Metro: Last Light vill påminna dig om Half-Life 2

Robot
Metro: Last Light vill påminna dig om Half-Life 2

Med THQ:s kommande Metro: Last Light hoppas utgivaren kunna bjuda på lika minnesvärda scener och ögonblick som i Valves hyllade actionäventyr.

#thq, #metro-last-light, #valve, #half-life-2


Medlem
Metro: Last Light vill påminna dig om Half-Life 2

Bra tänk, hoppas det blir verklighet

Medlem

Lycka till säger jag! Det är bra att ha höga mål

Medlem

Älskade första metro, (har dock aldrig frälsts av HL-serien) men det lilla vi fått se av Last Light tycker jag visar på att spelet kommer bli riktigt bra. älskar stämningen

Medlem

Jag tror att problemet med vissa spel är att dom slänger för mycket mot dig för konstant så att du inte har tid att uppta storyn och känslorna som dom försöker förmedla.

Dom nämner CoD som en serie som inte riktigt fångar detta och jag vet inte riktigt hur det är med dom 2-3 senaste titlarna, men i CoD4 så var uppdraget där du åker in på en helikopter utav massa helikoptrar och sedan räddar en strandsatt pilot under eldbelägring för att endast flyga en kort stund innan ett kärnvapen går av... var väldigt smart utav dom också att sedan låta spelaren kontrollera karaktären lite längre innan han dör med förstörelsen omkring sig.

Fast att CoD4 var bra är ju inte direkt något nytt tror jag...

Medlem

YAY! Hoppas de lyckas.

Medlem

Jag tror på dom, scenen ur den första trailern där Artyom och hans partner försöker smyga förbi Third Reich högkvarteret har varit minnesvärd under en lång tid för mig.

Det är väldigt sällan man kollar om på trailers för de är så bra


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag tror på dom, scenen ur den första trailern där Artyom och hans partner försöker smyga förbi Third Reich högkvarteret har varit minnesvärd under en lång tid för mig.

Det är väldigt sällan man kollar om på trailers för de är så bra

Det är Fourth Reich.

Medlem

Hoppas bara det inte är tomma ord.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Javas:

Jag tror på dom, scenen ur den första trailern där Artyom och hans partner försöker smyga förbi Third Reich högkvarteret har varit minnesvärd under en lång tid för mig.

Det är väldigt sällan man kollar om på trailers för de är så bra

Det är Fourth Reich.

Just, det är så dom kallas!


signatur

Game long and prosper

Medlem

mins många stunder från metro2033! nån av dem jag mins bäst var då man såg det första (flygande lysande bollen i tuneln) som slaktade alla monstrerna och man fick ligga ner och vänta på att den paserade!

Medlem

Bra mål där! Hoppas i alla fall på sånär bra stämning och minnesvärda ögonblock. Gillade skarpt Metro 2033, och det verkar som att detta kan bli ännu bättre!

Medlem

Nivån i 2033 när man ska ta sig igenom en enorm grotta full av nynassar (efter att man tjyvåkt under en tågvagn) kommer jag aldrig glömma. Spelade om den flera gånger och hittade nya sätt att göra saker på varje gång. Så jävla bra.


signatur

Jag har inte upplevt något minnesvärt sedan Uncharted 2, och det var många år mellan dessa två spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar