Blodisande gameplay från nya Tomb Raider

Robot
Blodisande gameplay från nya Tomb Raider

E3-rullen bjuder på en förståelse för hur oerhört ont Lara Croft kan tänkas få när hon hamnar på den läskiga ön i Crystal Dynamics nytolkning av serien.

#crystal-dynamics, #tomb-raider


Medlem
Blodisande gameplay från nya Tomb Raider

Damn, ser riktigt snyggt och stämningsfullt ut faktiskt Ska bli kul se hur slutprodukten blir.

Medlem
Medlem

Liknar Uncharted lite, men det kan behövas, gillade aldrig de gamla Tomb Raider spelen faktiskt. Kanske detta blir något att inhandla. Väntar med spänning


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Holy shitballs vilken trailer
Har mig helt såld, hallelujah för en PC version med!

Kommer garanterat bli ett köp från min sida om dom fortsätter på rätt spår.

..Sikken jävla trailer ^^

Medlem

Uncharted vibbar som sagt, sedan om det leverara är frågan. Uncharted är skoj inte enbart pga all action, utan humorn med Drake spelar in en hel del med.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Ctrl:

Uncharted vibbar som sagt, sedan om det leverara är frågan. Uncharted är skoj inte enbart pga all action, utan humorn med Drake spelar in en hel del med.

Min tanke exakt angående Uncharted.

Tomb Raider däremot verkar vara 100% seriöst, men det ser jävligt bra ut so far. Tänker definitivt skaffa spelet, då allt jag sett än så länge verkar lovande.

Lara Croft is back!!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan va brutalt! Måste ha

Medlem

uncharted med R-rating? måste ha!

Medlem
Medlem

Bland det sämsta röstskådespeleri jag någonsin hört, om man inte kan ändra rösterna till ett annat språk blir det inget köp för min del.

Konstigt egentligen att hon ens kan gå efter alla skador.

Inaktiv
Medlem

helt fantastiskt vackert

Inaktiv

Näradödedupplevelser var femte sekund. Hoppas de hittat ett tempo som inte känns för mastigt. Kan bli för mycket. Men man hoppas på ett lyckat spel, för stämningen finns definitivt där!

Medlem

Det ser spännande ut och ligger högst upp på min "vill ha-lista", men en sak som gör mig lite oroad är att spelet ser ut att ha massor med quick time events, något som jag inte är ett större fan av.

Medlem

En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.

Medlem

Såg spännande ut, kan nog bli riktigt bra!

Medlem
Skrivet av kebbe:

En jäkla massa högljudda gap och skrik dominerade ljudbilden.. Minns inte att Drake genom tre spel har gnällt så som den "nya" Lara gjorde i denna trailer.

De satsar mer på realism i Tomb Raider denna gång.

Medlem

Väntar med spänning. Ser riktigt bra ut.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Tuff tjej! Har nog aldrig varit speciellt intresserad av Tomb Raider spel tidigare, men detta verkar ha mera realism och en bra story vilket lovar gott. Hoppas att det kommer till PC också. Påminner lite om Uncharted-spelen som flera av er redan påpekat.

Medlem

Det enda som påminner om Uncharted spelen är grafiken, och vad spelar det för roll? Det är den enda hyfsat bra realistiska graffen som går få på konsol

Medlem

Verkar intressant men ser otroligt quicktime event-inriktat ut =(

Medlem

Hoppas på ett grymt spel!

Medlem
Skrivet av unavailable:

Saftig byst.

I de förra spelen menar du? Jag kommer att sakna dom i det här spelet.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Ctrl:

Uncharted vibbar som sagt, sedan om det leverara är frågan. Uncharted är skoj inte enbart pga all action, utan humorn med Drake spelar in en hel del med.

Min tanke exakt angående Uncharted.

Tomb Raider däremot verkar vara 100% seriöst, men det ser jävligt bra ut so far. Tänker definitivt skaffa spelet, då allt jag sett än så länge verkar lovande.

Lara Croft is back!!!!

Fast Uncharted skaparna har nog sneglat en hel del på de gamla Tombraider-spelen, så vilket kom först. Hönan eller ägget?

Nä men nya tombraider kommer hetl klart högt upp på önskelistan.

Medlem

Ser ju riktigt bra ut Känns ju som att hon överlever lite väl mycket dock!?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det som skiljer detta spel från uncharted är att det kommer vara en öppen spelvärd, ett exempel visas i filmen där Lara är tvungen att hitta föda för att överleva och skjuter en hjort med en pilbåge.

Medlem

Lara Croft verkar vara en mycket mer levande karaktär i detta än föregångarna, ser riktigt mycket fram emot det!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av tman:

Det som skiljer detta spel från uncharted är att det kommer vara en öppen spelvärd, ett exempel visas i filmen där Lara är tvungen att hitta föda för att överleva och skjuter en hjort med en pilbåge.

Det skulle i och för sig lika gärna kunna ske som en uppgift i en stängd miljö. "Lara är utsvulten. Titta där, en hjort! Skjut den!"

12
Skriv svar