Nintendo Wii U visas inatt

Robot
Nintendo Wii U visas inatt

Vid midnatt kommer Nintendo att visas upp live via en videoströmning på hemsidan.


Medlem
Nintendo Wii U visas inatt

Jaa det må man spana in!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tycker detta var en bra skönare tid än Konamis Pre-E3 Show

Medlem

Min dröm om Nintendos Show: De visar upp nya titlar från deras stora märken, samt hittar på några nya IP:n för första gången på ca 10 år

Medlem

Kl 1 med sommartid, eller...?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Loxus:

Kl 1 med sommartid, eller...?

Ganska längesedan vi bytte till sommartid, säkert UK också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Eftersom vi har sommartid atm ligger vi i gmt +2, vilket betyder att det är kl. 01.00 för oss i Svergie

Medlem

Får bli reprisen på youtube i morgon.

Sitter jag uppe klockan tolv så blir det inget jobb i morgon och utan jobb har jag inte råd med Wii U.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

wii u kommer alltid kännas som nintendo slang för fuck you för min del, men bara dom har zelda vilket tvingar mig till att äga en mer konsol än vad jag har råd med xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Inget slår känslan man hade när N 8bit, Sony PS eller Xbox gen 1 kom, och glöm inte Atari 2600, det är nått att äga det kids säger jag bara, det är KULT om något, inte något futtigt VIYOU!

Nu, WiiU, öööh och? jasså en game & and watch och N8 i HD
det va la rooolit, då


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Nintendo går sakta mot botten enligt mig tråkigt att se

Inaktiv
Skrivet av zaxXxen:

Eftersom vi har sommartid atm ligger vi i gmt +2, vilket betyder att det är kl. 01.00 för oss i Svergie

Det stämmer.
Dock står det på facebook-sidan att det börjar 6 p.m ET. ET är GMT -4, vilket betyder kl 00:00 för oss.

Men samtidigt står det 23:00 GMT på själva hemsidan. Är Nintendo lite förvirrade, eller har jag tänkt fel?

EDIT: Ok, enligt den japanska sidan är det en förinspelad video man kommer sända, så det kan förklara att det skiljer mellan zonerna.

Medlem

Vänta nu asså Nintendo skulle ha sin presskonferans den 5 Juni och inte imon vad händer kaoz

Medlem

Zippy : Vad har ditt inlägg med topicen att göra? Själv är jag taggad att se vad Nintendo har att komma med, även om jag är en del skeptisk.

Inaktiv
Skrivet av Itchy1:

Vänta nu asså Nintendo skulle ha sin presskonferans den 5 Juni och inte imon vad händer kaoz

Sin presskonferens ja. Detta är en förinspelad försmaksvideo.

inK
Medlem

Missar det tyvärr, bor på sjukhus med sambo och nyfödda dotter sedan ungefär två veckor tillbaka. Kommer dock läsa allt som skrivs här på FZ under E3-tiden.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Kan alltid hoppas på det här: "Hej mitt namn är Reggie, jag är överlörd över Nintendo America, tänkte bara säga att det här med Wii U är bara ett stort skämt, aldrig i livet att vi skulle kalla en konsol för det, här kommer det riktiga namnet..."

Medlem
Skrivet av Hydraah:
Skrivet av Itchy1:

Vänta nu asså Nintendo skulle ha sin presskonferans den 5 Juni och inte imon vad händer kaoz

Sin presskonferens ja. Detta är en förinspelad försmaksvideo.

Oh ok blev lite förvirrad där

Medlem

Jag ska lätt sitta uppe och se den här live videon eftersom jag har haft ett litet nintendo fan i mig enda sedan mina barndoms år

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Får bli reprisen på youtube i morgon.

Sitter jag uppe klockan tolv så blir det inget jobb i morgon och utan jobb har jag inte råd med Wii U.

Inte för att skryta, men vissa här sitter på jobbet och kan se på Livestream iaf
Nattjobb har sina fördelar ^^

Medlem

Bara så ni vet så är det alltså 01:00 den börjar:

http://www.wolframalpha.com/input/?i=gmt+23%3A00+stockholm

Wolfram Alpha is the shit!

Medlem

Nej, det börjar nu!

Medlem

Varför känns det som att Nintendo just trollade mig?

Medlem

Okey, själva grejen med Wii U är ju den unika kontrollen där utvecklarna kan använda skärmen för roliga och intressanta ändamål. Men när dom visar den andra kontrollen "för er som spelar långa pass" så känns det ju som att dom skjuter sig i foten lite. Varför ska spelutvecklarna göra seriösa försök att utveckla något kul till skärmen om man ändå ska kunna spela med den nya Wii U PRO kontrollen? Känns som detta kommer endast leda till halvdana försök där skärmen används för att se hur mycket pengar man har eller en scoreboard över kills i stället för något verkligen bra och innovativt. Jag är besviken.

Medlem

För er som missade: http://www.nintendo.co.jp/nintendo_direct_pre_e3_2012/en/inde...

Tyvärr kan det bli som vargavinter skriver ovan, men nintendo har överraskat mig förr. Vi får se vad e3 har o säga:)

Medlem
Skrivet av luftman:

Kan alltid hoppas på det här: "Hej mitt namn är Reggie, jag är överlörd över Nintendo America, tänkte bara säga att det här med Wii U är bara ett stort skämt, aldrig i livet att vi skulle kalla en konsol för det, här kommer det riktiga namnet..."

Tyvärr är det officiella namnet Wii U

Har sällan sett en så seg o tråkig visning >.>

Medlem

Zombie-klippet var det sämsta jag har sett någonsin. Och på vilket sätt skulle det vara annorlunda ? Folk har hjälpt varandra online så länge internet har funnits, enda skillnaden är att dem bygger in en "wall" för det i konsolen ?

You better have good games for us, Nintendo

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av luftman:

Kan alltid hoppas på det här: "Hej mitt namn är Reggie, jag är överlörd över Nintendo America, tänkte bara säga att det här med Wii U är bara ett stort skämt, aldrig i livet att vi skulle kalla en konsol för det, här kommer det riktiga namnet..."

Tyvärr är det officiella namnet Wii U

Har sällan sett en så seg o tråkig visning >.>

jo jag såg det, tycker namnet suger ganska hårt ... men det är väl min åsikt ...

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av luftman:

Kan alltid hoppas på det här: "Hej mitt namn är Reggie, jag är överlörd över Nintendo America, tänkte bara säga att det här med Wii U är bara ett stort skämt, aldrig i livet att vi skulle kalla en konsol för det, här kommer det riktiga namnet..."

Tyvärr är det officiella namnet Wii U

Har sällan sett en så seg o tråkig visning >.>

jo jag såg det, tycker namnet suger ganska hårt ... men det är väl min åsikt ...

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av luftman:

Kan alltid hoppas på det här: "Hej mitt namn är Reggie, jag är överlörd över Nintendo America, tänkte bara säga att det här med Wii U är bara ett stort skämt, aldrig i livet att vi skulle kalla en konsol för det, här kommer det riktiga namnet..."

Tyvärr är det officiella namnet Wii U

Har sällan sett en så seg o tråkig visning >.>

jo jag såg det, tycker namnet suger ganska hårt ... men det är väl min åsikt ...

12
Skriv svar