10 hetaste spelen på E3

Medlem

Jag väntar ju ivrigt på AC3 och Wii-U. Wii:et mest för att byta ut mitt gamla och få HD-upplösning iaf.

Folk får gärna ventilera sina tankar angående Wii-U. Känns som jag missat nått när folk är så negativa.

Medlem
Skrivet av Itchy1:

Nä tror att Wii U blir en flopp en riktigt fett flopp

De har sålt 96miljoner wii's eller hur? Tror nog de fixar det ska du se.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Itchy1:

Nä tror att Wii U blir en flopp en riktigt fett flopp

De har sålt 96miljoner wii's eller hur? Tror nog de fixar det ska du se.

Nä dom säger ju att dom ska satsa på Hardcore gamers men det känns inte så det med nån plata man ska spela nått fjoligt nintendo spel btw jag älskar Zelda men restan avd nintendo spelen skiter jag i för dom flesta spelen där känns som massproducerat skräp som företagen inte har lagt ner så mycket tid på själv så älskar jag nintendo specielt Super Nintendo och nintendo DS var cool

Medlem

Hoppas att BLizzard skulle komma med Warcraft 4 och inte nått nytt äckligt World of Warcraft spel igen för börja sakna Warcraft och hoppas inte att derans nya MMO-spel Titan är typ
World of Starcraft för det hade bara förstört allt räcker med att dom förstörde Warcraft serien samma sak med Elder of scroll spelen att dom bara börja göra online spel nu och förstör allt och det ända dom tänker på ju pengar när dom gör om hela skiten till MMO-spel

Medlem

Måste säga att det är en bra lista. Fattar bara inte hur Wii hamnade bland de 10 hetaste spelen har jag fel eller är inte det en konsol? Att lägga in att de kommer grymma spel förhoppningsvis till den är inte en anledning att lägga den på listan. Är något mera hypad på Far cry 3 eller till och med Halo 4 även fastän jag är lite skeptisk på Halo 4 efter att de hade lovat att aldrig mera göra ett nytt Halo spel så blev det nog lite ide torka på nya spell vilket blev. "Hörni grabbar vet ni vad som skulle vara coolt?!! Nej vaaad? Ett nytt Halo spel!!! Men sa vi inte att vi aldrig skulle göra ett nytt? Aaaaah men fansen bryr sig ändå inte."

Medlem

Det var inte mycket jag var intresserad av där... Kanske The last of us, GTA V och Halflife 3 (om min önskan slår in).
Resten kändes... meh.

Medlem

Ge mig Thief 3!

Medlem

Ser mycket framemot Gta, The last of us, Tomb raider och Resident Evil 6

Medlem

Forza Horizon, Halo4, Dead Space3 och GearsOfWar. Half Life3 orkar jag inte vänta på längre. Hade jag haft jag haft en bra pc, och en droppställning så hade mitt resterande liv bestått av ARMAIII. Kommer det till konsoll?


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Itchy1:

Nä tror att Wii U blir en flopp en riktigt fett flopp

De har sålt 96miljoner wii's eller hur? Tror nog de fixar det ska du se.

Ok gillar mario och donky kong ssså allt som nintendo gör men företagen runt om massproduerar skräp

Nä dom säger ju att dom ska satsa på Hardcore gamers men det känns inte så det med nån plata man ska spela nått fjoligt nintendo spel btw jag älskar Zelda men restan avd nintendo spelen skiter jag i för dom flesta spelen där känns som massproducerat skräp som företagen inte har lagt ner så mycket tid på själv så älskar jag nintendo specielt Super Nintendo och nintendo DS var cool

Medlem

Den som kommenterar först och säger något positivt med relation till nyheten kommer 9/10 få komma med i högst karma kommentarar.

Just sayin'. Är det rättvist? Kanske, beror på hur man ser det.
#PS4 gogog


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av Lord Pingu:

Ge mig Thief 3!

Instämmer! Vi får spela "Dishonored" så länge.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Planetside 2 borde varit med på listan men å andra sidan så är inte FZ direkt duktiga på att rapportera om Planetside 2.

Medlem

Så måånga spel jag ser fram emot, men behöver inte ser mer från t.ex Bioshock Infinite då jag redan vet att de kommer bli awesome.

Spel jag vill veta mer om på E3:
Black Ops 2, Halo 4, GTA 5, Dishonored bl.a.

Medlem

Hoppas få se Thief IV, i övrigt så bryr jag mig inte speciellt mycket.

ELF
Medlem

HalfLife 3 blir nummer 1 om det skulle visas upp på E3. GTA5 blir nummer 2 om det visas upp. SimCity 5 blir nummer 3 om de vid uppvisningen säger att de skippar onlinekravet.
Sen är alla andra spel en enda stor fet bonus.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Wii U spel på första plats, seriöst?
Wii U fitness, Wii U Mario Galaxy, Wii U Super Mario Bros, Wii U CoD, Wii U Super Mario & Sonic Sportspel.
Där har ni alla titlar som kommer att sälja och är riktade till Wii Us publik, samt exklusiva. Är de verkligen något att kalla intressanta?
(undantag för ev. bra Zelda)

Medlem

Ingen som kollat in Ravaged? Det kan bli suveränt:) www.2dawn.com

12
Skriv svar