Transformers: Fall of Cybertron även till pc

Robot
Transformers: Fall of Cybertron även till pc

Tack vare förfrågningar från pc-användande Transformers-fans låter Activision och High Moon Studios meddela att Fall of Cybertron når fler.

#high-moon-studios, #transformers-fall-of-cybertron, #activision


Transformers: Fall of Cybertron även till pc

Bra, det blir ett riktigt skönt lir. Missa inte.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Första liret var låst på 30 fps på PC (men inte på konsoll). Köper det nog till min 360 denna gången.

Samt.. Ingen bild i denna nyhet? Har Hampus blivit lite lat?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Första liret var låst på 30 fps på PC (men inte på konsoll). Köper det nog till min 360 denna gången.

Samt.. Ingen bild i denna nyhet? Har Hampus blivit lite lat?

Vårt adminsystem vill att man lägger till nyhetsbilden och sparar en extra gång. Ibland blir man så ivrig att man märker det först lite senare.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Det fanns en "tool" man kunde köra i bakgrunden och låsa upp frameraten, spelet blev kul då ( körde det med 120 fps med Vsynk på ), med 30 fps var det bara hackigt skräp. Jag antar att det var bättre på konsoler. ( eller vad man förväntar sig där )

Man skall inte behöva köra ett 3dje parts program för att få ett spel spelbart, så jag är ytterst skeptisk till uppföljaren.

Det var iofs väldigt kul i COOP efter en del strulande, servrarna för att få spela med andra var nere vid ett tillfälle. Lite irriterande när man bara kör på LAN, typ som "error 37" idag , men inte lönt att gnälla om det - bara att vänta till servern var uppe.

Edit: Här finns FPS-unlocker att hitta, om någon vill spela det gamla Transformers spelet.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Kommer inte spela/köpa alls.

Kommer bli en sämst jäkla konsolport om det "även kommer till PC". Låter inte som att de kommer ner speciellt mkt fokus på det..

Moderator | Testpilot
Skrivet av Eriand:

Kommer inte spela/köpa alls.

Kommer bli en sämst jäkla konsolport om det "även kommer till PC". Låter inte som att de kommer ner speciellt mkt fokus på det..

Precis som med Dark Souls då.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

sweeeeeeet kommer ett köp garanterat =D

Medlem

Press start to play;)

1
Skriv svar