Skyrim: Dawnguard-betan drar igång inom kort

Robot
Skyrim: Dawnguard-betan drar igång inom kort

Bethesda söker betatestare till sommarens förmodat expansiva Skyrim-expansion. Men, bara till Xbox 360 och i USA.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Skyrim: Dawnguard-betan drar igång inom kort

Plocka upp guldmyntet x med y knappen..?

Nejfan..

Men gärna tillökning..

Medlem

Xbox...

Medlem

Klickade snabbt som attan på ansökninglänken, sen läste jag vidare medans den laddade *stänger fliken*

Nåja, får väl nöja mig med dom övriga betauppdateringarna vi får till PC

Medlem

Gäller inte bara 360-användare, utan bara amerikanska medborgare också. Betan kanske öppnar vidare för internationella användare senare, men först och främst så är det begränsat till USA. Lättare för dom så, med NDA osv.

Medlem

Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc har en en high-end pc och är ganska hängivna till spelet och kan påpeka fel

Medlem
Skrivet av Elzior:

Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc har en en high-end pc och är ganska hängivna till spelet och kan påpeka fel

vad menar du me high-end?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Elzior:

Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc har en en high-end pc och är ganska hängivna till spelet och kan påpeka fel

vad menar du me high-end?

Han menar förmodligen vilken mesig PC som helst som är bättre än dom så kallade "Next- gen Konsolerna" - Eller har dom slutat kalla dom det nu?


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Ber om ursäkt för dåligt förklaring .
Alltså jag har inget i mot "Next- gen Konsolerna" känner bara att det hade varit skönt om det hade kommit samtidigt till pc som konsoler istället för denna väntan som det är just nu med spel till pc .

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Det där var jävligt fördomsfullt och patetiskt, hur mår du uppe i knoppen?
Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

Inaktiv
Skrivet av qun0:

Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

WarpGun är väl rätt känd som konsolälskare, och PC-hatartroll. Svårt att ta något av det han skriver på allvar.

Det är segt när bolag som Microsoft betalar för att få exklusivitet i en månad vilket känns helt onödigt. Tror knappast 360-ägare bryr sig om att få spelet en månad tidigare, och det lär inte sälja mer konsoler. Det enda som händer är att folk blir irriterade på Microsoft. Bra PR för er Microsoft! /golfclap.

Medlem
Skrivet av Hannu:

Xbox...

USA...

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Det där var jävligt fördomsfullt och patetiskt, hur mår du uppe i knoppen?
Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

nu var jag inte seriös.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

nu var jag inte seriös.

Vart var ironin i ditt inlägg då? Såg absolut ingenting som pekade på det. DESSUTOM var det är extremt barnsligt och, som qun0 skrev, både fördomsfullt och patetiskt..

Internets nackdel, folk blir c00l_kidz som skriver vad de vill. SUCK!

Inaktiv
Skrivet av Vilvor:
Skrivet av WarpGuN:

nu var jag inte seriös.

Vart var ironin i ditt inlägg då? Såg absolut ingenting som pekade på det. DESSUTOM var det är extremt barnsligt och, som qun0 skrev, både fördomsfullt och patetiskt..

Internets nackdel, folk blir c00l_kidz som skriver vad de vill. SUCK!

cOOl-kidz? Men wargun är ju 30+ och jätte mogen för sin ålder.

NOT

Medlem
Skrivet av Buio:

Det är segt när bolag som Microsoft betalar för att få exklusivitet i en månad vilket känns helt onödigt. Tror knappast 360-ägare bryr sig om att få spelet en månad tidigare, och det lär inte sälja mer konsoler. Det enda som händer är att folk blir irriterade på Microsoft.

De som spelar på Xbox och vill ha mer Skyrim lär ju bli glada för att det får expansionen lite tidigare eller?

Håller med dig dock om att det knappast säljer konsoler eller fler Skyrim ex så frågan är varför MS betalar för detta, bara för att de kan?

OnT: Onlinebetor i all ära men jag skulle inte vilja beta testa en singleplayer kampanj

Medlem
Skrivet av Hannu:

Xbox...

Playstation.....
.........
.....
SNES..

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Det där var jävligt fördomsfullt och patetiskt, hur mår du uppe i knoppen?
Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

nu var jag inte seriös.

Man börjar ju undra, jag bor i Umeå men inte då rider jag på renar till jobbet eller har isbjörnar runt knuten.
Nä du må vara äldre men du beter dig då fan inte som det

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Lägg ner med personliga påhopp, hör inte hemma här på FZ eller något forum.

Medlem
Skrivet av Elzior:

Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc har en en high-end pc och är ganska hängivna till spelet och kan påpeka fel

Precis, för bättre hårdvara gör att man hittar fler buggar? *facepalm*
Skriv om och skriv rätt, "Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc drabbas ändå av massor av unika fel som konsolerna slipper och är ganska hängivna till att påpeka fel högljutt på FZ och liknande sidor. Buggrapporter är dock mer tveksamt"
Iaf en vettig motivering och mer sanni8ngsenligt dessutom.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Elzior:

Tycker det är riktigt synd att inte företag tar till pc folket och ber dom testa saker . För dom flesta som kör på pc har en en high-end pc och är ganska hängivna till spelet och kan påpeka fel

vad menar du me high-end?

Nej jag tror att det är fel känner 3 pers som spelar skyrim på pc och alla har slutat spela för typ en månad sedan ca mitt i spelet! Dom tycker att det är ett bra spel men hängivna är dom inte. Jag tycker för övrigt att det finns många high-end pc ägare som inte spelar så mycket spel utan är inne på internet eller pyslar med annat på sina datorer. Många med pc laddar ochså ner "gratis" pc spel när dom kan men köper spelen till sina ps3/xboxar. Villket jag tycker är fel för dom har råd att köpa pc spelen med.

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Det där var jävligt fördomsfullt och patetiskt, hur mår du uppe i knoppen?
Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

nu var jag inte seriös.

Man börjar ju undra, jag bor i Umeå men inte då rider jag på renar till jobbet eller har isbjörnar runt knuten.
Nä du må vara äldre men du beter dig då fan inte som det

Kasta inte sten i glashus. Hur moget var det att lägga upp facepalm-bilden från första början?

Inaktiv
Skrivet av White:
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av qun0:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av Hannu:

Xbox...

det är inte lätt i kalix inavel med finnar och renar

Det där var jävligt fördomsfullt och patetiskt, hur mår du uppe i knoppen?
Bara för man bor långt uppe i norr innebär det inte inavel och innehar renar. Kanske dags att läsa på lite mer gällande Sverige så inser du ett och annat. För du verkar väldigt dåligt påläst.

nu var jag inte seriös.

Man börjar ju undra, jag bor i Umeå men inte då rider jag på renar till jobbet eller har isbjörnar runt knuten.
Nä du må vara äldre men du beter dig då fan inte som det

Kasta inte sten i glashus. Hur moget var det att lägga upp facepalm-bilden från första början?

Vilken facepalm bild? aldrig lagt upp något sådant. Sedan kommer jag med en åsikt och inget annat

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Buio:

Det är segt när bolag som Microsoft betalar för att få exklusivitet i en månad vilket känns helt onödigt. Tror knappast 360-ägare bryr sig om att få spelet en månad tidigare, och det lär inte sälja mer konsoler. Det enda som händer är att folk blir irriterade på Microsoft.

De som spelar på Xbox och vill ha mer Skyrim lär ju bli glada för att det får expansionen lite tidigare eller?

Håller med dig dock om att det knappast säljer konsoler eller fler Skyrim ex så frågan är varför MS betalar för detta, bara för att de kan?

OnT: Onlinebetor i all ära men jag skulle inte vilja beta testa en singleplayer kampanj

"De som spelar på Xbox och vill ha mer Skyrim lär ju bli glada för att det får expansionen lite tidigare eller?" saken är den att om Ms inte köpt exklusivitet, så hade Xbox spelare fått det lika snabbt ändå.

Så man kan väll säga att PC/ps3 spelare får det senare ist (även fast det blir lite samma sak.)


signatur

Rwa?

1
Skriv svar