Ratchet & Clank: Qforce släpps i höst

Robot
Ratchet & Clank: Qforce släpps i höst

Retrokänsla och onlinestöd, lovar Insomniac.

#ratchet-clank-qforce, #insomniac


Medlem
Ratchet & Clank: Qforce släpps i höst

Hoppas det är lika bra som A Crack in Time.

Medlem

Har alla Ratchet & Clank-spel till PS3 och jag njuter av varenda en. De tog en liten felvändning med All 4 one dock. Jag älskar idén med att kunna spela fyra. Men jag älskar inte kameravyn lika mycket.

Hellre skulle jag vilja se splitscreen, och när det nu nämns att man kommer kunna spela online med andra hoppas jag också man kommer kunna spela offline med andra - i splitscreen.

Då är min dag gjord.

Medlem

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

Medlem
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

Stämmer detta? I sådana fall är jag rejält besviken, har sett fram emot ett nytt R&C i klassiskt stuk.

Medlem

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

I vilket fall som helst så är det här helt underbara nyheter! Man kan inte få nog av Ratchet & Clank, (och vi glömmer bort det där missödet som hette All 4 one, det räknas inte)

Medlem
Skrivet av Jozo:

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

Det stämmer. I EU ändrade de namnet, tyvärr.

Medlem
Skrivet av Mono:
Skrivet av Jozo:

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

Det stämmer. I EU ändrade de namnet, tyvärr.

Det var tråkigt, så Insomniacs vuxenskämt som nästan alltid ingår i R&Cs undertitlar blev för mycket för den europeiska censuren den här gången? =(

Medlem
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

Lite tråkigt om så är fallet men å andra sidan så hade jag himla roligt med Quest for Booty också så kan jag få detta som ett mellanspel innan nästa ordentliga spel kommer (All 4 One var kul men jag föredrar ändå singeplayer-varianterna) så lär jag ändå bli nöjd!

/ LordDaimos

Skribent

Måste man ha spelat All 4 One för att hänga med i storyn från de andra PS3 spelen?

Medlem
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

QfB var aldrig någon favorit. Alldeles för kort och alldeles för lite Clank! Njae, för mig har trilogin till ps2:an alltid varit Insomniacs riktiga pärlor. Humorn genom hela serien är dock oslagbar, Captain Qwark FTW!

/ LordDiamos

Moderator | Testpilot
Skrivet av LordDiamos:
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

QfB var aldrig någon favorit. Alldeles för kort och alldeles för lite Clank! Njae, för mig har trilogin till ps2:an alltid varit Insomniacs riktiga pärlor. Humorn genom hela serien är dock oslagbar, Captain Qwark FTW!

/ LordDiamos

Om inte någon sagt det känns det ganska fjantigt att fippa av LordDaimos namn och skriva precis som han gör. Men du kanske är hans största fan?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

I vilket fall som helst så är det här helt underbara nyheter! Man kan inte få nog av Ratchet & Clank, (och vi glömmer bort det där missödet som hette All 4 one, det räknas inte)

Hitta på nått nytt kanske ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Mono:
Skrivet av Jozo:

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

Det stämmer. I EU ändrade de namnet, tyvärr.

Det var tråkigt, så Insomniacs vuxenskämt som nästan alltid ingår i R&Cs undertitlar blev för mycket för den europeiska censuren den här gången? =(

Hehe, det hade jag inte tänkt på, up your arsenal blev plötsligt en riktigt rolig titel.

Såg Avengers igår, Thor och Loke betitlas Asgardians, rätt kul det med.

Medlem
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Mono:
Skrivet av Jozo:

Är det här samma spel som hette "Full frontal assault" när IGN skrev om det igår kväll?

Det stämmer. I EU ändrade de namnet, tyvärr.

Det var tråkigt, så Insomniacs vuxenskämt som nästan alltid ingår i R&Cs undertitlar blev för mycket för den europeiska censuren den här gången? =(

Hehe, det hade jag inte tänkt på, up your arsenal blev plötsligt en riktigt rolig titel.

Såg Avengers igår, Thor och Loke betitlas Asgardians, rätt kul det med.

Going Commando, Up your arsenal, Sixe matters, Quest for Booty och Tools of destruction låter alla som titlar på vuxenfilmer

Sen får vi inte heller glömma RYNO-vapnet som betyder "Rip ya a new one" ^^

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av LordDiamos:
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

QfB var aldrig någon favorit. Alldeles för kort och alldeles för lite Clank! Njae, för mig har trilogin till ps2:an alltid varit Insomniacs riktiga pärlor. Humorn genom hela serien är dock oslagbar, Captain Qwark FTW!

/ LordDiamos

Om inte någon sagt det känns det ganska fjantigt att fippa av LordDaimos namn och skriva precis som han gör. Men du kanske är hans största fan?

Jag har ALLTID nickat LordDiamos. Visste inte ens att "LordDaimos" existerade förrän nu. Dessutom verkar du, som måste försvara honom som om han vore ett oskyddat barn, knipa förstaplatsen som hans störste fan.

/ LordDiamos

Moderator | Testpilot
Skrivet av LordDiamos:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av LordDiamos:
Skrivet av Mono:

Detta är inget fullspäckat spel, utan ska vara som Quest for Booty är det tänkt.

QfB var aldrig någon favorit. Alldeles för kort och alldeles för lite Clank! Njae, för mig har trilogin till ps2:an alltid varit Insomniacs riktiga pärlor. Humorn genom hela serien är dock oslagbar, Captain Qwark FTW!

/ LordDiamos

Om inte någon sagt det känns det ganska fjantigt att fippa av LordDaimos namn och skriva precis som han gör. Men du kanske är hans största fan?

Jag har ALLTID nickat LordDiamos. Visste inte ens att "LordDaimos" existerade förrän nu. Dessutom verkar du, som måste försvara honom som om han vore ett oskyddat barn, knipa förstaplatsen som hans störste fan.

/ LordDiamos

Jag försvarar ingen, var bara nyfiken och ställde en fråga. Sedan att ni har ganska likadant namn och gör eran legendariska "// erat namn". Something is wierd.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar