Battlefield 3 Premium officiellt

Robot
Battlefield 3 Premium officiellt

Spelmässans kanske minst hemliga hemlighet är nu röjd – ryktena stämde och filmen är densamma.

#battlefield-3, #ea


Battlefield 3 Premium officiellt

500 kr och sedan vänta en vecka för att PS3 ska ha det en vecka innan skojar dom? Det får en att hata Sony lite mer.
Det är väl 360 dom konkurrerar med?

500 slantar i förskott? och sen kanske man tröttnar helt efter första dlc...nja verkar inte så smart.


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv
Skrivet av intro18:

500 kr och sedan vänta en vecka för att PS3 ska ha det en vecka innan skojar dom? Det får en att hata Sony lite mer.
Det är väl 360 dom konkurrerar med?

Är väl EA/Dice du ska tycka illa om (om du nu känner att du måste) som sålt rättigheterna till Sony.


signatur

äldre än dig!

Medlem

Jahopp. Mjölka mjölka, eller hur var det?

Also, @intro18: Hata inte Sony, det är inte de som säljer sig. Hata EA/DICE

Skrivet av Nightportier:
Skrivet av intro18:

500 kr och sedan vänta en vecka för att PS3 ska ha det en vecka innan skojar dom? Det får en att hata Sony lite mer.
Det är väl 360 dom konkurrerar med?

Är väl EA/Dice du ska tycka illa om (om du nu känner att du måste) som sålt rättigheterna till Sony.

Men det är väl ändå Xbox dom kunkurrerar med, dom tror väl inte på allvar att folk köper deras spel istället för PC versionen.
Dom borde köpt rättigheterna att få det en vecka innan Xbox inte PC det är bara bortkastade pengar.

Medlem

Ok så BF3 får sitt eget cod elite, tyvärr verkar det vara den nya grejen.

Medlem

Hur har EA det med växelkurserna?
499 SEK
49 € = 450 SEK
49 $ = 350 SEK

Stör mig mer på detta, än mjölkandet

Skrivet av TaktiskT:

Hur har EA det med växelkurserna?
499 SEK
49 € = 450 SEK
49 $ = 350 SEK

Stör mig mer på detta, än mjölkandet

Du får ju tänka på att amerikanarna inte har det lika bra ställt det brukar ju vara billigare i fattigare länder, landet har ju varit nära konkurs

Medlem

Det är en engångskostnad OCH billigare än att köpa dlc:erna separat, jag kommer skaffa, fortfarande billigare fast jag har back to karkand redan...

Medlem

Stackars Battlefield, EA slaktar serien.

Skrivet av Friberg:

Stackars Battlefield, EA slaktar serien.

På vilket sätt? Vi får mer grejer samtidigt som vi kan stödja DICE genom att ge dom mer pengar.

Medlem
Skrivet av intro18:
Skrivet av TaktiskT:

Hur har EA det med växelkurserna?
499 SEK
49 € = 450 SEK
49 $ = 350 SEK

Stör mig mer på detta, än mjölkandet

Du får ju tänka på att amerikanarna inte har det lika bra ställt det brukar ju vara billigare i fattigare länder, landet har ju varit nära konkurs

...naturligtvis
Ser att Webhallen har det för 429:-...den 28:e!?
Blir det före släppet av CQ så har dom en kund.

Medlem
Skrivet av intro18:
Skrivet av Friberg:

Stackars Battlefield, EA slaktar serien.

På vilket sätt? Vi får mer grejer samtidigt som vi kan stödja DICE genom att ge dom mer pengar.

DICE ja, men EA stödjer jag inte.

Medlem

SURPRISE!!!

Oh, wait...

Medlem

Gud va trött jag blir på alla som gnäller på att företagen mjölkar pengar från spelarna... Herregud, när ska ni lägga ner??

Jobbar ni gratis eller?? nej, just det... Om ett jobb har krävt hårt arbete och slit, så varför ska man inte ta ut pengar för sitt jobb?? INGEN jobbar gratis. Så lägg ner nu för f*n era muppar... Sluta spela Battelfield om ni är trötta på DICE så kallad "mjölkning" om inte annat!!

Medlem
Skrivet av MaLi:

Gud va trött jag blir på alla som gnäller på att företagen mjölkar pengar från spelarna... Herregud, när ska ni lägga ner??

Jobbar ni gratis eller?? nej, just det... Om ett jobb har krävt hårt arbete och slit, så varför ska man inte ta ut pengar för sitt jobb?? INGEN jobbar gratis. Så lägg ner nu för f*n era muppar... Sluta spela Battelfield om ni är trötta på DICE så kallad "mjölkning" om inte annat!!

Ja, stackars EA och DICE. Jag kan lova att de klarar sig fint ekonomiskt utan DLC. Detta är mjölkning.

Medlem
Skrivet av TaktiskT:
Skrivet av intro18:
Skrivet av TaktiskT:

Hur har EA det med växelkurserna?
499 SEK
49 € = 450 SEK
49 $ = 350 SEK

Stör mig mer på detta, än mjölkandet

Du får ju tänka på att amerikanarna inte har det lika bra ställt det brukar ju vara billigare i fattigare länder, landet har ju varit nära konkurs

...naturligtvis
Ser att Webhallen har det för 429:-...den 28:e!?
Blir det före släppet av CQ så har dom en kund.

Vart ser du att webhallen har det i sin shop??? hittar det inte.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av MaLi:

Gud va trött jag blir på alla som gnäller på att företagen mjölkar pengar från spelarna... Herregud, när ska ni lägga ner??

Jobbar ni gratis eller?? nej, just det... Om ett jobb har krävt hårt arbete och slit, så varför ska man inte ta ut pengar för sitt jobb?? INGEN jobbar gratis. Så lägg ner nu för f*n era muppar... Sluta spela Battelfield om ni är trötta på DICE så kallad "mjölkning" om inte annat!!

Ja, stackars EA och DICE. Jag kan lova att de klarar sig fint ekonomiskt utan DLC. Detta är mjölkning.

Så du menar alltså att ett företag som går med flera miljoner med vinst bör ge ut saker som har krävt hårt arbete??
Lite konstigt att inte Apple ger ut gratis iPhone 4S till folk då, eller hur??
Du har rätt, DICE/EA är luspanka och försöker sno åt sig pengar som satan....

Inaktiv
Medlem
Skrivet av MaLi:
Skrivet av TaktiskT:
Skrivet av intro18:
Skrivet av TaktiskT:

Hur har EA det med växelkurserna?
499 SEK
49 € = 450 SEK
49 $ = 350 SEK

Stör mig mer på detta, än mjölkandet

Du får ju tänka på att amerikanarna inte har det lika bra ställt det brukar ju vara billigare i fattigare länder, landet har ju varit nära konkurs

...naturligtvis
Ser att Webhallen har det för 429:-...den 28:e!?
Blir det före släppet av CQ så har dom en kund.

Vart ser du att webhallen har det i sin shop??? hittar det inte.

Här: http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/155575-battlefield_3_p...

*Edit: Skyller på morgontrötthet att jag inte såg inlägget ovan

Medlem

@MaLi
Det finns inte många vettiga företag kvar längre, varken Dice eller EA når någonstans där. Men det finns ett par. CD Projekt RED t.ex. Vilket annat företag som helst hade kunnat slänga på uppdateringen som kom till PC när 360-versionen släpptes som DLC, men icke.

1
Skriv svar