Medlem
FZ podcast?

Jag skulle vilja höra en svensk podcast av speljournalister. Finns det några planer på det? Lyssnar idag på radiogamer, men även om dem är ganska roliga så har dem ingen större koll på spelindustrin.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Skrivet av Ondo:

Jag skulle vilja höra en svensk podcast av speljournalister. Finns det några planer på det? Lyssnar idag på radiogamer, men även om dem är ganska roliga så har dem ingen större koll på spelindustrin.

Det hade varit trevligt, tror dock inte FZ har resurserna. En annan sak är att de flesta bor i hufvudstaden, vi skåningar förstår ju inte vad de säger, allt blir bara gröt


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är väl bara rota fram sin gamla kasettbandspelare och spela över nått gammalt blandband från 86 .Sen att dem är Stockholmare kan vi nog inte göra nått åt.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Redaktör

Inga konkreta podcast-planer just nu – det är så snålt med folk som kan lära ut korrekt skånska till oss kulturbarbarare här uppe i Sveland.


signatur
Skrivet av Tompa:

Inga konkreta podcast-planer just nu – det är så snålt med folk som kan lära ut korrekt skånska till oss kulturbarbarare här uppe i Sveland.

Precis, jag tänkte på det också


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar