Thorin & Company

Medlem
Thorin & Company

Thorin Oakshield och hans tolv följeslagare var Peter Jacksons största bekymmer inför filmatiseringen av The Hobbit. Jag tycker att ensemblen verkar bra, men valet av Martin Freeman som Bilbo är klockrent. Jag kan bara hoppas att de lever sig in lika mycket i rollen som John Rhys-Davies tolkning av Gimli.

Thorin, Nori, Fili, Dori, Bofur, Gloin, Dwalin, Balin, Oin, Bombur, Bifur, Ori och Kili.

#blogg

Thorin & Company

Det lilla jag har sett av "The Hobbit" har inte varit imponerande. Det känns som en TV-film av någon anledning. Jag hoppas jag har fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det lilla jag har sett av "The Hobbit" har inte varit imponerande. Det känns som en TV-film av någon anledning. Jag hoppas jag har fel.

Har för mig att jag läste om det nånstans, den var filmad i 48 fps istället för 24 som är brukligt för bio. Så det ser ut som att den är filmat för teve


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:
Skrivet av walter_iego:

Det lilla jag har sett av "The Hobbit" har inte varit imponerande. Det känns som en TV-film av någon anledning. Jag hoppas jag har fel.

Har för mig att jag läste om det nånstans, den var filmad i 48 fps istället för 24 som är brukligt för bio. Så det ser ut som att den är filmat för teve

Det stämmer, men jag litar på Jackson. Jag är lite mer orolig för Freeman, tycker faktiskt inte att han passar som Bilbo. Men kan ju vara att man vant sig vid Ian Holm.


signatur

Burn in the light.

Skrivet av redruM:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av walter_iego:

Det lilla jag har sett av "The Hobbit" har inte varit imponerande. Det känns som en TV-film av någon anledning. Jag hoppas jag har fel.

Har för mig att jag läste om det nånstans, den var filmad i 48 fps istället för 24 som är brukligt för bio. Så det ser ut som att den är filmat för teve

Det stämmer, men jag litar på Jackson. Jag är lite mer orolig för Freeman, tycker faktiskt inte att han passar som Bilbo. Men kan ju vara att man vant sig vid Ian Holm.

Nej, Morgan Freeman passar inte som "Bilbo"


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Zymac:
Skrivet av walter_iego:

Det lilla jag har sett av "The Hobbit" har inte varit imponerande. Det känns som en TV-film av någon anledning. Jag hoppas jag har fel.

Har för mig att jag läste om det nånstans, den var filmad i 48 fps istället för 24 som är brukligt för bio. Så det ser ut som att den är filmat för teve

Det stämmer, men jag litar på Jackson. Jag är lite mer orolig för Freeman, tycker faktiskt inte att han passar som Bilbo. Men kan ju vara att man vant sig vid Ian Holm.

Nej, Morgan Freeman passar inte som "Bilbo"

Så sant som det är sagt


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jag tycker att Freeman passar som Bilbo, för att han är lik Frodo i det sättet som Bilbo borde vara. Det blir upp till bevis helt enkelt.

1
Skriv svar