Nya Gears of War utvecklas av Bulletstorm-skaparna

Robot
Nya Gears of War utvecklas av Bulletstorm-skaparna

Tidningsomslag röjer namnet Gears of War: Judgement samt huvudkaraktärer. Det lutar åt en prolog.

#gears-of-war-judgement, #people-can-fly, #bulletstorm


Medlem
Nya Gears of War utvecklas av Bulletstorm-skaparna

hoppas att det inte blir lika amerikanskt som Bulletstorm >.<
och de svor löjligt mycket (om alla i de spelet inte hade tourettes syndrom vill säga)

Medlem

PFC kan nog göra nåt riktigt bra av det här! Bulletstorm är kriminellt underskattat, ett av de absolut roligaste shooter-spelen på senare tid.

Och mer Gears är aldrig fel.

Medlem

Så de blir ett spel som tar 3,5 timme att spela igenom?

Medlem
Skrivet av Kwagher:

Så de blir ett spel som tar 3,5 timme att spela igenom?

plus att spelet inte hade någon PVP multiplayer :<
det var bara Horde Mode vad jag vet

Medlem

People Can Fly kan göra så mycket roligare spel... Men så blir de fast på att utveckla tråkiga spel om tjocka space marines, synd att de kan skita sig så för utvecklare med talang.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

GOW 3 var rätt bra, första GOW-spelet som jag tyckt om. Dock kändes MP lite sådär, enda roliga var ju horde, men där lämnar ju alla innan man hunnit nå lvl 50 eller hur det var.
Och TD o andra lägen var mest weird att spela med GOW-kontroller och hur gubbarna fungerar med miljöerna osv.

Inaktiv

Gears of War + Bulletstorm..

Bulletstorm är grymt underskattat och var verkligen något nytt och en bra shooter. Hoppas att dom gör ett grymt och köttigt spel !

Medlem

Tja, ta en stor spelserie känd för rejäla innovationer mellan titlarna och grymt gameplay, läg till en ny och oerfaren studio vars senaste spel var en försäljningsmässig floppad railshooter med p12 humor.
Nej, det är inte CoD för en gång skull men beslutet känns lika lovande. Ett Gears med fler "coola" kills och "skillshots", bedrövlig AI och ännu mindre banor. Lägg till barnslig humor och "coola svordomar"

Tyvärr Gears, undrade hur något skulle kunna överträffa Gears 3 och nu vet jag att inget lär göra det.
Gears som tagit steg efter steg i rätt riktning ska nu förstöras av dess inkompetenta klåpare?
Suck, nå de ska väl få en liten chans att visa att de kan göra spel, men jag förhåller mig väldigt skeptisk...

Medlem

Å ena sidan kan det knappast bli sämre än de existerande Gears-spelen. Å andra sidan var ju Bulletstorm så fullkomligt värdelöst att detta antagligen kan bli mycket sämre ändå.

1
Skriv svar