Det här är nya Mario till Wii U

Robot
Det här är nya Mario till Wii U

Under Wii U-visningen fick vi se hur det nya Mario-spelet kan fungera med onlinetjänsten Miiverse.

#nintendo, #new-super-mario-bros-u-1


Medlem
Det här är nya Mario till Wii U

herrejesus min engelska var bättre än det där i fyran =_= och umm ja, det ser ut som helt vanliga mario SUPRISE and wii U


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Miiverse verkar schysst. Integration med andra enheter som har webläsare är mycket trevligt.

Medlem

on a second note, mainstream mariospel har alltid varit lite som en porsche 911 för mig, dom ändrar någon liten detalj varje är men det är likt förbannat samma bil. förutom mario galaxy, det var bara skumt xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Neee, hoppas dem visar upp ett mario sunshine 2 Eller ett helt nytt mario hade också varit kul

Medlem

Mario is Mario.

Medlem

Ser ju ut som ett Flash-spel.

Medlem

Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,

Ingen som tvingar dig att spela dem. De säljer dock miljontals ex fortfarande så det känns rätt korkat att sluta producera dem.

Medlem

jo iaf första galaxy tyckte jag var ganska roligt
lite i stil med mario 64 som är riktigt roligt tidsfördriv enligt mig.

Skrivet av DonGrif:

Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,

Nej, de har knappast varit identiska, och har du spelat igenom spelen så vet du det. I annat fall trollar du bara.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av DonGrif:

Snälla, kan de inte begrava Mario snart? Spelen har ju i stort sett varit identiska sen mitten av 80-talet! Filmen ovan såg ju iaf ut som nått från den tiden.,,,

Nej, de har knappast varit identiska, och har du spelat igenom spelen så vet du det. I annat fall trollar du bara.

Jo men absolut, Mario Galaxy ser exakt likadant ut som Mario Bros 3 tycker jag..... eller gör det?
Don't know if first post is just trolling, or if he's just stupid.

Medlem

Nej jag trollar inte. Jag skrev inte heller att de var identiska utan I STORT SETT identiska och med det menar jag själva grundkonceptet. Man spelar mario som hoppar omkring och plockar stjärnor och svampar och hoppar på sköldpaddor. Sen om grafiken emellanåt blivit bättre har ju inte så mycket med saken att göra, det är ju en naturlig utveckling. Men titta på filmen ovan, ser ut som Super Mario Bros till NES fast med lite finare grafik.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Liten smyg titt på NEW Super Mario Bros. Mii antar jag, i like XD

1
Skriv svar