Gameplay-uppvisning från nya Simcity

Robot
Gameplay-uppvisning från nya Simcity

Spana in E3-filmen för Simcity, samt utannonseringstrailern för Simcity Social.

#maxis, #simcity


Medlem
Gameplay-uppvisning från nya Simcity

detta är något jag ser sjukt fram emot ^^

Medlem

Jag med. Därför tror jag att jag kommer att bli väldigt besviken om dom har fördummat ner det här spelet också.

Medlem

Fyfan vad taggad jag är för detta spel, folk får kalla mig tönt om dem vill, men jävlar... Hoppas verkligen detta blir bra

Medlem

Själv hoppas jag nästan dom "fördummat" det en aning och inte alls för mycket skit många andra spel har som man inte orkar komma in i. Bara bygga snygga städer och få lite tuffa byggnader

Medlem
Medlem
Skrivet av bavver:

Själv hoppas jag nästan dom "fördummat" det en aning och inte alls för mycket skit många andra spel har som man inte orkar komma in i. Bara bygga snygga städer och få lite tuffa byggnader

olika modes kanske..

Medlem

Hoppas det blir ett SIMcity och inte ett SIMS'city, lirade SC 3000 och 4 rejält när de var aktuella

Medlem

Ser ju ut som om de placerar ut byggnader manuelt i trailern... vart är mina zones? Fick en känsla av Societies och inte SC4. Hoppas som fan på att jag har väldigt fel!


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Grafiken ser nästan tecknad ut :(, sen liknar det mer societies än sim city. Hoppas det kommer gå att modda det.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Ser ju ut som om de placerar ut byggnader manuelt i trailern... vart är mina zones? Fick en känsla av Societies och inte SC4. Hoppas som fan på att jag har väldigt fel!

Det var ju antagligen offentliga byggnader, precis som i tidigare spel. I början fick man se hur de placerade ut bostadszoner så var lugn

Medlem

Vill ha nu!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

EA kommer som vanligt in i bilden och sabbar: inte nog med att man påtvingar alla spelare den så oerhört hatade origin klienten, man kommer att köra alltid-online DRM alá ubisoft.

"SimCity Disappointment: You Won't Be Able to Save, Destroy, and Reload Your City. Drawbacks of online requirment DRM"

1
Skriv svar