Det här fixar 1.03-patchen till i Mass Effect 3

Robot
Det här fixar 1.03-patchen till i Mass Effect 3

Släpptes igår till pc, dyker upp imorgon till Xbox 360 och Playstation 3. Patchar tyvärr inte till det ökända slutet.

#mass-effect-3


Medlem
Det här fixar 1.03-patchen till i Mass Effect 3

När kommer DLCet med det nya slutet`?

Medlem

Pinsamt att dom inte sätter tillbaka Holster till vapen i PC versionen av spelet. Sen tycker jag att dom är lata som inte fixar map leaks, man kan ställa sig vid ett fönster redan i början vid citadel och se igenom hela banan för att det fattas en stor bit av en vägg... Förstör atmosfären.

Sen hade det ju varit kul ifall en setting som hette "background effects" eller liknande existerat. Sätter man den på high i PC så försvinner dom flesta bakgrunds hologrammen och dylikt för riktiga NPCs...

Aja whatever, dåligt slut i vilket fall som helst och Indoctrination theory är det enda som går att hålla med om pågrund av det kassa slutet, även om den är lite för genom tänkt. Extended cut I am waiting.

Medlem

Håller på att lirar igenom det nu. Är väldigt nyfiken på om slutet är så dåligt som alla säger. Hittils för mig är den en stark 7a/svag 8a.

Medlem

Meh...meh...meh... *kommentar om Biowares talanglösa storyskrivande*... meh... jag vill inte ens tänka på ME3. Är glad över att andra spel har släppts och hypen lagt sig så man slipper tänka på det.

KoP
Medlem
Skrivet av Intuiz:

När kommer DLCet med det nya slutet`?

Senare i år. Dessutom vad jag hört så är det inte ett "nytt" slut utan ett förlängt slut med några extra scener som ger en djupare förklaring till hur och varför.

What can fans expect from the Extended Cut DLC?
For fans who want more closure in Mass Effect 3, the DLC will offer extended scenes that provide additional context and deeper insight to the conclusion of Commander Shepard’s journey.

Medlem
Medlem

Jag kan inte ansluta till multiplayer idag. Igår gick det bra.

Medlem

Hade gärna sett questbuggar fixade. Kan ex. fortfarande inte köra klart Kasumiuppdraget, trots en del försök att "bakvägen" fixa det som gör att den uppstår =/

Medlem
Skrivet av Intuiz:

När kommer DLCet med det nya slutet`?

http://www.youtube.com/watch?v=caAqFFhBn2U Har du sett den här? Har får du en teori på vad som kan ha hänt, allt låter väldigt troligt

Medlem
Skrivet av pingkonk:
Skrivet av Intuiz:

När kommer DLCet med det nya slutet`?

http://www.youtube.com/watch?v=caAqFFhBn2U Har du sett den här? Har får du en teori på vad som kan ha hänt, allt låter väldigt troligt

helvete va lång

Inaktiv

brudarna i me3 har inte riktigt lika "nice ass" som i tvåan .. vill ha pengarna tillbaks

Medlem
Skrivet av riktigninja:

brudarna i me3 har inte riktigt lika "nice ass" som i tvåan .. vill ha pengarna tillbaks

Hahahaha älskert!!

1
Skriv svar