE ARMY.

47 is trained to be a ruthless killer his whole life, escapes the mad scientist's asylum, and is hired by the ICA. 47 unknowingly kills off each of his genetic fathers on the behalf of the mad scientist, then returns to the asylum and DEFEATS AN ARMY OF HIS CLONE BROTHERS, then kills the mad scientist.

47 then goes on to continue working for the ICA, pursuing missions that have him storming ANCIENT JAPANESE CASTLES FULL OF YAKUZA, disarming NUCLEAR BOMBS, taking out RIVAL CLONE AGENCIES, sneaking into the WHITE HOUSE to kill the VICE PRESIDENT, etc...

And you people are bitching that hitwomen dressed as nuns sent by ICA to kill 47 is entirely LUDICROUS?! Please, go away..."


signatur

God is dead

Medlem

Det bästa vore ju, om det blir som de säger, att spelet kommer vara som de andra spelen fast med en förbättrad shootout mekanik. Då innebär det att istället för att dö så lätt av en puckad AI eller bristen på ett coversystem som i de äldre spelen så har man nu en smidigare chans att agera och rädda sig själv om någonting går snett.

Medlem

Tror bestämt de klippte bort de sista sekunderna från videon...dvs den del där det stod:

This message was brought to you by Latex

Medlem

Cool trailer, men till fel spel. Detta kändes mer som än actionrökare än Hitman

Medlem

Generation ADHD lär väl ha explosioner och eldstrider var tionde sekund för att dom inte ska tappa intresset för spelet.

Medlem

Lätt snyggaste trailern i år, och då menar jag inte på grund av nunnorna!
För mig gör det inget att det är väl mycket "action-späckat". Även i de tidigare Hitman-spelen har man kunnat klara uppdragen genom att mörsa sig fram med rått våld, även om det är så mycket mer belönande att smyga runt som en tyst lönnmördare.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar