Nytt Gears of War visas upp på måndag

Robot
Nytt Gears of War visas upp på måndag

Under Microsofts presskonferens smäller det. Efterskalvet kommer när nästa utgåva av Game Informer når världen.

#gears-of-war-3, #microsoft


Medlem
Nytt Gears of War visas upp på måndag

Kom igen nu MS, hitta på något nytt IP för en gångs skull...

Medlem

Gears of War var kul i fem minuter typ. Har personligen inte brytt mig om någon uppföljare.

Medlem

Ska bli trevligt att se vad det rör sig om

Medlem

Skulle inte 3an vara den sista?

Medlem
Skrivet av spelaren123:

Skulle inte 3an vara den sista?

Jooenjaaeää. Nä.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Lite trist faktiskt, att de inte kan låta GoW-serien vara.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

IT´S GUNNA BE AWESUM DUDEBROS!!
Eller, nähä, mest överhypade shooterfranchisen sedan halo skräpet...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av spelaren123:

Skulle inte 3an vara den sista?

Har för mig att 3an skulle vara det sista spelet med Markus.

Medlem
Skrivet av Zymac:

IT´S GUNNA BE AWESUM DUDEBROS!!
Eller, nähä, mest överhypade shooterfranchisen sedan halo skräpet...

Vilken stortitel är inte överhypad? Gå o lägg dig.

Mer Gears of war, gärna en prequel och ett annat spelsätt! Ett nästan exakt likadant spel till är i alla fall inte jag direkt sugen på.
Ett GoW RTS till PC vore något.

Medlem

klassiskt att spel får hate innan man ens vet något annat än titeln

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:

Gears of War var kul i fem minuter typ. Har personligen inte brytt mig om någon uppföljare.

Fast finns några miljoner som gör det.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av raefzm88:

Gears of War var kul i fem minuter typ. Har personligen inte brytt mig om någon uppföljare.

Fast finns några miljoner som gör det.

Konsolexklusivt skräp.

Medlem

Får hålla tummarna för att Karen Traviss får vara med på ett hörn denna gång också.

Medlem

Är det en prequel så är jag intresserad, annars får det va.

Medlem
Skrivet av purjo:

Är det en prequel så är jag intresserad, annars får det va.

Känns som det är enda hållet de kan ta vägen egentligen. Trean knöt ihop de trådar som annars dinglade löst och så finns det inte så mycket att kriga mot längre.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kom igen nu MS, hitta på något nytt IP för en gångs skull...

Hmm, sen när är Epic Games samma sak som Microsoft?
Jag bara undrar
Och GoW-IP't ägs av Epic Games dessutom så.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Jozo:

Kom igen nu MS, hitta på något nytt IP för en gångs skull...

MS har inte hittat på denna Ip, de har köpt den av Epic som hittar på och vidareutvecklar, sen har de bara släppt 3 spel denna generation vilket är förhållandevis lite och skillnaden mellan dem är märkbar till skillnad från många andra serier...
Dessutom är det svårt, snudd på omöjligt för MS att lyckas släppa en ny populär IP så här sent i konsolens livscykel, för många trogna fans och för få som vågar testa något nytt, store namn och inte kvalité är det som säljer. Nya IP lär vi se först när 720 släpps och MS kan våga "satsa", oavsett om spelen floppar eller går bra så är skillnaden i försäljning minimal så tidigt. Både Kameo och Perfect Dark sålde bra...
OnT:
Vi vet iaf att det inte blir några fler spel med Marcus och Co som huvudpersoner, är väl inte omöjligt att det blir en prequel serie som leder fram till det första spelet?
Rams shadow visade att det går utmärkt att lira nya karaktärer också

Medlem

Grymt spel så varför inte!

KoP
Medlem

Kör i vind! Lite mer Gears är aldrig fel. Blir säkert någon
typ av spin-off utan Marcus & Co. Ska iaf bli spännande att se vad dom har att utannonsera.

Medlem

underbart


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av Jozo:

Kom igen nu MS, hitta på något nytt IP för en gångs skull...

Det kan man ju säga om Killzone också då, Sony är ju verkligen nyskapande har man hört.
Killzone, God of War och Gran Turismo är ju ett evigt mjölkande, kom på nått nytt och orginellt Sony för guds skull.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Jag hoppas att det inte är en uppföljare. Vill nog inte ha en prequel för den delen heller... eller ens en TPS... åh, bara det är någon ny stil av gameplay så är jag väl nöjd

BIC
Medlem

Gött mos, men jag trodde att GW3 var avslutningen på serien?


signatur

Wh..why are you looking at my signature? You filthy...DIRTY...CHILDREN!!!

Medlem
Skrivet av DarkZide8:

Jag hoppas att det inte är en uppföljare. Vill nog inte ha en prequel för den delen heller... eller ens en TPS... åh, bara det är någon ny stil av gameplay så är jag väl nöjd

Känns som om gameplayet om något kommer vara orört. Tror aldrig dom vågar pilla på det.

Jag tror på en prequel, mest för att bakgrunden bakom allt i ettan är så sjukt dåligt förklarad.


signatur

Videomupp

Det är samma gamla fienden i bakgrunden av bilden, så det är kanske Marcus på framsidan innan han hamnade i finkan?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av DarkZide8:

Jag hoppas att det inte är en uppföljare. Vill nog inte ha en prequel för den delen heller... eller ens en TPS... åh, bara det är någon ny stil av gameplay så är jag väl nöjd

Känns som om gameplayet om något kommer vara orört. Tror aldrig dom vågar pilla på det.

Jag tror på en prequel, mest för att bakgrunden bakom allt i ettan är så sjukt dåligt förklarad.

Är inte det ganska trist? Jag menar, jag upplever att 3:an är deras ultimata version av gameplayet och att det ska låtas vara så, få lov ha en community, patchas, få mer DLC etc.

Är gameplayet detsamma så vill jag inte köpa det. Jag har verkligen ingen lust att köpa samma spel och samma kartor om och om igen.

1
Skriv svar