67 miljoner Xbox 360 sålda – MS leder över Sony

Inaktiv
Skrivet av Hannu:

Löjliga siffror med antalet sålda PCn.

Fast nu diskuterar vi inte pc. Pirater.

Jag tycker produkten har varit riktigt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

67 miljoner lurade på pengar med andra ord. Synd nog är jag en av dom...

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av ixon:

Knepigt med alla som försvarar konsoller mot PC med att man kan sitta framför TV'n.... Ni vet att man kan koppla in datorn till TV'n va? Det blir dessutom jävligt nice och spöar alla konsoller på både media och spel.

varför slänga ut 10.000exta för en hdmi utgång och marginellt bättre grafik?

Du har nog en rätt snedvriden syn på verkligheten. Att ha en HDMI-utgång är mer eller mindre standard på grafikkort idag. Inget man betalar extra för. Och "marginellt bättre" grafik? Hallå?! Vill nog påstå att det är ganska stor skillnad på vad en pc kan prestera grafiskt mot en konsol idag.

kvitta väl vad pc:n kan prestera, då utvecklarna mer eller mindre är styrda av konsolhårdvaran. att slänga ut 10.000 mer för en riktig highend pc är knappast värt pengarna. inte för att spela spel i allafall, själv använder jag min till jobbet.

Varför slänga ut 10 000? Det låter onödigt. 8000 räcker.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av lulepower:

Xbox är och kommer alltid vara bäst !

http://resource.mmgn.com/Gallery/normal/7PLLYLB8.jpg

det var välö lite väl onödigt tycker jag,,,

så pc spelare är typ som arier medan konsolspelare är smutsiga,handikappade och missbildade menar du?

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Jag har köpt 3 Xbox360. Alla har funkat hur bra som helst. Jag sålde dem när det var speltorka och jag ville ha pengar till annat. Jag är nog inte den ende.

finns många som har köpt mer än 1st ps3à oxå, jag har en bekant som har köpt 3st totalt,. så det är inget som är exklusivt för xbox360
men o andra sidan har jag fler vänner som införskaffat xbox360 än ps3

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Thane:
Skrivet av lulepower:

Xbox är och kommer alltid vara bäst !

http://resource.mmgn.com/Gallery/normal/7PLLYLB8.jpg

det var välö lite väl onödigt tycker jag,,,

så pc spelare är typ som arier medan konsolspelare är smutsiga,handikappade och missbildade menar du?

Problemet är att utgivarna verkar tro att det finns stora skillnader mellan pc ägare och konsol ägare, detta är anledningen till att man ser mer komplexa spel på pc medan de förenklas på konsol. Då jag anser mig vara både en konsolspelare och en pc spelare så blir jag inte direkt glad över att någon på förhand har bestämt att jag inte kan spela ett visst spel eftersom det krävs mindre av konsolägare kontra en pc ägare. Ja det är så de resonerar, en konsolägare behöver bara stoppa in spelet i konsolen och sedan är det bara att börja spela medan en pc ägare kanske måste uppdatera sina drivrutiner, om spelet inte funkar som det ska får de oftast själva se till att fixa datorn så att spelet fungerar. Detta är så korkat det bara kan bli, bara för att jag väljer att lämna in min bil på reparation behöver inte det betyda att jag inte kan något om bilar.

Medlem

Och den här "nyheten" är intressant för att ?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Inaktiv
Skrivet av chopper:

Och den här "nyheten" är intressant för att ?

Veta vad som säljer mest och är poulärast ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av chopper:

Och den här "nyheten" är intressant för att ?

Veta vad som säljer mest och är poulärast ?

Det ser man väl via mest sålda spel titlar..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av ixon:

Knepigt med alla som försvarar konsoller mot PC med att man kan sitta framför TV'n.... Ni vet att man kan koppla in datorn till TV'n va? Det blir dessutom jävligt nice och spöar alla konsoller på både media och spel.

varför slänga ut 10.000exta för en hdmi utgång och marginellt bättre grafik?

Du har nog en rätt snedvriden syn på verkligheten. Att ha en HDMI-utgång är mer eller mindre standard på grafikkort idag. Inget man betalar extra för. Och "marginellt bättre" grafik? Hallå?! Vill nog påstå att det är ganska stor skillnad på vad en pc kan prestera grafiskt mot en konsol idag.

De allra flesta Multiplatform spel är marginellt snyggare på PC, sen finns det ju undantag som BF3 och Witcher 2

123
Skriv svar