Nytt Star Wars-spel avslöjat – Star Wars 1313!

Robot
Nytt Star Wars-spel avslöjat – Star Wars 1313!

Spela som prisjägare på Coruscant i Lucasarts otippade nya Star Wars-äventyr.

#nyhetstips, #star-wars-1313, #lucasarts


Medlem
Nytt Star Wars-spel avslöjat – Star Wars 1313!

O_o snacka om att man blev tagen på sängen, men har dom inte redan gjort något liknande ? ett smått mediokert spel kallat star wars bountyhunter


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Alltid velat lira som en Bounty hunter, hoppas på det bästa.

Medlem

Hmm, jag hade hoppasts på Jedi Knight 3, vet inte om detta kommer vara för mig. Nåväl, sämre än Force Unleashed kan det ju inte bli.

Medlem
Skrivet av purjo:

Hmm, jag hade hoppasts på Jedi Knight 3, vet inte om detta kommer vara för mig. Nåväl, sämre än Force Unleashed kan det ju inte bli.

you forget my young apprentice, it is a star wars game were talking about, det kan alltid bli sämre >:D


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Detta känns nytt och fräscht, tror verkligen att detta kan bli ett av de där fantastiska Star Wars spelen som kommer ut med ojämna mellanrum (undrar om det är detta spel som är det okända sandboxspelet som det talades om för ett år sen?). *Fingers crossed*

Angående Jango Fläsk spelet så tycker jag det verkar som att detta har ett annat fokus och känsla.

Medlem

Åh, för en sekund så trodde jag att det skulle bli ett peka-och-klicka-äventyr i Star Wars-tema från LucasArts, där man skulle få gå runt på gatorna av Coruscant och leta efter ledtrådar för att jaga ner Jedis, blandat med några lättare actionsekvenser a la Full Throttle. Hade varit så episkt. Sen läste jag "third person" och "vapenarsenal" och då krossades mina drömmar. FML.

Medlem

Fuuu inget Battlefront 3 då alltså... T_T

Medlem

Yees... då kanske vi slipper THE FORCE. Är så förbannat trött på den. Vill skuta med laserpistoler nu.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

"Star Wars 1313 emphasizes epic set pieces and fast-paced combat with a hero who uses human skills and gadgets, rather than supernatural Force powers, to make his way through this dangerous world."

Yeeeeeeeeeeeeees!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Hoppas det blir ett vuxet och mörkt Star Wars spel och vi slipper allt barntrams som Star Wars gått och blivit de senaste åren. Älskar gamla Star Wars och miljöerna så håller tummarna att detta blir bra!

Medlem

Av bilden att dömma som visas på sidan FZ länker till ovan så utspelar det sig under Classic Era (episode 4-6).
Det plus att vi förhoppningsvis slipper force-powers gör att tummarna kommer hållas!

Medlem

Har LucasArts köpt upp rättigheterna till Prey2, lagt ner projektet och lanserat detta istället? :S
Go nuts George!

Moderator | Testpilot
Skrivet av isma:

Har LucasArts köpt upp rättigheterna till Prey2, lagt ner projektet och lanserat detta istället? :S
Go nuts George!

Prey 2 rullar ju dock på bara fint.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av PatSupreme:

Hoppas det blir ett vuxet och mörkt Star Wars spel och vi slipper allt barntrams som Star Wars gått och blivit de senaste åren. Älskar gamla Star Wars och miljöerna så håller tummarna att detta blir bra!

Det är ju precis vad de säger att det ska bli.

Medlem

Kan bli jävligt fett. Eller jävligt dåligt.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

Här ser ni mer bakom kulisserna om spelet. Verkar spännande:
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/157?ch=1


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Nice! Jag gillade det gamla Star Wars: Bounty Hunter spelet när jag prövade det hos min polare för många många år sen.

Hoppas det blir bra


signatur

Game long and prosper

har bara dåliga minnen av Star Wars: Bounty Hunter...brrrr. Hoppas detta blir en blandning av Hitman och Assassins Creed i gamla star wars-universiumet, skulle bli awsum!

Medlem

Något överraskande nyhet. Fanns bättre alternativ man hoppats på, men för att vara ett nytt IP så verkar de ändå göra rätt på alla punkter. Ett mörkt och smutsigt spel under tiden mellan epi 3 och 4, shooter istället för en massa force-abilitys.
Sen har de hittills varit väldigt tydligt med att det är mature och inte teen. Det är en helsatsning på den vuxna publiken. Ser också ut som Unreal Engine 3 motor används. Detta spel har fan potential. Gäller bara att de fixar det till PC och har multiplayer så får de svårt att misslyckas i mina ögon.

Moderator | Testpilot
Skrivet av SchnitzlFritzl:

har bara dåliga minnen av Star Wars: Bounty Hunter...brrrr. Hoppas detta blir en blandning av Hitman och Assassins Creed i gamla star wars-universiumet, skulle bli awsum!

Äldre (Nya) Episode 1-3..?

Eller

Nya (Gamla) Episode 4-6..?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SchnitzlFritzl:

har bara dåliga minnen av Star Wars: Bounty Hunter...brrrr. Hoppas detta blir en blandning av Hitman och Assassins Creed i gamla star wars-universiumet, skulle bli awsum!

Äldre (Nya) Episode 1-3..?

Eller

Nya (Gamla) Episode 4-6..?

om man som jag är född så långt bak att man hade chansen att se orginalfilmerna innan prequels kom på bio är man berättigad att kalla 1977, 80 och 83 års filmer för "de gamla".

Moderator | Testpilot
Skrivet av SchnitzlFritzl:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av SchnitzlFritzl:

har bara dåliga minnen av Star Wars: Bounty Hunter...brrrr. Hoppas detta blir en blandning av Hitman och Assassins Creed i gamla star wars-universiumet, skulle bli awsum!

Äldre (Nya) Episode 1-3..?

Eller

Nya (Gamla) Episode 4-6..?

om man som jag är född så långt bak att man hade chansen att se orginalfilmerna innan prequels kom på bio är man berättigad att kalla 1977, 80 och 83 års filmer för "de gamla".

Well jag såg det inte på Bio men jag anser mig rätten att kalla Episode 4-6 det gamla/äldre filmerna jag också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

coolt! TBH mer sugen på lite pistoler än svärd!

Medlem

Detta ser mycket lovade ut

Medlem

Det låter rätt grymt! Vi behöver ett moget och lite mörkare spel i Star Wars universumet.

Eh, gott folk, det är precis vad "Prey 2", skulle handla om. Tror inte på Lucas Arts längre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

Eh, gott folk, det är precis vad "Prey 2", skulle handla om. Tror inte på Lucas Arts längre.

Exakt samma story är det ju dock inte. Bara för båda har något med Bounty Hunters att göra behöver det inte vara dåligt.

Finns mycket polisfilmer, sjukhusdraman som exempell och det är ju okej för det som gillar det? Klart detta går.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av walter_iego:

Eh, gott folk, det är precis vad "Prey 2", skulle handla om. Tror inte på Lucas Arts längre.

Exakt samma story är det ju dock inte. Bara för båda har något med Bounty Hunters att göra behöver det inte vara dåligt.

Finns mycket polisfilmer, sjukhusdraman som exempell och det är ju okej för det som gillar det? Klart detta går.

Visst hade det funkat om man hade anställt en riktigt författare att göra storyn, men Lucas Arts brukar hålla det "in house" om jag förstår det rätt.

När det gäller deras kvalitet på spel har de tyvärr inte gjort något vettigt de senaste åren. Allt bra som har med Star Wars att göra i spelväg har inte producerats av Lucas Arts.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jag visste att det skulle bli ett FPS spel p.g.a. Unreal Engine 3 motorn de skaffade för ett tag sedan. Det kan bli intressant men... jag har inte höga förväntningar.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

12
Skriv svar