Efter Heavy Rain kommer – Beyond

Robot
Efter Heavy Rain kommer – Beyond

Följ en ung kvinna under 15 år av hennes liv, in i det okända. Vi har redan två trailers från det vackra äventyret.

#quantic-dream, #beyond-two-souls, #heavy-rain


Medlem
Efter Heavy Rain kommer – Beyond

Väldigt imponerande, polisen imponerade mest tyckte jag


signatur

Nämen!

Medlem

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Medlem

Kan inte fatta att detta körs på 6 år gammal hårdvara

Medlem
Skrivet av Kiriakis:

Kan inte fatta att detta körs på 6 år gammal hårdvara

Håller med...trolleri

Medlem

Bara till ps3, som vanligt.

Medlem

Mumma, nu blev man sugen

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av Kiriakis:

Kan inte fatta att detta körs på 6 år gammal hårdvara

Håller med...trolleri

Du menar... Wonderbookly

Inaktiv

ja, detta och last of us blir 2 köp. Grafiken är visserligen imponerande på så pass gammal hårdvara men jag tycker storyn verkar väldigt intressant i båda spelen och det är därför jag ska köpa dem.
Dessa tillsammans med last guardian och Sony kommer äga min själ ett bra tag framöver.


signatur

äldre än dig!

Medlem
Skrivet av Nightportier:

Dessa tillsammans med last guardian och Sony kommer äga min själ ett bra tag framöver.

Men var tog Last Guardian vägen..?

Väntat och längtat i flera år nu.

Sen skjuter dom upp releasen på Ni no Kuni med:(

inK
Medlem

Jag är förtjust i Heavy Rain och jag är förtjust i Ellen Page, det här spelet verkar vara skapt just för mig!


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Jag uttalade mej enbart om kvaliten på spelen, inte om kvalitativa köp spelare gör

Inaktiv
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Jag uttalade mej enbart om kvaliten på spelen, inte om kvalitativa köp spelare gör

Tycker du verkligen det? Tycker att kvaliten på Halo 4 och Gears är mycket bättre..

Medlem

Oj, ser grymt ut.

Gillade verkligen Heavy Rain och tror detta spel blir grymt. Ser ut att kunna bli en bra berättelse.

Inaktiv

hade köpt om huvudpersonen varit en snygg gothbrud

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Jag uttalade mej enbart om kvaliten på spelen, inte om kvalitativa köp spelare gör

Tycker du verkligen det? Tycker att kvaliten på Halo 4 och Gears är mycket bättre..

Skaffa glasögon

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Jag uttalade mej enbart om kvaliten på spelen, inte om kvalitativa köp spelare gör

Tycker du verkligen det? Tycker att kvaliten på Halo 4 och Gears är mycket bättre..

Skaffa glasögon

Ja, kanske två par till och med.


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Är det bara jag som tänker på river tam i polis-scenen?

Medlem

Såg intressant nu. Heavy Rain var grymt tyckte jag...

Medlem

ååååååh!!! Alltid när jag ser Quantic Dreams trailers så blir jag besviken på att dom bara släpper sina spel till ps3

En pc version vore en våt dröm!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Heavenlaid:

Mycket mycket imponerande. Ihop med God of War och Last of Us. Sony körde över Microsofts Kinecttjafs i år. Nu väntar jag bara på att se vad Nintendo har att erbjuda=)

Tycker du verkligen det? Halo 4 säljer bättre totalt än vad alla Sonys spel gör.

Halo 4 säljer inte ett skit än så länge, så nu är du helt ute och cyklar.

Sen så säger inte försäljningssiffror ett skit om kvalité, utan det handlar bara om efterfrågan, och en stark efterfrågan skapas av bra marknadsföring.

Medlem

Fett att dom kör vidare med valbaserad historieutveckling! Heavy Rain tycker jag har en helt fantastisk variant av just det.

1
Skriv svar