Youtube till PS Vita i slutet av juni

Robot
Youtube till PS Vita i slutet av juni

Titta på dina favoritvideos var du vill, när du vill, även om du inte har med dig någon av alla de andra prylar som troligtvis klarar av att visa upp den gigantiska mediehubben.

#sony


Medlem
Youtube till PS Vita i slutet av juni

En otroligt viktig app enligt mig.

Speciellt då webbläsaren på PS vita är minst sagt skitdålig. Härnäst hoppas jag på både en förbättrad webbläsare samt Spotify som app. Tyvärr känns det som att just de två sakerna aldrig kommer hända.

Medlem

Nu saknas bara ett par maffiga spelsläpp och en prissänkning så blir det ett köp till sommaren

Medlem

/troll
själv har man en smartphone..
/endtroll

Medlem

Säljs det många PS Vita? Tycker det känns lite sådär med handhållna konsoler i dessa dagar, inte mö att hänga i granen när alla har smartphones.

Medlem

Slutade inte Sony producera PSV dagen den släpptes?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Borde detta vara en nyhet idag?

Släpp bra spel och sänk kostnaderna på konsolen så blir det ett bra köp! Inte tänker jag köpa en PS Vita till en kostnad av en Ps3 med dosor, tillbehör och några spel.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Borde detta vara en nyhet idag?

Släpp bra spel och sänk kostnaderna på konsolen så blir det ett bra köp! Inte tänker jag köpa en PS Vita till en kostnad av en Ps3 med dosor, tillbehör och några spel.

gillar att alla på detta forum gnäller jämt om att det är för dyrt med precis allting jesus skaffa ett arbete så förfärligt är det inte

Medlem
Skrivet av Raxxa:

gillar att alla på detta forum gnäller jämt om att det är för dyrt med precis allting jesus skaffa ett arbete så förfärligt är det inte

Jag tror han menar att psv inte är värt lika mkt som ps3, och är därför dyr i jämförelse med ps3. Alla konsoler kostar "mkt" men de är olika mkt värda i allas ögon.. äh hoppas du förstår vad jag försöker skriva haha, måste lägga mig.

Inaktiv
Skrivet av Raxxa:
Skrivet av showerguy:

Borde detta vara en nyhet idag?

Släpp bra spel och sänk kostnaderna på konsolen så blir det ett bra köp! Inte tänker jag köpa en PS Vita till en kostnad av en Ps3 med dosor, tillbehör och några spel.

gillar att alla på detta forum gnäller jämt om att det är för dyrt med precis allting jesus skaffa ett arbete så förfärligt är det inte

Inte enkelt då jag studerar fortfarande men snart så börjar sommarjobbet. Klagar inte på priset utan jag köper hellre en PS3 med dosor, tillbehör och några spel istället för en PS Vita för samma kostnad ungefär.

1
Skriv svar