Spana in Halo 4-kampanjen hos FZ

Robot
Spana in Halo 4-kampanjen hos FZ

Under Microsofts presskonferens visades en längre klump gameplay upp – vårt arkiv är redo för dina futuristiska drömmar.

#microsoft, #halo-4


Medlem
Spana in Halo 4-kampanjen hos FZ

Me gusta!

Ångrar nästan att man skrotade sitt Xbox och skaffade ett Ps3.

Medlem

såg ju inte helt fel ut alls faktiskt


signatur

always use the nubs for cover

Skönt att de har ändrat stil lite, givet köp!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Får Halo 3-vibbar av 4an. Tyckte Reach var helt okej men 3an var klart bättre. Ett givet köp, blir kanske att jag skippar Cod i år på grund av Halo 4.

Inaktiv

Givet köp! Precis som ovanstående säger så är det kul med lite annorlunda stil.

Skäms dock lite över scenerna i början. Dom har alltid gjorts med klass tidigare.. såg oerhört B ut.

Skrivet av showerguy:

Givet köp! Precis som ovanstående säger så är det kul med lite annorlunda stil.

Skäms dock lite över scenerna i början. Dom har alltid gjorts med klass tidigare.. såg oerhört B ut.

Jag tycker tvärtom. Snygga inflikningar med riktiga skådiskar lyfter serien.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Som jag kommentera på videon, varför/hur en ny rustning? och varför strider vi mot covenant eller iaf mot Sangheili?

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Som jag kommentera på videon, varför/hur en ny rustning? och varför strider vi mot covenant eller iaf mot Sangheili?

Det lär förklaras tids nog, jag e sjukt hajpad inför handlingen nu när det första spelet med manusförfattare från ascendant justice bloggen kommer.


signatur

Silence fills the empty grave, now that I am gone.
But my mind is not at rest, for questions linger on.

Medlem
Skrivet av Samurai237:

Får Halo 3-vibbar av 4an. Tyckte Reach var helt okej men 3an var klart bättre. Ett givet köp, blir kanske att jag skippar Cod i år på grund av Halo 4.

man ska alltid skippa cod(världens sämsta spel)

Inaktiv
Skrivet av davvearak:
Skrivet av Samurai237:

Får Halo 3-vibbar av 4an. Tyckte Reach var helt okej men 3an var klart bättre. Ett givet köp, blir kanske att jag skippar Cod i år på grund av Halo 4.

man ska alltid skippa cod(världens sämsta spel)

Alltid? Säljer ju 20 miljoner varje gång det släpps ett nytt CoD.

Medlem

Påminner lite för mycket om Crysis imo, speciellt fienderna och "AAs" som man har i multiplayer, men man ska inte döma spelet innan man testat det.
Även om MP skulle vara värdelös hoppas jag på bra SP och Spartan Ops.

Mest irriterande är att man typ fick se mer CoD än Halo, och Halo är MS största IP. Typ ingen multiplayer, inget spartan ops, bara en kort kampanjbana som trevligt nog påminnde starkt om Halo 3, dock med öjligt dålig AI, sjukt starka vapen och usel spelare.
Får hoppas det är på easy, annars blir det löjligt lätt ^^

Medlem

Mmmmmmmumma!!

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av davvearak:
Skrivet av Samurai237:

Får Halo 3-vibbar av 4an. Tyckte Reach var helt okej men 3an var klart bättre. Ett givet köp, blir kanske att jag skippar Cod i år på grund av Halo 4.

man ska alltid skippa cod(världens sämsta spel)

Alltid? Säljer ju 20 miljoner varje gång det släpps ett nytt CoD.

vet det är det som suger att det finns så många noobs och p12 i världen som gillar cod(du)

Medlem

Så här ska en Halo uppföljare se ut!!!!
Jag gillar att Chief äntligen pratar lite mer.

Och varför klagar folk på de riktiga skådisarna i filmen? Det fungerade ju skitbra i Command & Conquer så varför skulle det inte fungera i Halo?

Det blir definitivt ett köp


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Rasmus117:

Som jag kommentera på videon, varför/hur en ny rustning? och varför strider vi mot covenant eller iaf mot Sangheili?

Det kanske inte skalls ses som en ny rustning kanske bara som en visuell uppdatering Annars får man nog förklaring på det. Spelet har inte släppts än så man kan bara spekulera. Personligen tror jag att covenant har hamnat på samma planet på samma sätt som människorna gjorde, vilket man ser på filmen hur det gick till!


signatur

Everybody needs help.

1
Skriv svar