Diablo III-hacket: "ett fåtal drabbade"

Inaktiv
Skrivet av lavandel:

Inte konstigt att Blizzard säger att det inte är många som rapporterat ett konto hackat.

När man gör det så "rollar" dom tillbaka ditt konto till dagen innan hacken genomfördes.
Med tanke på hur lång tid det tar för Blizzard att ens godkänna en sådan sak så har man ju redan lirat så pass mycket att man inte VILL att dom ska genomföra det.

Det går alltså inte att bara få tillbaka det man blivit av med.

Därför rapporterade t.ex. inte jag att mitt konto blivit hackat (vilket det blivit).

QFT

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av lavandel:

Inte konstigt att Blizzard säger att det inte är många som rapporterat ett konto hackat.

När man gör det så "rollar" dom tillbaka ditt konto till dagen innan hacken genomfördes.
Med tanke på hur lång tid det tar för Blizzard att ens godkänna en sådan sak så har man ju redan lirat så pass mycket att man inte VILL att dom ska genomföra det.

Det går alltså inte att bara få tillbaka det man blivit av med.

Därför rapporterade t.ex. inte jag att mitt konto blivit hackat (vilket det blivit).

QFT

QFT??

Vad betyder det?

Inaktiv
Skrivet av lavandel:
Skrivet av bleak:
Skrivet av lavandel:

Inte konstigt att Blizzard säger att det inte är många som rapporterat ett konto hackat.

När man gör det så "rollar" dom tillbaka ditt konto till dagen innan hacken genomfördes.
Med tanke på hur lång tid det tar för Blizzard att ens godkänna en sådan sak så har man ju redan lirat så pass mycket att man inte VILL att dom ska genomföra det.

Det går alltså inte att bara få tillbaka det man blivit av med.

Därför rapporterade t.ex. inte jag att mitt konto blivit hackat (vilket det blivit).

QFT

QFT??

Vad betyder det?

Quote for truth

Medlem

Fick mitt kapat igår. Min main rensad, en del av stashen rensad plus allt g. Har namn på vännelistan som jag inte känner till vilket då är den personen som har varit där och snott prylarna.
Har anmält det till Blizzard så får vi se vad de tänker göra åt saken, räknar dock inte med att det kommer att hända nåt inom det närmaste.


signatur

Miner, don´t shoot!

123
Skriv svar