Medlem
Ättika

Idag skall jag tvätta två madrasser i badkaret med ättika, jag hoppas på att Henning undviker att kissa på dem efteråt. Det är fredag och jag är förkyld och sitter och ritar 2D-ikoner till spelet Freaky Green Sunshine på GrimArch Studios. Det är skoj, trots att det tar längre tid än vad man tror. Men det blir fina ikoner.

Läste på lite igår om Game Maker, tydligen är Dustforce skapat i detta superba program (kolla upp det), och finns på Steam också. Blir tämligen motiverande när det faktiskt har skapats spel i Game Maker som sålt helt OK, men oftast nämns inte motorn.

Har inte mycket annat på hjärtat egentligen idag, kaffet är snart slut. Fredrik skall storhandla för att vi senare skall kränga chips och mobba lets dance. Kan vara skönt med en vanlig fredag.

Jag fick en drös med födelsedagspengar när jag fyllde år, 3500 kr närmare bestämt. Vad ska jag köpa för detta, ge mig förslag, för jag har ingen aning.

#blogg

Ättika

Köp en ny katt! En katt som inte pissar i sängen, dvs.

Redaktör
Ponny

Där blev det tummen ner! Du skulle skrivit: "köp blöjor till Henning"


signatur

En Bamseponny av folket

Du får tummen ner för att du gav mig tummen ner. Det är väl så systemet fungerar, eller?

Medlem

Osar negativitet i den här tråden, alltså.

Måste jag lägga mig i för att göra allt glatt igen!?

Köp en blomspruta och utöva lite disciplin på Henning.
Alternativt köpa lite kattlektyr och lägg bredvid kattlådan, typ
PC Cat.

Futuregames, när???


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ni får båda tummen ner för att ni inte skriver något negativt om konsoler!

EDIT: Och TiT får tummen ner för att hans post inte fanns innan jag tryckte på skicka. Simon får tummen upp för att han buar ut er.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Blomsprutan funkar aldrig.

Futuregames, tisdag 16:30 är det intervju. Im so fucking nervous.

VI ÄR VÄL INTE NEGATIVA SEBASTIAN. :(((

Medlem

Jag tummar upp alla för att återställa lite balans!
Dock tycker jag du ska köpa blöjor till din katt.
Katten vet precis vad den gör, katter är onda och har alltid jävlig-heter för sig.

Jag har en 500g MaxiBag Santa Maria Nachos och en burk mediumstark Taco sås. Alla borde få tummen ner för att de inte är mig nu!

Men jag nöjer mig med vetskapen om att ni alla är sjukt avundsjuka.

Edit: konsoler gjorde gaming! (And sephiroth is a bi-atch)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gå till Gå & Löp kliniken och köp dig ett par rediga löpar skor, sedan till intersport och plocka ihop lite träningskläder och dylikt. Du kan aldrig spendera för mycket pengar på din egna hälsa, kom ihåg det!

EDIT: Såg denna precis och kom o tänka på dina problem, haha!

http://www.wimp.com/tonguetied/

Och jag tänkte på detta:

Edit: HIS NAME IS CAT!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar