FZ delar ut betanycklar till Guild Wars 2!

Robot
FZ delar ut betanycklar till Guild Wars 2!

Var med i nästa helgs storskaliga betatestning, få en nyckel av FZ.

#guild-wars-2


Medlem
FZ delar ut betanycklar till Guild Wars 2!


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Typiskt att det inte är först till kvarn när man väl är en av de första som ser nyheten. ^^

Medlem

För första gången man såg en betanyckel nyhet direkt när den kom upp så var det SÅKLART inte först till kvarn.

HAHA

Geeks Gaming
Medlem

give me damit!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag har väntat sååååååååå länge på GW2!! GIMME!

Medlem

Jag har inte läst något på deras sida, men är man preorder antar jag man får "tjing" på denna beta?

Medlem

jag vet inte hur länge jag väntat på Guild Wars 2 sedan eye of the north expansionen kommer att bli grymt att spela Guild Wars 2 vid release!

Medlem

Hoppas man får en dåe

Medlem

Själv har man ju redan fått hem boxen och garanterad betaplats. *skryter så att tungan blir blå*

They finally took my money

Medlem

Passar nog detta så någon annan har en större chans att få sin dag uppfylld ^^

Medlem

Fränt! Lirar dock Tera nu som jag tycker är helt awsome! Men GW2 är grymt intressant!

Medlem
Medlem

Skulle vara så jääääkla sweet att få en, Guild Wars 2 är det spel jag ser fram emot mest i år men har inte haft pengar att kunna pre-purchase än så har inte kunnat lira beta något än (Fattig student som bor själv, buhu ;_;)

Medlem
Medlem

Hoppas någon som faktiskt är intresserad av att pröva och testa spelet får en nyckel. Själv hoppar jag nog detta då spelet verkar totalt ointressant.


signatur
Medlem

Äntligen! Ska pröva Norn Ranger som main den här gången.
Har inte bestämt mig för om jag ska spela som Guardian, ranger eller warrior när spelet släpps.

Hoppas det kommer en till beta efter den här så kan man pröva Warre också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ibland är ni för generösa FZ

Medlem

Hoppas man har svarat rätt på frågan


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Vore en finfin present när man tar studenten den 8:e Hoppas!

Medlem

hmm.. jag kan inte anmäla mig? :S

Medlem

Mer sköna betanycklar! Fantastiskt bra jobb, FZ!
Lycka till allihopa!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av farfadern:

Jag har inte läst något på deras sida, men är man preorder antar jag man får "tjing" på denna beta?

Ja, man har tillgång till alla "Beta Weekend Events" vid förhandsbokning.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Bara att hoppas på det bästa nu då. ^^;

Medlem

Detta ska bli kul å få vara med och få testa denna fantastiska spelet. Ser så ut i allfalla hoppas den är så också, ettan var inte höjdare men denna verkar vara det.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Fan, jag tror att jag svarade fel

Medlem

Där har i ni FEL grabbar, Du får tillgång till alla beta weekend events när du förköper, alltså Pre-purchase Guild wars 2, Inte pre-order. det är 2 olika, tyvärr.

Medlem

Hoppas man får en nyckel. Jag behöver lite vila från Diablo 3 :\

Medlem

Jag har själv garanterad beta invite då jag redan köpt spelet men en kompis skulle gärna vilja testa spelet, så jag ställer upp i lottningen för hans skull


signatur

Game long and prosper

12
Skriv svar