Battlelog sänks inför EA:s presskonferens

Robot
Battlelog sänks inför EA:s presskonferens

Lågoddsare att det handlar om införandet av Battlefield 3 Premium. Men kan det kanske även vara något mer?

#ea, #battlefield-3


Medlem
Battlelog sänks inför EA:s presskonferens

Hade varit kul ifall man faktikst kunde spela spelet över 1fps :(.. Jag har kunnat spela det innan, men sen så droppar pingen till mellan 0-15 fps efter 5 minuter av gött spel. Jag är dock inte den enda med fps drops..

Medlem
Skrivet av Digu21:

Hade varit kul ifall man faktikst kunde spela spelet över 1fps :(.. Jag har kunnat spela det innan, men sen så droppar pingen till mellan 0-15 fps efter 5 minuter av gött spel. Jag är dock inte den enda med fps drops..

Vad har du för saker i burken då?
64 bit windows? 8 gb ram, någon stark i5 processor eller liknande, minst HD 5000 kort eller motsvarande invidia

Medlem
Skrivet av Digu21:

Hade varit kul ifall man faktikst kunde spela spelet över 1fps :(.. Jag har kunnat spela det innan, men sen så droppar pingen till mellan 0-15 fps efter 5 minuter av gött spel. Jag är dock inte den enda med fps drops..

Inte utan man undrar vad din hårdvara samt operativ är i burken. O framför allt hur du konfigurerat den?
Har själv ingen "super dator " men BF3 har funkat från start utan stora fps dropp. Låter som användar fel.....


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Det finns en anledning till att jag kommer slösa pengar på det här ><

Det blir billigare att köpa Premium för dryga 500-lappen, än att köpa alla "expansioner" för styck-pris.

Restan utav premium-content tycker jag är onödigt och löjligt, vafan ska man få förtur i en server-queue för?

Nej får hoppas Dice får tummen ur röven och fixar alla problem + gör Armored Warfare till något fantastisk. Ser inte fram emot Close Quarters mega mycket, men jag "måste" ju ha det.
Måste är dåligt ord, men ni förstår vad jag menar hoppas jag.

Avstängd

Väldigt märkligt att folk är villiga att betala mer för DLC än vad själva spelet kostade att köpa...

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Digu21:

Hade varit kul ifall man faktikst kunde spela spelet över 1fps :(.. Jag har kunnat spela det innan, men sen så droppar pingen till mellan 0-15 fps efter 5 minuter av gött spel. Jag är dock inte den enda med fps drops..

Vad har du för saker i burken då?
64 bit windows? 8 gb ram, någon stark i5 processor eller liknande, minst HD 5000 kort eller motsvarande invidia

Intel Core i5
Nvidia GTX 560
64-bit Windows
4GB ram (Kan vara bra att skaffa 4GB till, men tror inte det är orsaken)

Kan köra Witcher 2, Crysis 1&2 på nästan högsta alternativ, men kan inte ens köra BF3 på lägsta utan att det droppar till 0-15fps. Har kunnat köra det perfekt på betan och vid releasen har det kört fin fint.. Kan köra kampanjen på högsta ungefär, coop fungerar lika bra. Det är bara multiplayer som håller på att krångla.

Medlem

text

Skrivet av paul_w:

Väldigt märkligt att folk är villiga att betala mer för DLC än vad själva spelet kostade att köpa...

Expansioner innehöll kanske lite mer än vad det som folk kallar DLC innehåller idag. Men gillar man spelet och så, då vill man ha mer gröt i degen.

Inaktiv

har inte folk tröttnat på bf 3 än?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

har inte folk tröttnat på bf 3 än?

Jo, men jag kan inte sluta komma tillbaka för att spela typ 1 timme bara för inse hur trist det är igen.

Medlem

64 spelare, Hardcore Conquest där har ni det roliga. Rush passar bäst och enbart till BC & BC2 vilka är helt annorlunda spel jämfört med Battlefield.

Nu kommer någon skriva "Det är ju samma spel"....Nej, namnet är detsamma men BC/BC2 är så sjukt arkad aktikt så att det nästan hör hemma nere på en spelhall för 10kr 3 liv.


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av Digu21:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Digu21:

Hade varit kul ifall man faktikst kunde spela spelet över 1fps :(.. Jag har kunnat spela det innan, men sen så droppar pingen till mellan 0-15 fps efter 5 minuter av gött spel. Jag är dock inte den enda med fps drops..

Vad har du för saker i burken då?
64 bit windows? 8 gb ram, någon stark i5 processor eller liknande, minst HD 5000 kort eller motsvarande invidia

Intel Core i5
Nvidia GTX 560
64-bit Windows
4GB ram (Kan vara bra att skaffa 4GB till, men tror inte det är orsaken)

Kan köra Witcher 2, Crysis 1&2 på nästan högsta alternativ, men kan inte ens köra BF3 på lägsta utan att det droppar till 0-15fps. Har kunnat köra det perfekt på betan och vid releasen har det kört fin fint.. Kan köra kampanjen på högsta ungefär, coop fungerar lika bra. Det är bara multiplayer som håller på att krångla.

Installera om BF3 och uppdatera allt igen du missar ju inget eftersom allt är sparat online samt gör en ren intallation av senaste icke beta drivisar. O eventuellt byt nätverks kabeln minst cat 5.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

1
Skriv svar