10 hetaste spelen på E3

Robot
10 hetaste spelen på E3

Inför E3 samsades redaktionen om de 10 spel vi ser mest fram emot under mässan, samt våra fem önskemål om grejer vi drömmer om att få se. Vad blir hetast för dig på E3?


Medlem
10 hetaste spelen på E3

Wii U..nope


signatur

La la la lag!

Medlem

Bra lista, jämfört med alla andra sidor..

Medlem

hjärnspöket Half life 3 men inget Halo 4?(som faktiskt existerar)

Bioware kan man säga mycket ont om men är väldigt intresserad av en uppföljare till DAII

Inaktiv

Tumme ner för absolut ingenting.

Medlem

w00t inga Guild Wars 2?

Blev VÄLDIGT imponerad över ArmA III's beskrivning 900 kvadratkilometer? Seriöst P-P-P-P-Peppad!

Medlem

Jag höll med er i nästan allt i listan, förutom den sista punkten - Wii U.
Cyberpunk känns väldigt nytt och fräscht, skulle vara gött om det släpptes lite in-game bilder eller någon video, så man får en hum om hur det kommer bli. Dishonored ser onekligen riktigt intressant ut!


signatur

Ostfarfar von Honorngreven

Medlem

visserligen hoppas även denna uggla att bioware kommer annonsera dragon age 3, fast ändå det är för tidigt.....


signatur

no i will not go loladin no not at all

Medlem

Ser egentligen bara fram emot ny information om ArmA3 och Cyberpunk.

Men jag måste tillägga denna frågan. Hur kan ni helt seriöst se fram emot DA3, FZ?

Medlem

Planetside 2 är det jag sitter och väntar på!
...och såklart ett nytt Half-life spel. Som förra året... och året innan det... o.s.v

Medlem
Skrivet av lolBEEF:

Men jag måste tillägga denna frågan. Hur kan ni helt seriöst se fram emot DA3, FZ?

de kanske hoppas att DA3 blir lika bra som DA: O

Medlem

Finns det någon specifik anledning att ni inte är lika apsugna på Company of Heroes 2 som jag är? Annars känns det ju spontant som en given etta. Eller, åtminstone topp 2.

Medlem

Sim City 5 <3 <3 <3 Det ska komma in game videos and shit!!!!
Ser fram emot Bioshock Infinite också, även om jag inte spelat 1an eller 2an... Arma 3 kan vara värt att kolla in också samt spännande med mer info om Cyberpunk.

Dragon Age är det väll ingen jättehype på just nu känns det som...

Medlem

Nä tror att Wii U blir en flopp en riktigt fett flopp

Medlem

Ingen Hitman hmmmm

Medlem

För mig blir det iaf
1. ARMA III
2. Sim City

Resten är jag inte så jätte intresserad över ^^

Medlem

Dishonored har faktiskt väckt mitt intresse, ska bli intressant att läsa vad de avtäcker för skojigheter om det på E3.

Medlem

The Last of Us ser jag verkligen fram emot. Uncharted-serien är en av de bästa spelserierna någonsin och Naughty Dog är ruskigt bra på vad de gör, dvs spel som kan ha en bra och fokuserad story utan att släppa igenom taskig gameplay.

Medlem

inte mkt att hurra över, däremot fanns det en del godbitar på önskemålen.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

The Last of Us ser jag verkligen fram emot. Uncharted-serien är en av de bästa spelserierna någonsin och Naughty Dog är ruskigt bra på vad de gör, dvs spel som kan ha en bra och fokuserad story utan att släppa igenom taskig gameplay.

Japp håller med helt och hållet om att uncharted är den bästa spelserian genom tiderna och längtar verkligen till att se mer av Last of us och Uncharted serien slår lätt Xbox spelen

Medlem
Medlem

Trevlig lista även om jag själv inte är så där tokhypad över Wii U. Saknar Quantum Conudrum, tycker det verkar bli riktigt trevligt.

Medlem

Blir inge pepp från mig, om nu inte Just Cause 3 och RDR2 utannonseras då.

Medlem
Medlem

HL3 och GTA V är de 2 jag är mest intresserad utav. Finns en del annat bra på listan dock. Synd att Sim City är origin exklusivt och ägs utav EA, vore kul att spela det.

Medlem

Wii U på första plats? "Okej"

Ish
Medlem

Om undantag för sista sidan så är ju listan helt felvänd tycker JAG.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Lite sugen på Assassins Creed 3, även om 2:ans story var en besvikelse. Sim City är ju trevligt. GTA V och Titan också förstås.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

"Bioshock: Infinite" och Naughty Dog är man intresserad av här i Skånetrakten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

12
Skriv svar