hur många såna pull ups klarar ni ?

Inaktiv
hur många såna pull ups klarar ni ?

jag kan bara till hakan eller ngt .. sen är det tvärstopp .. fattar inte hur han gör .. ngn som kan förklara?
och nej, jag har inga ambitioner att bli en mujahideen

Medlem
Skrivet av riktigninja:

jag kan bara till hakan eller ngt .. sen är det tvärstopp .. fattar inte hur han gör .. ngn som kan förklara?
och nej, jag har inga ambitioner att bli en mujahideen

https://www.youtube.com/embed/JfQ1ps6QXog

Mycket handlar om att lära sig att använda den rörelse du har med kroppen, de flesta av de där tog ju sats eller hade någon annan form av rörelse innan de började.

Får jag fråga varför du sitter och kollar på ett gäng som har en vana att skära halsen av folk och sticka dom med slöa knivar framför kameror?

Medlem

Du är fan konstig Riktigtninja, och klen.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Inaktiv

hittade när jag letade efter namnet på bakgrundsmusiken i juba sniper videon .. har fastnat lite för den stilen,

Medlem

Det sitter i skägget

Medlem

Det kallas "muscle up" och kallas detta eftersom övningen involverar väldigt stora muskelgrupper. Att träna sig till den genom rå styrka är något som inte många klarar av, utan många lär sig genom teknik. Det betyder dock inte att vilken klenis som helst kan göra den, men det blir betydligt lättare med rätt snärt i rygg och mage.

Det lättaste sättet att lära sig en muscle up är att börja försöka med lite sving, när du är högst upp i svinget framåt så måste du svanka och "snärta" till i kroppen för att få energin uppåt. När du har fått till det så måste du tänka på att du inte ska DRA dig upp med stången nära kroppen, för där är det som jobbigast. Helst ska du dra stången framför dig, med nästan raka armar. Om du gjorde snärten riktigt så ska det inte vara några större problem att göra det om du har lite styrka i axlar, rygg och armar.

Hoppas det hjälpte!

Skrivet av kaealy:

Får jag fråga varför du sitter och kollar på ett gäng som har en vana att skära halsen av folk och sticka dom med slöa knivar framför kameror?

Stör mig på kommentaren då han kollar och pratar om sina "muscle ups" och inte vad dom i videon gör på fritiden.
Du vet själv vart man kan hamna på Youtube...just saying


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Skrivet av kaealy:

Får jag fråga varför du sitter och kollar på ett gäng som har en vana att skära halsen av folk och sticka dom med slöa knivar framför kameror?

Stör mig på kommentaren då han kollar och pratar om sina "muscle ups" och inte vad dom i videon gör på fritiden.
Du vet själv vart man kan hamna på Youtube...just saying


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Inte illa!

Dock fick ni stryk av ryssen, era äckliga jävla Tjetjenier-töntar.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kaealy:

Får jag fråga varför du sitter och kollar på ett gäng som har en vana att skära halsen av folk och sticka dom med slöa knivar framför kameror?

Stör mig på kommentaren då han kollar och pratar om sina "muscle ups" och inte vad dom i videon gör på fritiden.
Du vet själv vart man kan hamna på Youtube...just saying

Nej, det vet jag inte. Eftersom jag googlar en hel del på olika träningsutövande och liknande och jag har då aldrig kommit till klipp med Tjetjenska rebeller som spränger skolor i luften och begår andra allmänna grymheter. Det finns en anledning varför just den videon kom upp och det är ingen tillfällighet, utan en medveten sökning från trådskaparen.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av kaealy:

Får jag fråga varför du sitter och kollar på ett gäng som har en vana att skära halsen av folk och sticka dom med slöa knivar framför kameror?

Stör mig på kommentaren då han kollar och pratar om sina "muscle ups" och inte vad dom i videon gör på fritiden.
Du vet själv vart man kan hamna på Youtube...just saying

Nej, det vet jag inte. Eftersom jag googlar en hel del på olika träningsutövande och liknande och jag har då aldrig kommit till klipp med Tjetjenska rebeller som spränger skolor i luften och begår andra allmänna grymheter. Det finns en anledning varför just den videon kom upp och det är ingen tillfällighet, utan en medveten sökning från trådskaparen.

Finns dock massvis med trevliga (?) videoklipp på nätet där man ser diverse tjetjenska rebeller skära huvuden utav tillfångatagna ryssar (och vise-versa!) samt hur de spränger bussar, skolor etc!

Du lär dock inte hitta dessa på youtube.

Visst ok då.... men dra inte alla Tjetjenier över en kant bara...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Visst ok då.... men dra inte alla Tjetjenier över en kant bara...

Jo

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Jo

Nej

Medlem
Skrivet av Hjelmern:
Skrivet av raefzm88:

Jo

Nej

Jag känner ju till att du är kommunist, men inte tar ni Tjetjenska rebellers sida i kaukasus-konflikten? Dessa separtister avrättar sina egna landsmän och slaktar de oskyldiga proletärer som inte vill kännas vid den religösa extremism som de styrande krigsherrarna står till svars för.

Naturligtvis skall man inte dra alla Tjetjenier över en kant, jag var ironisk i mitt förra inlägg. De flesta Tjetjenier som framträder på videoklipp över internet är dock avskum hela bunten :l

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Naturligtvis skall man inte dra alla Tjetjenier över en kant, jag var ironisk i mitt förra inlägg. De flesta Tjetjenier som framträder på videoklipp över internet är dock avskum hela bunten :l

Givetvis stödjer jag inte de just separatistiska tjetjenerna, de andra har ag inga problem med. För övrigt var det väl bra att du inte var seriös.

1
Skriv svar