Mer gameplay från War of the Roses

Robot
Mer gameplay från War of the Roses

Svenska Fatshark visar glatt upp sina våldsamma riddare som gör sitt bästa för att ha ihjäl varandra.

#fatshark, #war-of-the-roses


Medlem
Mer gameplay från War of the Roses

Hmm

Medlem

Jag hoppas jag har fel - men det ser tyvärr inget vidare roligt ut. Dock är det nog lite tidigt att yttra sig antar jag..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelet ser ganska underhållande ut, men det där var en extremt dålig trailer.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Hoppas de orkar lägga tid på ljud designen i spelet.

Medlem

Kan det inte räcka med sketna medeltids spel nu...

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan det inte räcka med sketna medeltids spel nu...

...ser hellre färre fantasy/modern warfare spel faktiskt....finns betydligt fler sketna av dom.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Helt klart en dålig Trailer. Men samtliga ingame filmer jag sett visar att det verkar vara en bättre version av mount and blade i multiplayer och vem kan säga nej till det ?:)

Ser verkligen fram emot det här.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Kan det inte räcka med sketna medeltids spel nu...

Det är ingen som tvingar dig att spela dom. Det är väl bättre att det görs för många spel än för få då alla inte har samma spelsmak?

Medlem

Ser ut som M&B fast med bättre animationer. Lookin good.

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Ser ut som M&amp;B fast med bättre animationer. Lookin good.

Skulle snarare säga att animationerna är det ända som ser sämre ut an M&B WB.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag hoppas jag har fel - men det ser tyvärr inget vidare roligt ut. Dock är det nog lite tidigt att yttra sig antar jag..

Haha hur kan jag få minus av er bara för jag tycker det såg tråkigt ut men hoppas att det blir bra?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det ser fint ut, men om någon tror att de kommer va lika lyckad som Mount And blade eller liknande så är ni helt ute o cyklar.

Spelet kommer vara en Lead and Gold fast i medeltiden, inte rakt av dålig men inget speciellt


signatur
Medlem
Skrivet av Empa:

Det ser fint ut, men om någon tror att de kommer va lika lyckad som Mount And blade eller liknande så är ni helt ute o cyklar.

Spelet kommer vara en Lead and Gold fast i medeltiden, inte rakt av dålig men inget speciellt

Snälla, läs mer om framtiden i din spåkula är du snäll!

Det kan hända att detta blir en riktig hit om de lyckas riktigt bra, jag hoppas verkligen att det blir bra, de verkar lyssna på sin community iaf.

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Empa:

Det ser fint ut, men om någon tror att de kommer va lika lyckad som Mount And blade eller liknande så är ni helt ute o cyklar.

Spelet kommer vara en Lead and Gold fast i medeltiden, inte rakt av dålig men inget speciellt

Snälla, läs mer om framtiden i din spåkula är du snäll!

Det kan hända att detta blir en riktig hit om de lyckas riktigt bra, jag hoppas verkligen att det blir bra, de verkar lyssna på sin community iaf.

Tror det han menar är att War of the Roses är mer arkad än Mount & Blade, och att de som förväntar sig ett polerat M&B med dess stora skala och realism bara kommer bli besvikna.

Själv älskar jag både Mount & Blade OCH Lead & Gold, så jag tackar och tar emot


signatur

Imperator

Medlem

Ser lite snyggare & sexigare ut än M&B, verkar enklare att få till en personlig look/stil än i M&B där man måste köra moddar eller specialservrar för att kunna pimpa som man vill.. Jag vill verkligen testa detta.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Empa:

Det ser fint ut, men om någon tror att de kommer va lika lyckad som Mount And blade eller liknande så är ni helt ute o cyklar.

Spelet kommer vara en Lead and Gold fast i medeltiden, inte rakt av dålig men inget speciellt

Snälla, läs mer om framtiden i din spåkula är du snäll!

Det kan hända att detta blir en riktig hit om de lyckas riktigt bra, jag hoppas verkligen att det blir bra, de verkar lyssna på sin community iaf.

Tro mig, de flesta är grymt överhypade till det här spelet.

Det krävs mer än lite fin grafik och animationer för ett spel ska kunna bli lyckad, det här är precis som Reize sa ett Arkad spel som kommer vara mer fokuserad på att vara rolig och larvigare och på så sätt lura till sig mer folk än vara ett spel som fyller upp en riktig nieche som kommer få folk att fastna i det i ett längre tid.


signatur
Medlem

medeltids battlefield! kan fan inte vänta! är rätt taggad på detta faktiskt

såg lite på när yogscast testade det och det verkar roligt!

Medlem
Skrivet av Empa:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Empa:

Det ser fint ut, men om någon tror att de kommer va lika lyckad som Mount And blade eller liknande så är ni helt ute o cyklar.

Spelet kommer vara en Lead and Gold fast i medeltiden, inte rakt av dålig men inget speciellt

Snälla, läs mer om framtiden i din spåkula är du snäll!

Det kan hända att detta blir en riktig hit om de lyckas riktigt bra, jag hoppas verkligen att det blir bra, de verkar lyssna på sin community iaf.

Tro mig, de flesta är grymt överhypade till det här spelet.

Det krävs mer än lite fin grafik och animationer för ett spel ska kunna bli lyckad, det här är precis som Reize sa ett Arkad spel som kommer vara mer fokuserad på att vara rolig och larvigare och på så sätt lura till sig mer folk än vara ett spel som fyller upp en riktig nieche som kommer få folk att fastna i det i ett längre tid.

WoTR fokuserar helt på multiplayer och eftersträvar att vara ett väldigt balanserat spel. Många M&B spelare så som jag kommer att prova det eftersom det har ungefär samma stridssystem men helt annat fokus än M&B, det är ju inte direkt någon inflation av bra medeltidsspel. Jag vet inte riktigt vad du menar med att spelet kommer vara larvigt, tycker själv de lyckats väldigt bra med mycket av det jag sett, bla att representera rustning mer realistiskt då svärdshugg inte skadar plåt och pilar studsar av snarare än att man tar lite skada så som i M&B.

1
Skriv svar