ZombiU – Wii U-exklusiv hardcoretitel

Robot
ZombiU – Wii U-exklusiv hardcoretitel

Ha ihjäl zombies och annat otyg i Ubisofts Wii U-exklusiva överlevnadsskräckis för en lite äldre publik. Se första trailern hos FZ.

#ubisoft, #zombiu, #killer-freaks-from-outer-space, #ubisoft-montpellier, #from-dust, #beyond-good-evil


Medlem
ZombiU – Wii U-exklusiv hardcoretitel

Riktigt jävla snygg trailer var det i alla fall.

Medlem

hmm vilket spel med zombies var det nu igen som hade en jättesnygg trailer men var en riktig flopp, wiiU dead island ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Cool trailer iaf

Men cute_ninja Dead Island var ju rätt kul om man hade ett par polare o kötte igenom

Medlem

Efter live action verkar "frysta" trailers vara nästa stora grej, men inte mig emot. Precis som Dead Island var denna trailer grym, tyvärr är jag väl rädd att spelet inte kan leva upp till den nivån, men hoppas kan man.

Ps. Varför inte vända på namnet?
U Zombie!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hmm vilket spel med zombies var det nu igen som hade en jättesnygg trailer men var en riktig flopp, wiiU dead island ?

Dead Island en flopp? HAHAHAHAHAHAAHAH dummaste jag hört.

KoP
Medlem
Skrivet av cute_ninja:

hmm vilket spel med zombies var det nu igen som hade en jättesnygg trailer men var en riktig flopp, wiiU dead island ?

Dead island floppade aldrig. Det sålde riktigt bra och alla jag känner (som har spelet) inklusive mig själv har haft riktig kul med det. Längtar till uppföljaren.

Medlem

Ruggigt cool trailer.

Fast jag tvivlar på att engelska militärer är så groteskt starka att dom kan slå av huvudet på en människa med en gevärskolv... Eller är Zombiehalsar kanske gjorda av lera?


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Ruggigt cool trailer.

Fast jag tvivlar på att engelska militärer är så groteskt starka att dom kan slå av huvudet på en människa med en gevärskolv... Eller är Zombiehalsar kanske gjorda av lera?

Är ju bajonetten lägnst fram på vapnet han använder för att hugga av huvudet.....

Medlem
Skrivet av Yunfat:
Skrivet av SID 6.7:

Ruggigt cool trailer.

Fast jag tvivlar på att engelska militärer är så groteskt starka att dom kan slå av huvudet på en människa med en gevärskolv... Eller är Zombiehalsar kanske gjorda av lera?

Är ju bajonetten lägnst fram på vapnet han använder för att hugga av huvudet.....

Så är det ju! Fetmiss av mig... likväl så är det ju lika omöjligt att halshugga någon med en bajonett...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Skribent

Varför släppa en "hardcore titel för äldre spelare" med ett så extremt barnsligt namn som ZombiU...? Låter inte seriöst i mina öron.
Tänker direkt på allt skräp till wii som släppts som haft ordvitsar i namnet.

Medlem

England + Zombies = Cool ide

Är less på att vara i USA i varje zombie spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

England + Zombies = Cool ide

Är less på att vara i USA i varje zombie spel.

ShaUn of the Dead: The Game?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Shit, dom kan inte leka Dead Island lite mer med den här trailern?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Lite ingame
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-zombiu/731245

Tycker det verkar riktigt grymt. Precis som med DayZ så gäller det att tänka efter innan man gör något. Det skulle vara riktigt nice om det även fick multiplayer.

1
Skriv svar