Uppgraderad padda

Flakmonkey
Uppgraderad padda

Fick precis min ipad3 som ska ersätta 2an. I vanlig god Apple-stil så är det inga stora skillnader att tala om så hade inte skaffat någon om inte min bror och hans familj velat ha den "gamla". Nu blir uppgraderingen i princip gratis så varför inte om några andra får nytta och nöje av 2an? Finfin upplösning och skärm är det iaf, men frågan är om det finns några spel som utnyttjar det i dagsläget.

[ia=546970; large;nb;nl]

#blogg

Medlem
Uppgraderad padda

Här har du en liten lista på Retina optimerade spel som kom vid lanseringen: http://macdailynews.com/2012/03/16/ten-high-resolution-retina...

Dock är ju den listan ett par månader gammal så fler har hunnit uppgradera sig.

Skaffade själv den som första padda för någon vecka sedan. Underbar (dyr) liten leksak!


signatur

"Man ser ju inte träden för bara skog. De växer ju överallt." - Obelix

Medlem

Tänk vad trevligt det skulle vara med en motsvarande skärm på en riktig surfplatta som inte är Päppelmärkt..

-Ja, jag får hata lite på Apple, jag har en ipod touch, jailbreakad såklart (ett måste imo)

Edit: jag har alltså en ipod touch 4g, den med retina skärm, (el cheapo variant av den som sitter i iphone 4, men samma upplösning)


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar