Favoritspel till PS vita?

Medlem
Favoritspel till PS vita?

Jag ser väldigt många här och på andra hemsidor (samt forum) som klagar på det skrala spelutbudet Playstation Vita lanserades med. Själv tycker jag att PS vita släpptes med många grymma spel och spelen vid release var bra och om man jämför med andra konsolers release tycker jag att det åtminstone var lika bra med PS vitas release.

Men kanske det finns folk här som också tycker som jag, eller kanske har något favoritspel som alla bör testa? Låt mig börja...

Little Deviants: Okej, i ärlighetens namn skulle jag faktiskt råda dig att vänta tills spelet blir billigare. När du kan finna spelet för omkring 150 kronor (då inkluderat frakt) är det ett spel att inhandla. För du får lära dig grundfunktionerna på konsolen som pekskärmen, bakre styrplattan och allt vad PS vita innebär. Gulligt spel.

Uncharted - golden abyss: Om du har spelat någon tidigare del av Uncharted vet du varför du ska skaffa spelet. Men annars kan jag förklara det för dig: Här har vi ett av de bästa spelen som finns, men nu bärbart. Bra styrning, fin grafik, helt okej story (kunde varit bättre) och förbannat kul.

Har du något favoritspel till din bärbara sak?

Medlem

Ultimate Marvel VS Capcom är min favorit och det enda spelet som gör att jag inte har skänkt bort min Vita till något syskon än. Ger konsolen ett år, om det inte har börjat trilla in fler spel med omspelbarhet då, så åker den. För övrigt är det en sjukt bra konsol, så det är synd att det inte finns fler intressanta titlar.

Medlem

Tror nog att vi kommer att få se en hel del nya, intressanta spel till PSV under E3

Förhoppningsvis en prissänkning också

Medlem

WipEout 2048, Rayman : Origins och Gravity Daze är mina favoriter. Det jag spelar mest just nu är däremot den stängda betan för Little Big Planet till PSVita. Blir frågan istället vad jag ser fram emot - så svarar jag att jag ser mest fram emot just nu är Assassin's Creed 3 : Liberation.

1
Skriv svar