Call of Duty: Black Ops II – fullständiga E3-trailern

Robot
Call of Duty: Black Ops II – fullständiga E3-trailern

Hela 11 minuters BLOPS2-krigande väntar den som tar sig an E3-trailern från Treyarchs senaste.

#call-of-duty-black-ops-ii, #microsoft


Medlem
Call of Duty: Black Ops II – fullständiga E3-trailern

Inget spel jag skulle lagt mina slantar på iaf..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Inaktiv

Hahahaha. That is all.

Medlem

Next generation FPS gaming.

Inget jubel i slutet, undrar varför.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Asså gäspade när jag kollade på gameplayet på Black Ops 2 såg riktigt tråkigt ut blööö kom med nått nytt Infinty Ward och Treyarch

Skrivet av Itchy1:

Asså gäspade när jag kollade på gameplayet på Black Ops 2 såg riktigt tråkigt ut blööö kom med nått nytt Infinty Ward och Treyarch

De har fortsatt att förenkla det in absurdum. En knapptryckning= fullständig lösning på alla problem. Suck!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Gammalt och förlegat, kom med något nytt för en gångs skull.
Gamla trötta korridorsshooters med föråldrad grafik, och stendumt gameplay är så sjukt tröttsamt.
Dö cod.


signatur

Retro.

Medlem

Kul med haters som vanligt Sj tycker jag det såg riktigt nice ut och längtar tills att få spela Single Playern för den verkar bli riktigt grym denna gång!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Itchy1:

Asså gäspade när jag kollade på gameplayet på Black Ops 2 såg riktigt tråkigt ut blööö kom med nått nytt Infinty Ward och Treyarch

De har fortsatt att förenkla det in absurdum. En knapptryckning= fullständig lösning på alla problem. Suck!

Ja alltså när han satt i AA'n så bara gapade jag, låste alla och skjöt ner alla med en knapptryckning och så får man berömm för det. Vafaan?

Medlem
Skrivet av Kogster:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Itchy1:

Asså gäspade när jag kollade på gameplayet på Black Ops 2 såg riktigt tråkigt ut blööö kom med nått nytt Infinty Ward och Treyarch

De har fortsatt att förenkla det in absurdum. En knapptryckning= fullständig lösning på alla problem. Suck!

Ja alltså när han satt i AA'n så bara gapade jag, låste alla och skjöt ner alla med en knapptryckning och så får man berömm för det. Vafaan?

Inte för att dra igång ett BF3 vs CoD krig men det var ju precis samma sak i BF3's flygplans uppdrag i SP'n. Men jao, det var lite lamt att man knappt behövde göra något.

Medlem

Meh, nothing to see here. Activision dags att sluta mjölka krävs mer än att flytta fram ett par år och säga det är ett nytt spel, kundle lika gärna varit en dlc/expansion.

Medlem
Skrivet av Johan3043:
Skrivet av Kogster:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Itchy1:

Asså gäspade när jag kollade på gameplayet på Black Ops 2 såg riktigt tråkigt ut blööö kom med nått nytt Infinty Ward och Treyarch

De har fortsatt att förenkla det in absurdum. En knapptryckning= fullständig lösning på alla problem. Suck!

Ja alltså när han satt i AA'n så bara gapade jag, låste alla och skjöt ner alla med en knapptryckning och så får man berömm för det. Vafaan?

Inte för att dra igång ett BF3 vs CoD krig men det var ju precis samma sak i BF3's flygplans uppdrag i SP'n. Men jao, det var lite lamt att man knappt behövde göra något.

mm o det uppdraget sög

1
Skriv svar