E3 – Se Microsofts presskonferens

Robot
E3 – Se Microsofts presskonferens

Halo 4, Gears of War och mycket annat – halv 7 visar Microsoft vad man har i kikaren för det kommande året. Se det live hos FZ.

#microsoft


Medlem
E3 – Se Microsofts presskonferens

Vågar man hoppas på play doctor kinect ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vågar man hoppas på att dom ger upp microsoft och lägger ner skitet? haha! a joke


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Medlem

Verkar vara något fel på eran stream FZ...
Nu är det bara några minuter kvar till halv 7 men streamen säger börjar om ungefär 30min..

För er som vill se LIVE kan ni kanske kolla denna
http://www.g4tv.com/e3-2012/press-conferences/microsoft/131/

Medlem

Börjar presskonferensen klockan 19:00 eller fungerar bara inte denna livestream korrekt?

Medlem

aja nu har det börjat, men det är ju nåt fel på FZ streamen. Kolla på länken NoGo länkade, de visar Halo 4 !! aaah

Medlem
Medlem

Jag har inte spelat nått Halo sedan ettan, men när blev Halo = Metroid Prime?

Medlem
Inaktiv

fyfan vad sömnigt med Splinter Cell,, känns lite förlegat ; )

Inaktiv

har man 360 så finns det ju ett program att ladda ner för att kunna se diverse livesändningar.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Splinter Cell ser hur tråkigt som helst, spelet spelar ju av sig självt...

Fifa och Madden! Better with Kinect!

Medlem
Skrivet av Jozo:

Splinter Cell ser hur tråkigt som helst, spelet spelar ju av sig självt...

Kan vara roligt ändå, man behöver inte göra allt själv för att det ska bli kul.

Medlem

känns som man måste bo i usa för att få ut mest av xbox :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Vad mkt amerikansk smörja

Medlem

Någon som har koll på vilken låt det är dom använder mellan alla ''ämnen''? Och som var på introt

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

känns som man måste bo i usa för att få ut mest av xbox :/

ungefär som med ps3 då, bor man inte i usa eller japan då missar man en hel del.

Det verkar som att norden är platsen som gud glömde när det gäller dylikt.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Inaktiv

Lara Croft tål stryk det är ett som är säkert..

Medlem

Jaa.. Usher.. Äntligen! Precis vad jag ville se.... Skönt som avbrott efter det gastkramande nagelbitarmomentet där tjejen sköt stenar på en mur.. Intensivt och hon såg ut att riktigt leva sig in i den fängslande, episka världen..


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Jag är ledsen Microsoft, men det här var under förväntan. En riktig besvikelse...

Medlem

Jag trodde inte att det kunde bli sämre efter Microsofts konferens 2011... Jag hade fel.

Ett par hyfsade spel, resten skräp med lite kräkmedel som utfyllnad.

NEXT!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Microsofts sämsta presskonferens någonsin. Allt handlade om Kinect och hur jävla coolt det är att äga Kinect så länge man bor i USA. Det är bara att hoppas på att Sony gör ett bättre jobb i natt.

Och att avsluta med COD? Halo 4 var så jävla mycket bättre, men dom måste väl variera mellan åren. COD var ju trots allt först ut förra året medan Halo fick vara sist.

Inaktiv

HAHAHA slog av när American Idol började.

Medlem

Fy fan vad rutten presskonferens. Inget som fick mig att tänka "Wow!" eller ens fick mig att längta efter något.

Medlem
Skrivet av raiiga:

Fy fan vad rutten presskonferens. Inget som fick mig att tänka "Wow!" eller ens fick mig att längta efter något.

Samma här... Nu är jag ingen krysslåde-ägare men just nu verkar xbox vara inne i någon barn-fas.
Mycket kinect osåvidare osåvidare..
Får se om EA kan bjuda något på sin konferens. Vet ju att det kommer snackas om BF3 bland annat.
Annars ser jag fram imot Sony presskonferens

Medlem
Skrivet av ErikZown:
Skrivet av raiiga:

Fy fan vad rutten presskonferens. Inget som fick mig att tänka "Wow!" eller ens fick mig att längta efter något.

Samma här... Nu är jag ingen krysslåde-ägare men just nu verkar xbox vara inne i någon barn-fas.
Mycket kinect osåvidare osåvidare..
Får se om EA kan bjuda något på sin konferens. Vet ju att det kommer snackas om BF3 bland annat.
Annars ser jag fram imot Sony presskonferens

Microsoft har märkt att man tjänar oerhört mycket mer pengar på familjer än hardcore gamers. AAA-titlar kostar mer att utveckla, medan familjer köper spelen som har gulligast fodral eller spelen som blivit rekommenderas av tidningar som gör allt för att få kvinnor att känna sig feta och fula.

Medlem

Forza Horizon verkar dock bli riktigt bra!


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Det var inget att hänga i granen direkt.. Kändes lite som:

12
Skriv svar