GTA V-rykten: ny trailer snart, spelet släpps i oktober

Robot
GTA V-rykten: ny trailer snart, spelet släpps i oktober

En inofficiell GTA-sajt gick offline efter att de hävdat att den andra GTA V-trailern släpps inom två veckor. Dessutom avslöjar en Rockstar-anställd att spelet släpps redan i oktober.

#grand-theft-auto-5-2, #rockstar-games


Medlem
GTA V-rykten: ny trailer snart, spelet släpps i oktober

Om det är sant så kommer det vara en bra E3.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag tittar in på GTA Forums GTA V-sektion nästan dagligen för att se om det dykt upp någon ny info, och ärligt talat, 90% av alla trådar där baseras på rykten och olika konspirationsteorier. Det har ju, sedan första trailern kom ut, kommit fram hur många olika personer som helst som påstått sig veta när nästa trailer ska komma ut, varför skulle de ha rätt just nu?

Medlem

Så fort Rockstar har annonserat ett nytt GTA har det alltid ryktats om släpp nästkommande Oktober. GTA IV hade ju det ryktet, det släpptes året därpå i April. GTA III och San Andreas har släppts i Oktober. Vice City i November. Ska det hålla denna gång?

Medlem

Man kan ju alltid hoppas.

Medlem

Oavsett när det släpps är det ett givet köp från min sida. En fantastisk spelserie!

Medlem

Hoppas på det, men Rockstar är väl rätt kända för att inte göra något stort av sig på E3?


signatur

Nämen!

Medlem

ME GUSTA


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Tror det blir i maj, as usual när det gäller Rockstar.

Medlem

Frågan är, kommer det till PC samtidigt som PS3 och xbox?

Om det annonseras att de för en gångs skull släpper till samtliga plattformar utan att dröja med PC versionen så blir jag väldigt glad ^^

Medlem

Kan ju alltid hoppas, ju längre de går utan att de släpper ny info ju mindre troligt blir det ju men jag antar att om de börjar bombadera oss med ny info snart så är ett oktobersläpp inte omöjligt.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Frågan är, kommer det till PC samtidigt som PS3 och xbox?

Det har väll aldrig hänt med ett GTA-spel vad jag vet men man kan ju alltid hoppas. Fast gör de som med Max Payn 3 kan man genomlida en månad. Och inget GFWL tack!


signatur

Det var detta...

Medlem

Såg inte min älskade Sandking i billistan, men det kanske kommer något liknande..

Moonshine Goons 2.0 =D

Helt klart ett av mina mest efterlängtade spel.

Medlem

En oktober-release vore ju helt sjukt fantastiskt! Precis lagom tills sommarvärmen börjar lägga sig har man nåt att komma hem till

AW8
Medlem

En trailer om 2 veckor låter mycket möjligt.

Men release redan i höst? Icke sa Nicke. Tidigast 2013 blir det.

Har givetvis mer än gärna fel, dock.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Undra hur pass öppen den här världen blir, gissar på en massa cutscenes som för en vidare...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:

Undra hur pass öppen den här världen blir, gissar på en massa cutscenes som för en vidare...

Jag själv gissar på en riktigt stor, öppen värld. Mer valmöjligheter som att gå in i mer hus än tidigare spel.

Medlem

GTA är så jävla flippat spel. Slå ner folk med basebollträ är ju så jävla gutt

Medlem

Rätt uderligt att GTA kan förmedla känslan av att det nästan är på riktigt. Lyckas inte Saints Row eller Just Casue 2 och alla andra sanbox-spel med.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar