Battlefield 3 Premium-trailer läckt

Robot
Battlefield 3 Premium-trailer läckt

Den nya utgåvan av Battlefield 3 har en fläskig trailer. En trailer som inte var tänkt att publiceras riktigt än. Men nu ligger den i vårt arkiv.

#battlefield-3, #battlefield-3-close-quarters, #battlefield-3-back-to-karkand, #battlefield-3-armored-kill, #battlefield-3-aftermath, #battlefield-3-end-game, #electronic-arts


Medlem
Battlefield 3 Premium-trailer läckt

uh vad med störningar, var ea i närheten montro när de skapade filmen

annars schysst trailer


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

På postern för endgame, rider han på en häst?

Sen ser vi nån form av Hercules på "fler fordons" delen, antagligen en Spooky

Medlem

Det är något med bf3's trailers, blir alltid sugen på det som visas.

Medlem

Sen ser vi en form av Tp84, antagligen en Spooky!

Medlem

ahaa man betalar bara en gång, då är det ju typ som en expansion pack(/ DLC sammling), det gillar jag!

lol först trodde jag att det skulle bli som COD Elite men tydligen var jag för lat för att läsa mer än rubriken på den förra bf3 premium artikeln och skapa min egna uppfattning

edit: alla som undrar varför dethär inte är gratis är för att det kostar pengar att driva och utveckla ett spel företag

Medlem

ska den läcka ut så ska den läcka ut i " TRUE HD " and " 3D "

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

På postern för endgame, rider han på en häst?

Sen ser vi nån form av Hercules på "fler fordons" delen, antagligen en Spooky

Jajamen. Tyckte jag såg en herkules på new vehicles rullen. Det hade varit grymt fett

Medlem

Är så trött, men lite av det som tog mitt intresse var.
AC130!? hoppas på flerstyrd.. pilot/gunners =D

Gamemodes '' tank superiority'' och ''gun master''(gungame?)

Inaktiv

Oj, det här såg riktigt intressant ut. $49,99 för alla DLC låter då som en bra deal också.

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

På postern för endgame, rider han på en häst?

Sen ser vi nån form av Hercules på "fler fordons" delen, antagligen en Spooky

Nja, tycker mer att det ser ut som en soldat på cross, med en större soldat i bakgrunden.

Medlem

Fan va allt läcker nuförtiden

Medlem

Ja, dom vet hur man gör trailers ivf. Är skit-trött på Battlefield eftersom det är mest kuta-och-skjut, men när man ser deras trailers så blir man fan sugen att lira igen....

.... usch..... lättpåverkad........

Men vilket jävla uber-ljud dom där mäniskorna har i allt dom gör! Deras ljudkillar måste vara genier. Rysningar...

Medlem

NICE!!! Nytt BF3 DLC endast för ca 500!!!!!

Omg MW3 fick ett nytt DLC för ca 87kr.. fan va pengagiriga! Dom kunde väll släppa DLCet gratis?? Juste dom släppte ju ett dlc gratis... men.. Skit MW3, dom vill bara ha pengar.

^alla på fz


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Man må hata EA och skiten de spyr ur sig, men jag kommer köpa detta ändå. Fan...

Medlem

Quadbike!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av kill455:

NICE!!! Nytt BF3 DLC endast för ca 500!!!!!

Omg MW3 fick ett nytt DLC för ca 87kr.. fan va pengagiriga! Dom kunde väll släppa DLCet gratis?? Juste dom släppte ju ett dlc gratis... men.. Skit MW3, dom vill bara ha pengar.

^alla på fz

Inte riktigt alla hemma där uppe?

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av kill455:

NICE!!! Nytt BF3 DLC endast för ca 500!!!!!

Omg MW3 fick ett nytt DLC för ca 87kr.. fan va pengagiriga! Dom kunde väll släppa DLCet gratis?? Juste dom släppte ju ett dlc gratis... men.. Skit MW3, dom vill bara ha pengar.

^alla på fz

Inte riktigt alla hemma där uppe?

Vad jag menar är att alla här på FZ är patetiska BF3 fanboys / CODhatare.

Före detta DLC klagade man på att det kom ut massor av DLCs till COD(alla kostar ungefär 300 sammanlagt?) och att dom var pengakåta.
Nu släpper Dice ett DLC(500kr) också, men istället för att klaga så älskar man dem ännu mer.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Inaktiv

Så ps3 tappar sitt 1vecka försprång till close quarters? Då premium användare får skiten 2veckor innan?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Som vanligt så är trailern bra men det är skitsamma när spelet är en ända hög med casual skit designat för tattare som vägrar lära sig spela ett spel ordentligt och sedan klagar multum över spelet pga. att dem är så jävla dåliga.

Skrivet av kill455:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av kill455:

NICE!!! Nytt BF3 DLC endast för ca 500!!!!!

Omg MW3 fick ett nytt DLC för ca 87kr.. fan va pengagiriga! Dom kunde väll släppa DLCet gratis?? Juste dom släppte ju ett dlc gratis... men.. Skit MW3, dom vill bara ha pengar.

^alla på fz

Inte riktigt alla hemma där uppe?

Vad jag menar är att alla här på FZ är patetiska BF3 fanboys / CODhatare.

Före detta DLC klagade man på att det kom ut massor av DLCs till COD(alla kostar ungefär 300 sammanlagt?) och att dom var pengakåta.
Nu släpper Dice ett DLC(500kr) också, men istället för att klaga så älskar man dem ännu mer.

Jo visst stora delar av FZs läsare är ganska simplistiska och väljer sida beroende på vad andra tycker o tänker. Både CoD och BF är dåligt nu. Båda spelen är designade mer för att tjäna pengar än att vara bra. CoD är gammalt och sletet och kommer i grund och botten aldrig bli bättre än vad CoD 4 var. Battlefield kommer inte heller bli bättre då dem togbort 90% of vad som gjorde spelet bra och förenklade spelet kopiöst mycket.

Måste bara nämna den hejdlöst dåliga synkroniseringen i spelen är. Lagg kompensationen suger så mycket balle att det får mig att gråta av skratt när jag ser någon bli skjuten bakom en vägg med dryga 2 sekunders delay. Samt BF3s sjukt dåliga random fysik som ställer 2x3 meters förstörda vägare framför en spelare men inte framför resterande 63 spelare.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

Det dära Armored kill såg ju ganska intressant ut ....
Stora kartor där flaggorna inte är ett cluster F...

Får lite 1942 vibbar av d hela i storlek....


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Inaktiv
Skrivet av RobbazSweC:

Så ps3 tappar sitt 1vecka försprång till close quarters? Då premium användare får skiten 2veckor innan?

Alla som bokar och köper Medal of Honor får tillgång till BF3 betan. 48 timmar efter så satt alla med betan. Fyfan..

Medlem
Skrivet av Red_Eyez_Gr3mlin:

Det dära Armored kill såg ju ganska intressant ut ....
Stora kartor där flaggorna inte är ett cluster F...

Får lite 1942 vibbar av d hela i storlek....

Armored Kill är det enda jag är måttligt intresserad av i nuläget. Tänker inte falla för deras "DLC-pack scam", när jag redan har Back to Karkand (som jag fick med gratis via preorder), och har noll intresse för Close Quarters.

Med det sagt, så såg Armored Kill delen ganska bra ut i videon, men misstänker att det bara blir sisådär 2-3 banor. Tänk på att alla dessa nya vapen, banor m.fl, är utspridda ÖVER alla kommande DLCs. Alltså inte 20 nya fordon per DLC, utan 20 fordon TOTALT.

Dessutom, om man ska köpa allting i ett paket, så bör man väl få någon form av paket-pris rabatt på det hela? Men icke. ~100kr per DLC vs 500kr för alla 5.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Kill445, du inser väl att BF3 Premium inte är ett DLC va? Läs på lite om vad Premium gör innan du P12'ar med dina troll-komentarer.

Medlem

Skönt att det var nån CoD fanboy som tummade ner alla positiva kommentarer om BF3. Jag tummade upp alla :-3 Balance in teh force!

Till dig som tummade ner, P12!


signatur

"Danger gleams like sunshine to a brave man's eyes" - Euripides

Medlem

Dock så tjänar dice/EA rejält på battlelog samt servrarna. Så dom behöver egentligen inte släppa detta för pengar, men gjort är gjort.. Men pengar har dom och får i mängder varje dag. Precis därför dom har battlelog, och jag är okey med den idén iaf. Sen att släppa sånt som borde vart med i release, meh. Men aja, blir nog ett köp pga att mapsen är med

Skrivet av LeTigah:

ahaa man betalar bara en gång, då är det ju typ som en expansion pack(/ DLC sammling), det gillar jag!

lol först trodde jag att det skulle bli som COD Elite men tydligen var jag för lat för att läsa mer än rubriken på den förra bf3 premium artikeln och skapa min egna uppfattning

edit: alla som undrar varför dethär inte är gratis är för att det kostar pengar att driva och utveckla ett spel företag

Medlem

Va tusan? När trailern visar fordonen, så ser man ett hercules plan? Seriously? Är det C-130 Spectres vi snackar om eller vad??


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Va tusan? När trailern visar fordonen, så ser man en hercules plan? Seriously? Är det C-130 Spectres vi snackar om eller vad??

Någon typ av transportplan skulle inte vara fel bara dom gör så att man får mer xp för att köra transport saker så kan jag lätt spendera hela mitt lir på sånt

Medlem

Kommer BF3 patchas idag mellan 16:00-21:00 har så svårt att tyda Dice kryptiska uttalanden?

Vet nån om Close Quarters släpps idag?

Läste tidigare ett uttalande från Dice där de säger att Premium skulle släppas ihop med Close Quarters.

Medlem

Aha, det är en engångskostnad? Trodde det var månadskostnad. Kan tänka mig lägga 500kr den dagen jag återvänder till BF3 ordentligt antar jag. Rätt så hög prislapp, men fortfarande bättre än en månadskostnad. Sämre än utan något överhuvudtaget.

Vad jag är nyfiken över är hur kommer de göra exklusiva fordon? Ska fordon stå där på stridsfältet och försöker du hoppa in så säger den åt dig att du inte har bilnycklarna? O_o

12
Skriv svar