Nytt Star Wars-spel avslöjat – Star Wars 1313!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tpiom:

Jag visste att det skulle bli ett FPS spel p.g.a. Unreal Engine 3 motorn de skaffade för ett tag sedan. Det kan bli intressant men... jag har inte höga förväntningar.

Men detta är inget FPS spel


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Är det verkligen bara jag som avskyr "allt" ?med Star Wars efter jag vuxit upp och insett hur George Lucas ville göra barn filmer.

Tittar man idag på episode 4-6 så inser man direkt att dom är antingen lika fåniga eller om inte ännu fånigare än episode 1-3 samt cartoonen, bara att lucas lurade en när man var yngre

Medlem

aja, republic commando 2 kanske kommer ut nästa år

Moderator | Testpilot
Skrivet av Salami:

Är det verkligen bara jag som avskyr "allt" ?med Star Wars efter jag vuxit upp och insett hur George Lucas ville göra barn filmer.

Tittar man idag på episode 4-6 så inser man direkt att dom är antingen lika fåniga eller om inte ännu fånigare än episode 1-3 samt cartoonen, bara att lucas lurade en när man var yngre

Är filmerna automatiskt dåliga bara för det skulle vara "barnfilmer"? Som liten gillade jag Power Rangers, och jag kan fortfarande kika på det och ha kul (långt ifrån lika mycket som när jag var liten).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Salami:

Är det verkligen bara jag som avskyr "allt" ?med Star Wars efter jag vuxit upp och insett hur George Lucas ville göra barn filmer.

Tittar man idag på episode 4-6 så inser man direkt att dom är antingen lika fåniga eller om inte ännu fånigare än episode 1-3 samt cartoonen, bara att lucas lurade en när man var yngre

Är filmerna automatiskt dåliga bara för det skulle vara "barnfilmer"? Som liten gillade jag Power Rangers, och jag kan fortfarande kika på det och ha kul (långt ifrån lika mycket som när jag var liten).

Absolut inte Men iaf 4-6 marknadsförs och framstår som "normala" filmer då dom i sig inte är det. Finns mycket barnfilmer och liknande som jag gillar

Medlem

Nej, de har aldrig varit de mest avancerade filmerna rent storymässigt och sådär, men det man diggade var ju att det var så fränt (speciellt förr). Nuförtiden ser man ju skavankerna bättre, men det är ju ofta så.

Skulle vilja säga att det är rätt likt LotR. Det är ju inte direkt storyn som lyser klart där, utan mer allt runt och hur nytt det var med en sådan 'seriös' fantasivärld för en bredare publik.

Medlem

Bountyhunter i singel player spel är väll så där!

Min tveksamhet beror nog på att jag lirat BH i det Suveräna MMO spelet Starwars Galaxie och där man kunde ta BH uppdrag på andra spelare i spelet!

Och så har jag spelat och spelar ibland med min BH i SWTOR ,som nog kommer att vara en bra liknelse till det kommande BH spelet, när man tänker på story delen i SWTOR när man levlar till 50!

Personligen så hade jag sett fram emot ett nytt Battlefront eller Jedi Academy med multiplayer del!

Medlem

Det här kan bli allt emellan crap o väldigt bra...
Bara att vänta och se.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

AW8
Medlem

Låter lovande!
Har inget emot att spela som Force user, men lite variation är ju alltid bra och en chans att få använda blasters istället för lightsabers välkomnar jag starkt.

Blir lite orolig när jag läser "third-person cinematic action adventure game" - hoppas de inte offrar gameplay-kvalitet bara för att få till filmiska upplevelser.

"It's a bold new take on the Star Wars galaxy, intended for mature audiences" låter mycket bra dock!

Jag kommer att hålla ögonen på detta spel.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag tycker faktiskt det här låter riktigt kul. För oss som spelade SWTOR så var Bounty Huntern helt klart den klass som hade intressantast story... engligt mig iaf.

Medlem

Jag blir bara nöjd ifall dem har riktigt jäffla grymma Laser Effekter, Stormtroopers och Imperiet och en bra multiplayer där man kan spela som Stormtrooper !!!!!!

Kunde dem inte gjort Star Wars TK-421 ?

Medlem

Om de har lånat gameplay från Batman A.C. fast med en utrustningsbar (gadgets och utrustning) prisjägare i slumkvarter i en Star Wars-stad.. så wow! Mee sa happi! Moi moii!Grymt om man kan egenmäktigt förfara diverse fordon. AT-ST rampage i stan!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Äsch, jag som hoppades på Jar Jar's Journey Adventure Book 2.

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Eh, gott folk, det är precis vad "Prey 2", skulle handla om. Tror inte på Lucas Arts längre.

Skulle Prey 2 handla om en prisjägare på Coruscants bakgator som måste avslöja en kriminell plot? I'll be damned...


signatur

I drank what?

Skrivet av Mirage:
Skrivet av walter_iego:

Eh, gott folk, det är precis vad "Prey 2", skulle handla om. Tror inte på Lucas Arts längre.

Skulle Prey 2 handla om en prisjägare på Coruscants bakgator som måste avslöja en kriminell plot? I'll be damned...

Vad rolig du är


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av isma:

Har LucasArts köpt upp rättigheterna till Prey2, lagt ner projektet och lanserat detta istället? :S
Go nuts George!

Tänkte också på Prey 2 för det låter väldigt likt

Medlem

Nått nytt med andra ord, intressant!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Nooooooooooooooooooooooooooo! *Darth Vader*

Hade hellre velat ha ett nytt Battlefront eller KoToR men idén låter ju faktiskt intressant ändå

12
Skriv svar