Star Wars the old Republic

Medlem
Star Wars the old Republic

Hej, jo jag spelade detta under en gratis helg, den första de hade, och nu är jag sugen igen, men jag undrar om det räcker med att jag köper ett sånt gamecard på 60 dagar iochmed att jag var tvungen att ladda ner spelet och skapa konto och så. Eller om jag måste köpa spelet och ett gamecard.

Jag kan tyvärr inte använda mitt kort till spel o sånt online, det stöder inte sån funktion.

Tacksam för hjälp och svar!

Medlem

Du måste köpa spelet och ett gamecard.

Medlem

Okej tack så mycket

Medlem

Jag vet inte om det har ändrats men i början var man tvungen att skriva in sitt kreditkorts nummer för att ens kunna starta gratis tiden.

(det går sen att ta bort informationen)

Medlem

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.

Men behöver man skriva in kreditkorts nummer för dem som Räven skrev ovan?

Isåfall kan jag inte :/

Medlem
Skrivet av conthox:

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.

Men behöver man skriva in kreditkorts nummer för dem som Räven skrev ovan?

Isåfall kan jag inte :/

Medlem
Skrivet av conthox:

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.

Men behöver man skriva in kreditkorts nummer för dem som Räven skrev ovan?

Isåfall kan jag inte :/

Medlem

Jag är osäker på om man behöver det.

Om det är så och du inte har ett kreditkortnummer, så kan du ansluta ditt vanliga krot till ett så kallat E-kort. Det kan du göra gratis i din Internetbank. (I alla fall om du har Swedbank.) Sedan kan du använda det E-kortet för att registrera.

Kolla runt lite på deras forum och deras FAQ på hemsidan, om du inte får svar kan det vara värt att kontakta deras support, eller fråga på deras forum.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av conthox:

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.

Men behöver man skriva in kreditkorts nummer för dem som Räven skrev ovan?

Isåfall kan jag inte :/

Du behöver aldrig använda ditt kreditkort till något... Anledning till att du kan lägga in ditt kreditkort på SW:TOR är för att när din " time " går ut så förnyas den automatiskt... om du inte vill dét så skriver du inget där och köper " Time Card " när du vill spela.

Och du måste köpa spelet i affär eller ladda ner digitalt.. för du måste regga en CD-Key för att kunna spel, nu när det inte är "prova-på helg"

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:
Skrivet av Rasmus117:
Skrivet av conthox:

Sedan så brukar det ingå 30 dagars speltid när du köper spelet.

Men behöver man skriva in kreditkorts nummer för dem som Räven skrev ovan?

Isåfall kan jag inte :/

Du behöver aldrig använda ditt kreditkort till något... Anledning till att du kan lägga in ditt kreditkort på SW:TOR är för att när din " time " går ut så förnyas den automatiskt... om du inte vill dét så skriver du inget där och köper " Time Card " när du vill spela.

Och du måste köpa spelet i affär eller ladda ner digitalt.. för du måste regga en CD-Key för att kunna spel, nu när det inte är "prova-på helg"

Så var det ja!

Det är helt okej att använda en "Time Card" för att aktivera spelet.

Förlåt för missförståndet!

(PS: här är det som står på deras hemsida)

Citat:

Am I required to sign up for a recurring subscription to Star Wars: The Old Republic in order to play at launch and have access to my 30-day Game time included in my official Game purchase?

Not necessarily. While you can sign up for a recurring subscription which automatically charges your credit card, debit card or other valid payment method at the start of each billing cycle, you can also use a Star Wars: The Old Republic 60-day Pre-Paid Game Time Code. Physical Pre-Paid Game Time Cards can be purchased at a number of video game retailers and Pre-Paid Digital Game Time Codes are available at Origin.com. Suggested retail price for 60-day Pre-Paid Game Time Codes are $29.99/£18.99/€26.99.

If you sign up for a recurring subscription, you will only be charged on the expiration date of your 30 day Game time included in your Game purchase.

If you purchase a Pre-Paid Game Time Card, you will have to redeem you Pre-Paid Game Time Code to see your 60 day Game time added to your account in addition to the 30 day Game time if you have redeemed your Product Registration Code.

1
Skriv svar