Hetast på E3 – måndag

Robot
Hetast på E3 – måndag

Ubisofts hackerspel stod för gårdagens stora överraskning.

#ea, #microsoft, #ubisoft, #sony


Medlem
Hetast på E3 – måndag

The last of us ser ruggigt lovande ut! Tycker lite synd om er som inte äger ett PS3... =/

Det var också roligt att se lite mer djupgående gameplay från Dishonored.
http://www.g4tv.com/videos/58810/dishonored-e3-gameplay-demo/

Star wars 1313 tycker jag också verkar intressant då det möjligtvis är ett spel för nästa generations konsoller.
http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-ship-crash-gameplay...

Hoppas ni finner länkarna roande


signatur

I want to play a game.

Skägg.
10 Chambers

Star Wars 1313 kör Unreal Engine 3 så jag gissar att det är current gen...


signatur
Medlem

Jag är ett stort fan av Star Wars men det som visades kändes inte riktigt som ett Star Wars spel. Varför inte ett nytt Dark Forces, hade lätt köpt det om det varit lika bra som Academy och Outcast. Fast det kanske är för tidigt att uttala sig då de bara visade någon minut från spelet.

OT:
Last of Us och Watch Dogs har varit bäst än så länge. Kan inte vänta tills Nintendo drar igång sin konferens.

Medlem

Okej Dock ser det väldigt snyggt ut. Möjligtvis lite väl scriptat med väldigt snyggt.


signatur

I want to play a game.

Inaktiv
Skrivet av zunkenrunken:

The last of us ser ruggigt lovande ut! Tycker lite synd om er som inte äger ett PS3... =/

Ja, det ser verkligen bra ut. Däremot tänker jag inte skaffa en PS3 för det. Inte synd om mig, snarare synd om de som gör spelet. Eftersom de inte når en betydligt större publik för sitt spel utan är låsta till en plattform.

För mig var dock Watch_Dogs den stora grejen. Ett spel jag inte hört talas om som överraskar genom ruggigt snygg grafik och intressant gameplay.

Medlem

Star Wars 1313 verkade riktigt häftigt, även så Watch Dog.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av zunkenrunken:

The last of us ser ruggigt lovande ut! Tycker lite synd om er som inte äger ett PS3... =/

Ja, det ser verkligen bra ut. Däremot tänker jag inte skaffa en PS3 för det. Inte synd om mig, snarare synd om de som gör spelet. Eftersom de inte inte en betydligt större publik för sitt spel utan är låsta till en plattform.

Dock tror jag detta är den främsta anledningen till att spelet såg så bra ut, att det är låst till just en plattform eftersom detta innebär att de kan använda PS3 så mycket som det bara går. Man kan tycka vad man vill om exklusiva titlar men det är oftast dessa som visar vad en konsol verkligen klarar av när de börjar förstå den.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Dock tror jag detta är den främsta anledningen till att spelet såg så bra ut, att det är låst till just en plattform eftersom detta innebär att de kan använda PS3 så mycket som det bara går. Man kan tycka vad man vill om exklusiva titlar men det är oftast dessa som visar vad en konsol verkligen klarar av när de börjar förstå den.

Jag förstår vad du menar, men det är egentligen inget hinder. Max Payne 3 är ett bra exempel på att det inte behöver vara så. Det är extremt snyggt på PC, men finns även i markant osnyggare konsolversioner.

Medlem

Watch dogs och The last of us är spel som jag skulle kunna köpa dunst nu.

Medlem

Är det bara jag som är ruggigt taggad på den yngre och råare Lara Croft? Såg fantastiskt ut! Lite animationsfixar bara så är jag helt såld.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av PcGamer:

Dock tror jag detta är den främsta anledningen till att spelet såg så bra ut, att det är låst till just en plattform eftersom detta innebär att de kan använda PS3 så mycket som det bara går. Man kan tycka vad man vill om exklusiva titlar men det är oftast dessa som visar vad en konsol verkligen klarar av när de börjar förstå den.

Jag förstår vad du menar, men det är egentligen inget hinder. Max Payne 3 är ett bra exempel på att det inte behöver vara så. Det är extremt snyggt på PC, men finns även i markant osnyggare konsolversioner.

Det enda som begränsar är hårdvaran och det är detta som är en konsols största fördel men samtidigt dess nackdel. Pc har inte denna begränsning tack vare att man kan byta ut komponenter och ju längre man kan vänta ju billigare kan man få en dator som man kan klara sig ett bra tag med.

Men oavsett hårdvara så kommer det nog inte kunna bli lika bra som om spelet blivit optimerat för en viss sådan. Det kommer alltid finnas fördelar och nackdelar som man måste ta hänsyn till om man utvecklar ett spel till flera format.

Medlem
Skrivet av Nidus:

Är det bara jag som är ruggigt taggad på den yngre och råare Lara Croft? Såg fantastiskt ut! Lite animationsfixar bara så är jag helt såld.

Nej du är inte ensam, jag har gillat denna serie sedan första spelet och det jag sett än så länge får iaf mig att bli riktigt intresserad av denna IP. Mindre fokus på Laras kropp och mer fokus på det som gjorde att åtminstone jag gillade de första spelen, action á la Indy.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Nidus:

Är det bara jag som är ruggigt taggad på den yngre och råare Lara Croft? Såg fantastiskt ut! Lite animationsfixar bara så är jag helt såld.

Nej du är inte ensam, jag har gillat denna serie sedan första spelet och det jag sett än så länge får iaf mig att bli riktigt intresserad av denna IP. Mindre fokus på Laras kropp och mer fokus på det som gjorde att åtminstone jag gillade de första spelen, action á la Indy.

Agreed. En råare och yngre (är ej pedofil) Lara som vi såg är ett skott upp i krysset.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av PcGamer:

Dock tror jag detta är den främsta anledningen till att spelet såg så bra ut, att det är låst till just en plattform eftersom detta innebär att de kan använda PS3 så mycket som det bara går. Man kan tycka vad man vill om exklusiva titlar men det är oftast dessa som visar vad en konsol verkligen klarar av när de börjar förstå den.

Jag förstår vad du menar, men det är egentligen inget hinder. Max Payne 3 är ett bra exempel på att det inte behöver vara så. Det är extremt snyggt på PC, men finns även i markant osnyggare konsolversioner.

se extremt snyggt ut på konsol med...sen är inte grafik allt, vem få bästa upplevelse tro du? en kontorsråtta framför en liten skit monitor vid ett skrivbord eller en som sitter skönt i soffan med ett par kalla framför en 60tum tv med hifi utrustning...skrivbordsgeneralen har inte en chans.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

se extremt snyggt ut på konsol med...

Det gör det säkert, relativt sett. Skulle uttryckt mig annorlunda.

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

se extremt snyggt ut på konsol med...sen är inte grafik allt, vem få bästa upplevelse tro du? en kontorsråtta framför en liten skit monitor vid ett skrivbord eller en som sitter skönt i soffan med ett par kalla framför en 60tum tv med hifi utrustning...skrivbordsgeneralen har inte en chans.

Där har vi WarpGuN med hans häftiga öl igen. En skam för er konsolspelare.

Medlem
Skrivet av unavailable:
Skrivet av WarpGuN:

se extremt snyggt ut på konsol med...sen är inte grafik allt, vem få bästa upplevelse tro du? en kontorsråtta framför en liten skit monitor vid ett skrivbord eller en som sitter skönt i soffan med ett par kalla framför en 60tum tv med hifi utrustning...skrivbordsgeneralen har inte en chans.

Där har vi WarpGuN med hans häftiga öl igen. En skam för er konsolspelare.

gillar du inte öl?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Skägg.
10 Chambers

Seså pojkar, lugna er. Tro't eller ej, plattformen man spelar på definierar en inte som människa så skippa sånt snack.


signatur
Medlem

Watch Dogs mest intressanta nyheten hittills.

Ser fram emot Epics visning av Unreal 4 på torsdag

Medlem

Bara det är Stormtroopers och multiplayer i SW 1313, då är jag glad Ifall man kan spela som Stormtrooper i MP asså...

Skrivet av nils45:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Nidus:

Är det bara jag som är ruggigt taggad på den yngre och råare Lara Croft? Såg fantastiskt ut! Lite animationsfixar bara så är jag helt såld.

Nej du är inte ensam, jag har gillat denna serie sedan första spelet och det jag sett än så länge får iaf mig att bli riktigt intresserad av denna IP. Mindre fokus på Laras kropp och mer fokus på det som gjorde att åtminstone jag gillade de första spelen, action á la Indy.

Agreed. En råare och yngre (är ej pedofil) Lara som vi såg är ett skott upp i krysset.

Haha! Tur att du var tvungen att inflika att du inte är pedofil, annars hade vi ju blivit oroliga.

1
Skriv svar