E3 – Se Ubisofts presskonferens vid midnatt

Robot
E3 – Se Ubisofts presskonferens vid midnatt

Klockan 00:00 faller täckelsen från Assassin's Creed 3 och fransosernas övriga framtid.

#ubisoft, #assassins-creed-iii, #far-cry-3, #rayman-legends


Redaktör
Ponny
E3 – Se Ubisofts presskonferens vid midnatt

Kom igen kamrater! Ni är väl med på en till? Mina ögon är fyrkantiga efter att ha jobbat sen 8 i morse men spelsjälen is still going strong. *pepp pepp*

*korkar upp colan*


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Går det att se konferenserna när som helst ? För att jag kommer inte palla sonys kl. 03:00

Medlem
Skrivet av Morathus:

Går det att se konferenserna när som helst ? För att jag kommer inte palla sonys kl. 03:00

Verkar som Gametrailers har sparat allt som de streamat. Kan om jag vill (nu iaf) gå tillbaks till när de började sända E3 (alltså innan Microsofts konferens. Helt klart tummen upp för detta=)

Medlem

Finns det någon chans att Sony visar The Last Guardian? :$ Vore värt att sitta uppe för!

Medlem

Well, well, well.

Wat, boobs, tigers.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Damn, Watch Dogs såg riktigt bra ut. Är lite mållös men väldigt sugen på att se mer!

Medlem

Inte mycket att ha, men Watch Dogs såg coolt ut

Medlem

Om jag bortser vad jag anser om företaget som sådant så anser jag att Ubisoft varit bäst. Watch Dogs visar att de vågar satsa på annat än bara uppföljare, verkar bli väldigt intressant och utan tvekan ett spel i min smak.

Medlem

Watch Dogs hade väldigt intressant story samt gameplay må jag säga, detta blir lätt ett köp för min del

Medlem

Watch Dogs såg riktigt grymt ut. Och såg grafiken inte lite väl grym ut för dagens konsoler? Kan detta vara ett spel till next gen konsolerna månntro?

Några saker som får det att verka next-gen är bokeh, högupplösta texturer och reflektioner, detaljerad clothteknik m.m.

Medlem

Watch Dogs verkar onekligen intressant. Annars var det inte mycket som fick mig intresserad i alla fall, farcry 3 fick mig bara att bli förvirrad och jag är inte säker på om det var på ett bra eller dåligt sätt.

Men är det jag, eller är "gameplay" numera bara en massa quick time events? Mycket av det jag såg skulle duga utmärkt som rena action filmer, men spelar man verkligen?

Medlem

Watch_Dogs var banne mig ett riktigt spel!
...Allting annat var det där vanliga vi ska vara hypade för eftersom det har ett namn...

Medlem

Watch Dogs såg riktigt intressant ut, för att inte säga snyggt.

Watch Dog speldemo videon i HD

PS: Det är även lite bilkörning i slutet av videon som jag inte tror visades vid själva presentationen.

SE

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Watch Dogs såg riktigt grymt ut. Och såg grafiken inte lite väl grym ut för dagens konsoler? Kan detta vara ett spel till next gen konsolerna månntro?

Några saker som får det att verka next-gen är bokeh, högupplösta texturer och reflektioner, detaljerad clothteknik m.m.

Ja det såg lite för bra ut för att vara till dagens konsoler, kanske de visade det på en konsol som kommer väldigt snart eller så kanske det var en pc (något som verkligen skulle förvåna mig i så fall).

Watch Dogs var verkligen något som var en väldigt positiv överraskning. Än så länge höjdpunkten på E3.

Edit:"Creative director Jonathan Morin from Montreal hosted a short playthrough of the game, played on a PlayStation 3"
http://www.ign.com/articles/2012/06/04/e3-2012-ubisoft-reveal...

Om detta stämmer antar jag att vi kommer få se mer av spelet på Sonys konferens snart.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Watch Dogs såg riktigt grymt ut. Och såg grafiken inte lite väl grym ut för dagens konsoler? Kan detta vara ett spel till next gen konsolerna månntro?

Draw distance och regnet är för snyggt för dagens konsoler.
Antingen var det en PC version eller som jag tror, en release titel till PS4/720 i smyg

Detta är det mest intressanta i gameplay på E3 hittills för min del.

1
Skriv svar