Missa inte gameplay från nya Medal of Honor

Robot
Missa inte gameplay från nya Medal of Honor

I Medal of Honor: Warfighter skjuter du på folk som skjuter tillbaks. Dock inte alltid i den ordningen.

#ea, #medal-of-honor-warfighter


Medlem
Missa inte gameplay från nya Medal of Honor

Värdelös video imo, gjorde mig otaggad. Inte för att det spelar roll, skulle förmodligen aldrig skaffa detta iom att det kommer kräva origin!

Medlem

Varför fortsätter dom inte på Airborne konceptet? Det var ju riktigt nice till skillnad från copy + paste MoH: AA/CoD.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:

Varför fortsätter dom inte på Airborne konceptet? Det var ju riktigt nice till skillnad från copy + paste MoH: AA/CoD.

Om du tänker efter så vet du nog precis varför de gör som de gör...

Medlem

Jag borde vara den den sista personen i världen som säger det här men det såg inte alls så dåligt ut.

Gillar ljuden, gillar att han skjuter semi automatisk eld och mycket dubbel tap.

Sen det övriga var väl ungefär vad man kunde förvänta sig.

Dock var det nog 10+ år sen jag spelade ett "vanlig" fps i singelplayer och förstår inte meningen med singelplayer när multiplayer finns där direkt.

Fixar dom bra mp kan det vara intresant, men är skeptisk.

Medlem

varför ens visa SP överhuvudtaget imo? Totalt meningslöst, tråkigt och seg,stel, garanterat värdelös scriptfest. Visa MP istället, det enda som räknas.

Trevliga Frostbite biter ifrån. MP-delen verkar intressant den med.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jo Mp såg riktigt skoj ut. Va väl tyvärr inte något av det i denna video men dom visa en snutt direkt efter detta klipp.

Skrivet av raefzm88:

varför ens visa SP överhuvudtaget imo? Totalt meningslöst, tråkigt och seg,stel, garanterat värdelös scriptfest. Visa MP istället, det enda som räknas.

Vissa kanske vill se sp också.

Medlem

Det enda jag tyckte såg intressant ut var när man kunde väja hur man skulle slå in dörren...

Medlem

Ah det här måste vara det nya Medal of Duty: Modern Battlefield 3.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av raefzm88:

varför ens visa SP överhuvudtaget imo? Totalt meningslöst, tråkigt och seg,stel, garanterat värdelös scriptfest. Visa MP istället, det enda som räknas.

Vissa kanske vill se sp också.

Ursäkta att jag frågar, men vem i helvete vill det? T.om CoD: random warfare 12 har bättre SP än MoH...

inb4 downrate..

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Ah det här måste vara det nya Medal of Duty: Modern Battlefield 3.

my thoughts exactly!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Värdelös video imo, gjorde mig otaggad. Inte för att det spelar roll, skulle förmodligen aldrig skaffa detta iom att det kommer kräva origin!

Räcker det inte med anti-origintjafset (alternativt anti-EA) från dig i varenda EA-relaterad post nu? Börjar låta ganska fanatiskt, för att inte tala om rent löjligt.

Räcker väl att säga att trailern var oimponerande som tusan, för det var den.

Och SP *är* viktigare än MP för en hel drös spelare.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Värdelös video imo, gjorde mig otaggad. Inte för att det spelar roll, skulle förmodligen aldrig skaffa detta iom att det kommer kräva origin!

Räcker det inte med anti-origintjafset (alternativt anti-EA) från dig i varenda EA-relaterad post nu? Börjar låta ganska fanatiskt, för att inte tala om rent löjligt.

Räcker väl att säga att trailern var oimponerande som tusan, för det var den.

Och SP *är* viktigare än MP för en hel drös spelare.

Tyck vad du vill, men jag kommer fortsätta uttrycka mitt hat gentemot EA. Att inte flera spelare gör det är ofattbart, då de står till svars för det mesta dåliga inom industrin.

Nej, SP är knappast viktigare än MP för många när det kommer till MoH (Som var värre scriptat än cod) kanske för dig.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Värdelös video imo, gjorde mig otaggad. Inte för att det spelar roll, skulle förmodligen aldrig skaffa detta iom att det kommer kräva origin!

Räcker det inte med anti-origintjafset (alternativt anti-EA) från dig i varenda EA-relaterad post nu? Börjar låta ganska fanatiskt, för att inte tala om rent löjligt.

Räcker väl att säga att trailern var oimponerande som tusan, för det var den.

Och SP *är* viktigare än MP för en hel drös spelare.

Tyck vad du vill, men jag kommer fortsätta uttrycka mitt hat gentemot EA. Att inte flera spelare gör det är ofattbart, då de står till svars för det mesta dåliga inom industrin.

Nej, SP är knappast viktigare än MP för många när det kommer till MoH (Som var värre scriptat än cod) kanske för dig.

Tror du verkligen på det där själv, eller trollar du bara? ActiBlizz? Ubisoft? Valve? Många är de bolag som fullkomligt skiter på sina kunder - EA är inte exceptionellt värdelösa på något sätt.

Och jag sa att SP är viktigare för en del spelare, exakt hur många det är vet varken du eller jag.

Återigen, det luktar "lite" fanaticism över det hela. ("God hates Sweden" á la Fred Phelps nästa?)


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Värdelös video imo, gjorde mig otaggad. Inte för att det spelar roll, skulle förmodligen aldrig skaffa detta iom att det kommer kräva origin!

Räcker det inte med anti-origintjafset (alternativt anti-EA) från dig i varenda EA-relaterad post nu? Börjar låta ganska fanatiskt, för att inte tala om rent löjligt.

Räcker väl att säga att trailern var oimponerande som tusan, för det var den.

Och SP *är* viktigare än MP för en hel drös spelare.

Tyck vad du vill, men jag kommer fortsätta uttrycka mitt hat gentemot EA. Att inte flera spelare gör det är ofattbart, då de står till svars för det mesta dåliga inom industrin.

Nej, SP är knappast viktigare än MP för många när det kommer till MoH (Som var värre scriptat än cod) kanske för dig.

Tror du verkligen på det där själv, eller trollar du bara? ActiBlizz? Ubisoft? Valve? Många är de bolag som fullkomligt skiter på sina kunder - EA är inte exceptionellt värdelösa på något sätt.

Och jag sa att SP är viktigare för en del spelare, exakt hur många det är vet varken du eller jag.

Återigen, det luktar "lite" fanaticism över det hela. ("God hates Sweden" á la Fred Phelps nästa?)

Activision, ja, ubisoft ja, valve nja, till viss del. De må inte vara perfekta men de tror fortfarande på att leverera en bra produkt. Detta tänkande existerar inte ens inom EAs ramar. De tänker endast på profit. Det finns naturligtvis brister hos alla stora utgivare. Jag själv är en gedigen steam-användare, men jag är ingen indoktrinerad fanboi, utan jag kan se och erkänna en hel del brister hos även valve.
Förutom Activision finns ingen stor utgivare som kommer i närheten av EAs vidrighet.

- EA är exceptionellt värdelösa på flera sätt.

Ja, du påstod att SP var viktigare, jag hävdar motsattsen. Visst finns det säkert _någon_ som föredrar SP när det kommer till MoH, men mig veterligen har jag aldrig hört om att någon skulle göra det.

Medlem
Skrivet av raefzm88:

Text.

Jag ser Ubisoft med deras löjligt grisiga "alltid online"-DRM eller Blizzard med deras värdelösa D3-release som tusen resor värre än EA - men har ändå vett att lämna kritik där den är konstruktiv, i stället för att QQa på varenda post, på varenda forum. Det kommer inte att göra något bättre.

Vad gäller SP kontra MP är det som sagt ingen av oss kan påvisa på något sätt, bara för att "det känns så" - MP-folk syns och hörs mer eftersom de i regel är online, det visar inget på antalet.
Att du inte själv har hört någon som föredrar SP före MP säger ingenting, med tanke på att det är ett par miljoner, åtminstone, (baserat på 1.5 miljoner sålda ex första 5 dagarna) som äger spelet.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Text.

Jag ser Ubisoft med deras löjligt grisiga "alltid online"-DRM eller Blizzard med deras värdelösa D3-release som tusen resor värre än EA - men har ändå vett att lämna kritik där den är konstruktiv, i stället för att QQa på varenda post, på varenda forum. Det kommer inte att göra något bättre.

Vad gäller SP kontra MP är det som sagt ingen av oss kan påvisa på något sätt, bara för att "det känns så" - MP-folk syns och hörs mer eftersom de i regel är online, det visar inget på antalet.
Att du inte själv har hört någon som föredrar SP före MP säger ingenting, med tanke på att det är ett par miljoner, åtminstone, (baserat på 1.5 miljoner sålda ex första 5 dagarna) som äger spelet.

Fel igen. För det första ägs Blizzard utav Activision (den s.k Activision Blizzard mergen är förändrar endast namnet, Activision kontrollerar tillgångarna i bolaget. Alltså hade jag rätt i min förra post). Jag har lämnat konstruktiv kritik nästan vid varje post, sedan kanske du har haft problem att uppfatta den, här kan du endast beskylla din egna dumhet.

Att MP syns och hörs mer än SP är för att... de är fler, de är större ... Dessutom har detta spel inte släppts ännu, trots det talar man om nya MoHs MP, SP är det ingen som bryr sig om längre, eftersom man vet om att det kommer bli en värdelös scripfest som allt annat. Alla seriösa spelare iaf, du är förmodligen ny i scenen.

återigen har jag rätt och du fel.

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Text.

Jag ser Ubisoft med deras löjligt grisiga "alltid online"-DRM eller Blizzard med deras värdelösa D3-release som tusen resor värre än EA - men har ändå vett att lämna kritik där den är konstruktiv, i stället för att QQa på varenda post, på varenda forum. Det kommer inte att göra något bättre.

Vad gäller SP kontra MP är det som sagt ingen av oss kan påvisa på något sätt, bara för att "det känns så" - MP-folk syns och hörs mer eftersom de i regel är online, det visar inget på antalet.
Att du inte själv har hört någon som föredrar SP före MP säger ingenting, med tanke på att det är ett par miljoner, åtminstone, (baserat på 1.5 miljoner sålda ex första 5 dagarna) som äger spelet.

Fel igen. För det första ägs Blizzard utav Activision (den s.k Activision Blizzard mergen är förändrar endast namnet, Activision kontrollerar tillgångarna i bolaget. Alltså hade jag rätt i min förra post). Jag har lämnat konstruktiv kritik nästan vid varje post, sedan kanske du har haft problem att uppfatta den, här kan du endast beskylla din egna dumhet.

Att MP syns och hörs mer än SP är för att... de är fler, de är större ... Dessutom har detta spel inte släppts ännu, trots det talar man om nya MoHs MP, SP är det ingen som bryr sig om längre, eftersom man vet om att det kommer bli en värdelös scripfest som allt annat. Alla seriösa spelare iaf, du är förmodligen ny i scenen.

återigen har jag rätt och du fel.

Då Activision förfogar över Blizzards tillgångar har de således yttersta ansvaret för den senare nämndas produkter. Och även om man skall, bara för att, skilja på dem kan vi slänga in flera Activision-exempel också. (Call of Dutys copy->paste-koncept, exempelvis.)

Men jag låter dig leva i illusionen om rätt och fel, (det där med SP<->MP-fördelning o.s.v.) en fanatiker är alltid svår att övertala och få att se djupare än sin egen näsa.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av PeTTs0n:
Skrivet av raefzm88:

Text.

Jag ser Ubisoft med deras löjligt grisiga "alltid online"-DRM eller Blizzard med deras värdelösa D3-release som tusen resor värre än EA - men har ändå vett att lämna kritik där den är konstruktiv, i stället för att QQa på varenda post, på varenda forum. Det kommer inte att göra något bättre.

Vad gäller SP kontra MP är det som sagt ingen av oss kan påvisa på något sätt, bara för att "det känns så" - MP-folk syns och hörs mer eftersom de i regel är online, det visar inget på antalet.
Att du inte själv har hört någon som föredrar SP före MP säger ingenting, med tanke på att det är ett par miljoner, åtminstone, (baserat på 1.5 miljoner sålda ex första 5 dagarna) som äger spelet.

Fel igen. För det första ägs Blizzard utav Activision (den s.k Activision Blizzard mergen är förändrar endast namnet, Activision kontrollerar tillgångarna i bolaget. Alltså hade jag rätt i min förra post). Jag har lämnat konstruktiv kritik nästan vid varje post, sedan kanske du har haft problem att uppfatta den, här kan du endast beskylla din egna dumhet.

Att MP syns och hörs mer än SP är för att... de är fler, de är större ... Dessutom har detta spel inte släppts ännu, trots det talar man om nya MoHs MP, SP är det ingen som bryr sig om längre, eftersom man vet om att det kommer bli en värdelös scripfest som allt annat. Alla seriösa spelare iaf, du är förmodligen ny i scenen.

återigen har jag rätt och du fel.

Då Activision förfogar över Blizzards tillgångar har de således yttersta ansvaret för den senare nämndas produkter. Och även om man skall, bara för att, skilja på dem kan vi slänga in flera Activision-exempel också. (Call of Dutys copy->paste-koncept, exempelvis.)

Men jag låter dig leva i illusionen om rätt och fel, (det där med SP<->MP-fördelning o.s.v.) en fanatiker är alltid svår att övertala och få att se djupare än sin egen näsa.

"
Då Activision förfogar över Blizzards tillgångar har de således yttersta ansvaret för den senare nämndas produkter. Och även om man skall, bara för att, skilja på dem kan vi slänga in flera Activision-exempel också. (Call of Dutys copy->paste-koncept, exempelvis.) "

ja? det är precis det jag säger. CoDs copy paste koncept är indeed helt värdelöst. Vet inte vad du talar om.

Du kallar mig fanatiker, men jag är bara medveten.

1
Skriv svar