E3 2012 – se presskonferenserna live på FZ

Robot
E3 2012 – se presskonferenserna live på FZ

Följ de stora avslöjandena direkt i kväll, här är alla tider.

#microsoft, #electronic-arts, #ubisoft, #sony, #nintendo


Medlem
E3 2012 – se presskonferenserna live på FZ

Typiskt att det är just ikväll man är borta... Hade gärna sett ett Alan Wake uttalande.. Tur att Nintendo håller sin på Nintendo tiden iaf

Skägg.
10 Chambers

EA-konfan är den enda som är på en rimlig tid... bah


signatur
Medlem

Yay, the league of evil är samlad ännu en gång för att visa hur dem har tänkt förpesta spelmarknaden det här gången, can't wait for that! :D....:)....:|...:(

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Medlem

Hmmm varför är microsofts press konferans mest intresant tycker mer sonys och ubisofts

Medlem
Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Black-ops 2 visas upp under Msoft's tid, antar att det är därför

Medlem
Skrivet av Farris:
Skrivet av Den Lille Grisen:

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Black-ops 2 visas upp under Msoft's tid, antar att det är därför

Ok blööö inte sådär wow över CoD serien kan dom inte komma med nått nytt dom ända bra CoD spelen är ju MW och MW2 och CoD 2

Medlem
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av Farris:
Skrivet av Den Lille Grisen:

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Black-ops 2 visas upp under Msoft's tid, antar att det är därför

Ok blööö inte sådär wow över CoD serien kan dom inte komma med nått nytt dom ända bra CoD spelen är ju MW och MW2 och CoD 2

Jag lav av med COD efter första BO, har inte ens rört MW3.

Det enda som verkar intressant i nuläget, är att Treyarch faktiskt vill ändra på skiten, med RTS inslag och en "ordentlig" story.

Säga vad man vill om Cod-serien, men Treyarch har alltid varit min favorit

Vi får se vad som händer när mer info om BO-II kommer ut.
Just nu är det bara Hype imo.

Håller helt med att Cod 2 , MW och (lite) MW2 är bra, gillade WaW också, dock inte MP delen så mycket I WaW

Medlem
Skrivet av Den Lille Grisen:

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Jag tänkte precis samma sak. Massor med fanboys som inte får annat än kinect i år.

Inaktiv
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av Den Lille Grisen:

Hur kommer det sig att Microsofts konferens är i ledning i omröstningen? Är alla så intresserade av Kinect?

Jag tänkte precis samma sak. Massor med fanboys som inte får annat än kinect i år.

Håller helt med +1 på d där


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Avstängd

Suck XBOX Next Gen eller så är det inte intressant!
CoD, Kinect etc skräp...

Medlem
1
Skriv svar