Civilization 5 får Steam Workshop

Robot
Civilization 5 får Steam Workshop
Inaktiv
Civilization 5 får Steam Workshop

Gött!

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Bara positivt, den där mod-browsern som de har ingame just nu håller inte riktigt måttet tycker jag. Bra att man kan använda sig av båda delarna.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Riktigt jävla bra!

Medlem

Steam workshop är awesome

Medlem

Nu har jag inte kollat upp vilka mods som finns ännu - men med Workshop can det enbart bli positivt av det hela.

Älskat detta spelet sen Civ1


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kanske inte de första spelet jag ville skulle få en workshop. Arma 2, GTA IV m.m. ligger före på önskelistan, men det är ju helt klart positivt att det i alla fall är ett bra spel som får en workshop. Man kanske ska ta å lira några turns sen då, å se om det finns några schysta moddar

Inaktiv

Gott då är det bara att vänta på expansionen!

Tyvärr kommer den ett par dagar innan semestern...kan bli sådär bra

Inaktiv

Steam workshop är riktigt bra och hela Steam är bra. Tänk er tidigare då man var tvungen att ladda ner patchar från sidor, CD skivor och annat skit.. nu patchas allt i installationen och allt fungerar så bra!

Steam är bäst!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Steam workshop är riktigt bra och hela Steam är bra. Tänk er tidigare då man var tvungen att ladda ner patchar från sidor, CD skivor och annat skit.. nu patchas allt i installationen och allt fungerar så bra!

Steam är bäst!

För en gångs skull är jag beredd att hålla med dig!

Inaktiv
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av showerguy:

Steam workshop är riktigt bra och hela Steam är bra. Tänk er tidigare då man var tvungen att ladda ner patchar från sidor, CD skivor och annat skit.. nu patchas allt i installationen och allt fungerar så bra!

Steam är bäst!

För en gångs skull är jag beredd att hålla med dig!

Tack så mycket! Trevlig kväll på dig!

1
Skriv svar